Optakt: Real Madrid - Real Sociedad, Copa del Rey, kvartfinale
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Synes det var fedt at se Vinicius tage så meget ansvar i dag. Synd, at han ikke får sit mål. Militao spiller til gengæld håbløst hele kampen igennem. Vil til enhver tid foretrække Nacho i midterforsvaret.
Ødegaard spiller igen en rigtig god kamp.
Vinicius spiller ligeledes en fantastisk kamp.
Forhåbentlig ser Zidane det samme som os, og derfor stopper med vanvids rotationer.
Vi slipper for at skulle spille 2 midt uge kampe.
VAR er helt håbløst - det ruinerer simpelthen en kamp som denne. Uden VAR ville jeg påstå, at vores chancer for avancement havde været større. De 20-30 sekunder er guld værd for et hold under pres!
Vinicius ligner en spiller, der er ved at få sit gennembrud. Han er utrolig god offensiv, men mangler stadig afslutninger. Han har fået bedre blik for sine medspillere.
Angriberen, om det så er Benzema eller Jovic, spiller tamt. Vi skal overveje, om ikke Benzema skal have en anden rolle på holdet, og om vi ikke skal forsøge at få en rigtig målscorer up front. Det kan ikke passe, at vores forsvar skal score så meget for at vinde kampene. Forestil jer, hvis angrebet havde scoret som i gamle dage!
Zidane er begyndt at foretage ændringer tidligt i kampene. Det er en ny tendens, som jeg synes klæder ham og spillet på banen. Ellers synes jeg, at opstillingen er lige optimistisk.
Når alt det negative så er sagt, så er Sociadad et utrolig godt hold. Marginalerne er samtidig på deres side i dag, og vores opstilling er langt fra optimal. Marginalerne tilkommer ofte dem, som kæmper mest, hvilket vi så igen i dag. CdR kan åbenbart bare ikke tænde holdet 100%, og det er fortjent, at vi ryger ud.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
longwind skrev: Nå, spillerne reddede da lidt af æren. Synes ikke man skal male fanden på væggen pga. en kamp med så mange rotationer. Casemiro må og skal jo hviles på et eller andet tidspunkt. Vinder vi i dag er Zidane et geni, taber vi er han en idiot. Hvis der skal satses med rotationer, så synes jeg CdR er det eneste rigtige sted at gøre det.
Synes det var fedt at se Vinicius tage så meget ansvar i dag. Synd, at han ikke får sit mål. Militao spiller til gengæld håbløst hele kampen igennem. Vil til enhver tid foretrække Nacho i midterforsvaret.
Selvfølgeligt skal der være plads til at hvile spillere osv, især Casemiro som vi jo virkeligt har brug for er klar her i slutfasen af ligaen og CL. Zidane har dog altid været alt for begejstret for at rotere i tide og utide. Han stiller jo nærmest aldrig med det samme mandskab i bare to kampe i streg og det har altså en destabiliserende effekt på det generelle spil fra uge til uge.
Inklusionen af James i dag kan jo slet ikke forsvares. Vi lever jo af vores defensiv i denne sæson, og når nu Case er skadet giver det jo ingen mening at man samtidigt udskifter forsvaret og spiller en løbesvag og defensivt elendig James på midtbanen. Ikke mod en modstander som Sociedad.
Synes ærlig talt at pilen må pege på spillere som Nacho, Militao, James og Brahim der slet ikke kommer ind med hverken den kvalitet eller iver man burde forvente af folk der brændende ønsker sig mere spilletid.
Spiller for spiller var der jo på papiret rigelig af kvalitet til at slå Sociadad. Problemet er da den manglende offervilje og koncentration. Jeg begriber det ikke - hvis jeg var en af førnævnte spillere ville jeg da løbe til jeg blødte ud af øjnene for at bevise mit værd for tilskuerne og Zidane...
Kratmus skrev: Et par betragtninger.
VAR er helt håbløst - det ruinerer simpelthen en kamp som denne. Uden VAR ville jeg påstå, at vores chancer for avancement havde været større. De 20-30 sekunder er guld værd for et hold under pres!
Vinicius ligner en spiller, der er ved at få sit gennembrud. Han er utrolig god offensiv, men mangler stadig afslutninger. Han har fået bedre blik for sine medspillere.
Angriberen, om det så er Benzema eller Jovic, spiller tamt. Vi skal overveje, om ikke Benzema skal have en anden rolle på holdet, og om vi ikke skal forsøge at få en rigtig målscorer up front. Det kan ikke passe, at vores forsvar skal score så meget for at vinde kampene. Forestil jer, hvis angrebet havde scoret som i gamle dage!
Zidane er begyndt at foretage ændringer tidligt i kampene. Det er en ny tendens, som jeg synes klæder ham og spillet på banen. Ellers synes jeg, at opstillingen er lige optimistisk.
Når alt det negative så er sagt, så er Sociadad et utrolig godt hold. Marginalerne er samtidig på deres side i dag, og vores opstilling er langt fra optimal. Marginalerne tilkommer ofte dem, som kæmper mest, hvilket vi så igen i dag. CdR kan åbenbart bare ikke tænde holdet 100%, og det er fortjent, at vi ryger ud.
Vinicius ligner en spiller, der er ved at få sit gennembrud. Han er utrolig god offensiv, men mangler stadig afslutninger.
Og andre sætninger fra 2018 :D
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Forhåbentlig ryger vi også hurtigt ud af CL som forventet - så slipper vi jo for flere af de dér dumme, kedelige midtugekampe
nono skrev: Er jeg den eneste der står bag Zidanes rotationer? Det er jo en af de gennemgående opskrifter på hans succes som træner... At han holder spillerne friske hele året - ikke mindst til maj hvor vi forhåbentligt er med i kampen om de vigtige trofæer.
Synes ærlig talt at pilen må pege på spillere som Nacho, Militao, James og Brahim der slet ikke kommer ind med hverken den kvalitet eller iver man burde forvente af folk der brændende ønsker sig mere spilletid.
Spiller for spiller var der jo på papiret rigelig af kvalitet til at slå Sociadad. Problemet er da den manglende offervilje og koncentration. Jeg begriber det ikke - hvis jeg var en af førnævnte spillere ville jeg da løbe til jeg blødte ud af øjnene for at bevise mit værd for tilskuerne og Zidane...
Agh, der var ikke rigeligt med kvalitet i dag. Vi skiftede 5 af de 6 bagerste ud. Brahim spiller nærmest aldrig. James har næsten ikke spillet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sahinovic skrev: Der kommer et indlæg, og så løber Militao væk fra sin mand for at dække forreste stolpe :-D
Og det vildeste er, at Ramos gjorde præcis det samme. Er han i virkeligheden en elendig mentor? :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Kratmus skrev: Et par betragtninger.
Fuldstændig enig i dine betragtninger. Synes også det er synligt, at Vinicus er begyndt at kigge op inden han slipper bolden. Han sætter jo let 1-2 mand hver gang han kører ned ad kanten, og at han nu kan omdanne det til en farlig situation gør ham jo pludselig 200% mere brugbar. Han skaber jo hvad, 3 store chancer i dag ved at komme til baglinjen og smide den skråt tilbage. Nuvel, han kan stadig ikke sparke på mål, men nu kan han da i det mindste give den til en som kan.