Optakt: Real Sociedad - Real Madrid, LaLiga, 30. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
longwind skrev: Godt nok heldigt at den bliver underkendt. Courtois så bare sløv ud
Hvad blev den underkendt for? Hvis det fordi ham spilleren var i vejen for Courtois, så var den ekstrem hård overfor La real.
Benzem!!!!
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
madrid2000 skrev:
longwind skrev: Godt nok heldigt at den bliver underkendt. Courtois så bare sløv ud
Hvad blev den underkendt for? Hvis det fordi ham spilleren var i vejen for Courtois, så var den ekstrem hård overfor La real.
Benzem!!!!
Ja den blev underkendt fordi han blokerede udsynet for Courtois, hvilket jeg synes er hårdt dømt.
Madridista02 skrev: Sidder sgu med en bitter smag. Er der ikke kæmpe arm på? Og hvordan kan der være offside på Janusajs mål, når Sociadad spilleren på ingen måde generer Courtois? Tager selvfølgelig sejren med, det er bare en lidt flad fornemmelse.
Kæmpe arm på? Altså ser du kampen i 360p eller?
Madridista02 skrev: Sidder sgu med en bitter smag. Er der ikke kæmpe arm på? Og hvordan kan der være offside på Janusajs mål, når Sociadad spilleren på ingen måde generer Courtois? Tager selvfølgelig sejren med, det er bare en lidt flad fornemmelse.
Der var kæmpe skulder på. Og Sociedad spilleren står i offside og genere udsynet for Courtois. Havde han stået onside havde der været mål. Så lad Pique om at have den dårlige smag ;)
Man mener der var offside fordi han tog Courtois’ syn ved afslutningsmomentet. Vi var bare heldige med at han stod lige der, da Courtois nok alligevel ikke kunne have nået Januzais rigtig gode afslutning.
Ved Benzemas scoring var det 50/50 og op til dommeren, der heldigvis godkendte den.