Optakt: Real Sociedad - Real Madrid, LaLiga, 30. spillerunde
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Hmm. Vil helst ikke have noget "foræret", hvis den dømte hændelse ikke er der. Vi har da, generelt set, haft en del held med dommer og VAR indtil nu, har vi ikke? Bare sidste kamp, var der ikke offside på vores første mål mod Valencia?elle44 skrev:
Madridista02 skrev: Puha... Var der overhovedet kontakt på Vinicius? Så meget tynd ud.
Svært at sige. Under alle omstændigheder er det på tide at vi får noget foræret af VAR, med tanke på de situationer der ellers er set bort fra i vores kampe.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Synes dog den var ret tynd mod Vinicius nu her. Kunne være rart hvis Vini bare 1 fking gang sparkede den stille og roligt ind. Uden afretninger, uden at sparke den på tribunen, uden at sparke i jorden eller blive fældet. Bare ovre i modsatte side - stille og roligt. Den dag kommer nok ikke :D
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Nej undskyld, jeg mente første mål i Eibar kampen :D. Nok om dét, nu fører vi 0-1, og vi spiller egentlig okay synes jeg. Men ja, utroligt med Vinicius. Især hvis der slet ikke er kontakt i skudøjeblikket, hvordan kan han skyde forbi målet, fra den vinkel, 1meter fra mål?! Udover det, spiller han fint. Han arbejder også defensivt, det er fedt at se, synes jeg.Ramos4 skrev: Hva'? Der var da overhovedet ikke offside på 1. mål mod Valencia.
Synes dog den var ret tynd mod Vinicius nu her. Kunne være rart hvis Vini bare 1 fking gang sparkede den stille og roligt ind. Uden afretninger, uden at sparke den på tribunen, uden at sparke i jorden eller blive fældet. Bare ovre i modsatte side - stille og roligt. Den dag kommer nok ikke :D
Jeg savner Pepe :(
Donde está la biblioteca?
Vi har fire tilbage!
Nej hvor er VAR på vores side.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Ind med Mendy, Hazard og Asensio.
Donde está la biblioteca?