Optakt: Real Madrid - Real Sociedad, Copa del Rey, kvartfinale

4 år 2 måneder siden #61 af Kiwes
Nacho kan virkelig intet, som i intet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #62 af longwind

Kiwes skrev:

longwind skrev: Hele holdet på nær Vinicius har en off-dag i dag. Det giver efterhånden ikke mening at udpege individer


Der her handler ikke om off-dag, der kommer handler om kvalitet eller mangel på samme. Vi kan bare ikke udskifte hele vores defensive struktur.


Fuldstændig enig. Men derudover har spillerne jo også faldet igennem med et brag. Jeg synes, det er en kombination af begge dele.

Men helt ærligt, La Real er et virkelig godt hold der spiller god fodbold. Spiller man med et halvt hold af reserver og spillere der lige er kommet tilbage fra skader, så synes jeg ikke man kan forvente at vinde. Selvfølgelig skal der roteres, og hvis det er prisen for ligaen er det også okay. Men man undervurderer Sociedad hvis man tror at vi ikke behøver stille med vores bedste hold for at vinde over dem.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved longwind.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #63 af Bismo

Kiwes skrev: Nacho kan virkelig intet, som i intet.


Det er håbløst at han er vores backup til Carvajal.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #64 af Ramos4
Det siger også lidt om hvor ringe Odriozola er :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #65 af Kiwes
Amen...gud. Det forsvar. Nacho, Militao ser jo bare bold. Ramos er ikke engang i feltet.
Der er os grænser for hvad man kan tilbyde tilhængerne. Zidane fik hvad han ville - vi er ude af cuppen.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #66 af madrid2000
Gider ikke se dette joke mere.
De scorer jo så let som ingenting. Hold kæft jeg hader Nacho. Den bums har ikke sat et fod rigtig i denne kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #67 af nono

nono skrev: Det bedste vi kan gøre for vores offensiv er at sætte Varane ind i stedet for Militao.


Jeg må citere mig selv og konstatere at spillerne var skyld i de første 3, men de sidste er sgu Zidanes skyld. Hvordan kan han acceptere så ringe forsvarsspil uden at skifte ud=?! Det er fem kasser med deres offside mål.... kom nu lidt Monsieur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #68 af Sahinovic
Der kommer et indlæg, og så løber Militao væk fra sin mand for at dække forreste stolpe :-D

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, elle44, Ramos4, longwind

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #69 af Ramos4
Så kan man da slukke sit laggende lorte stream.

Pokalen har aldrig været vores store fokus, men altså...der er sgu også grænser for galskaben.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #70 af Lars1991
Det var også dråben for mig, det længe siden jeg har set en defensiv være så ringe. Det jo ikke engang fordi Sociedad spiller fremragende ved målene.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #71 af longwind
Skrev godt nok tidligere at det ikke gav mening at fremhæve individer, men efter fjerde mål vil jeg alligevel klandre Militao, som jeg synes har været banens med afstand værste spiller. Han har været total væk både med og uden bold. Værste individuelle indsats jeg kan huske siden Odriozolas røde kort.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #72 af Bismo
Zidane satser hele butikken nu. Jovic og Rodrygo på vej ind.. det betyder 2 mål mere til Sociedad..
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum