Optakt: Real Madrid - Real Sociedad, Copa del Rey, kvartfinale

6 år 4 måneder siden #85 af Kiwes
Jeg synes sku det ærgeligt at man bare vælger at smide cuppen væk på den her måde - den er så let til salg.
Barca kommer i stærkeste - hvorfor skal vi ikke?
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #86 af Ramos4
Det behøver jo ikke være enten/eller. Man kan godt skifte ud uden at decideret spille uden midterforsvar og satse hele butikken.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 4 måneder siden #87 af elle44

Kiwes skrev: Viser denne kamp egentlig hvor skrøbelige vi egentlig er? Eller handler det bare om at vi har for mange nye ansigter på banen.
En skade til Carvajal, så er det Nacho. En til Ramos eller Varane så det Militao. En til Casemiro så det valverde som anker. Marcelo og Mendy.
Man bliver sku en anelse bekymret.

Vi er skrøbelige, det har jeg argumenteret for hele sæsonen, der skal ikke meget til før korthuset vælter og bredden er der ikke til at vinde det hele.

Når det så er sagt, Idag er absolut worst case scenario af hvad vi kan opleve, det er jo en kombination af dårlige spillere og dårlig spilforståelse imellem dem.

Men nej der skal bestemt ikke meget til før det ser grimt ud igen.

6 år 4 måneder siden #88 af Bismo
Som andre siger, så håber jeg virkeligt at Zidane begynder at genoverveje hans bullshit rotationer..

Nogen der ved, hvorfor Casemiro ikke engang er udtaget?! Er han skadet?

6 år 4 måneder siden #89 af elle44

Sahinovic skrev: Der kommer et indlæg, og så løber Militao væk fra sin mand for at dække forreste stolpe :-D

Hold nu kæft det er sjovt det her :D

Det er altså ikke studenterhuen der trykker hos Militao!
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Sahinovic

6 år 4 måneder siden #90 af Steen
Spillemæssigt er dagens kamp jo ikke meget anderledes end samtlige andre i denne sæson ... Man skaber ca. 1-2 chancer pr. kamp. Jeg har aldrig forstået, hvad den offensive plan er. Man er ikke god på kontra, men man spiller heller ikke ''possession-fodbold''. Zidane-bold er, og har altid været, noget tilfældigt halløj.

Pinligt resultat, men det er nu heller ikke verdens undergang, at ryge ud i CdR. Bevares, det ville naturligvis være bedre at vinde den, men hellere få et wakeup-call i denne turnering end i CL eller ligaen.

6 år 4 måneder siden #91 af DeLaRed
Nachoooo :)

Donde está la biblioteca?

6 år 4 måneder siden #92 af Ramos4

Bismo skrev: Som andre siger, så håber jeg virkeligt at Zidane begynder at genoverveje hans bullshit rotationer..

Nogen der ved, hvorfor Casemiro ikke engang er udtaget?! Er han skadet?

Ja han har vist et lille ildebefindende.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

6 år 4 måneder siden #93 af longwind
VAR er ikke til at holde ud. Det skal ud af fodbold, og det kan ikke gå hurtigt nok

6 år 4 måneder siden #94 af Bismo

elle44 skrev:

Kiwes skrev: Viser denne kamp egentlig hvor skrøbelige vi egentlig er? Eller handler det bare om at vi har for mange nye ansigter på banen.
En skade til Carvajal, så er det Nacho. En til Ramos eller Varane så det Militao. En til Casemiro så det valverde som anker. Marcelo og Mendy.

Vi er skrøbelige, det har jeg argumenteret for hele sæsonen, der skal ikke meget til før korthuset vælter og bredden er der ikke til at vinde det hele.

Når det så er sagt, Idag er absolut worst case scenario af hvad vi kan opleve, det er jo en kombination af dårlige spillere og dårlig spilforståelse imellem dem.

Det kan man vel sige om stort set alle de store hold. Det er jo ikke kun en eller to spillere Zidane vælger at skifte ud, og chancen er jo trods alt lille for, at vi får 3-4 bærende spillere skadet på samme tid.

6 år 4 måneder siden #95 af Sahinovic

longwind skrev: VAR er ikke til at holde ud. Det skal ud af fodbold, og det kan ikke gå hurtigt nok

Det skal naturligvis forbedres. Det kan simpelthen ikke passe, at hver evig eneste mål skal kontrolleres så heftigt, det skal gøres hurtigere.

Florentino Pérez

6 år 4 måneder siden #96 af elle44

Bismo skrev:

elle44 skrev:

Det kan man vel sige om stort set alle de store hold. Det er jo ikke kun en eller to spillere Zidane vælger at skifte ud, og chancen er jo trods alt lille for, at vi får 3-4 bærende spillere skadet på samme tid.

Det er sandt. Jeg er nu også mest bekymret for Casemiro og Mendy. Jeg tænker at hvis Ramos eller Varane bliver skadet kan Nacho tage midterforsvaret og gøre det fint med hjælp fra resten af bagkæden. Casemiro på den anden hånd, der mister vi bare rigtig meget..
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Leveret af Kunena Forum