Optakt: Real Sociedad - Real Madrid, LaLiga, 30. spillerunde
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Januzaj må burde på ingen måde være annulleret. Der var jo mere end en meter afstand mellem bolden og La Real spilleren.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Nej det gør jeg ikke, hvad da ven?elle44 skrev:
Madridista02 skrev: Sidder sgu med en bitter smag. Er der ikke kæmpe arm på? Og hvordan kan der være offside på Janusajs mål, når Sociadad spilleren på ingen måde generer Courtois? Tager selvfølgelig sejren med, det er bare en lidt flad fornemmelse.
Kæmpe arm på? Altså ser du kampen i 360p eller?
Jeg savner Pepe :(
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Madridista02 skrev:
Nej det gør jeg ikke, hvad da ven?elle44 skrev:
Madridista02 skrev: Sidder sgu med en bitter smag. Er der ikke kæmpe arm på? Og hvordan kan der være offside på Janusajs mål, når Sociadad spilleren på ingen måde generer Courtois? Tager selvfølgelig sejren med, det er bare en lidt flad fornemmelse.
Kæmpe arm på? Altså ser du kampen i 360p eller?
Jamen det er da tydeligt det er skulderen
Merino står jo foran Courtois, og så kan man ikke bevise at det ikke influerer spillet. Jeg tror såmænd ikke at han blokerer Courtois' udsyn, men det kan man ikke påvise, og sådan er reglen - desværre.
Benzema's tæmning synes jeg er klar skulder og dermed lovligt. Den smager bare dårligere fordi den kommer lige efter den anden dom.
Synes mere det er den unødvendigt stramme regel om hvornår man har indflydelse på spillet der står for skud
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Florentino Pérez
Florentino Pérez