Optakt: Real Sociedad - Real Madrid, LaLiga, 30. spillerunde

6 år 1 måned siden #73 af Lars1991
Mærkelig kamp med en masse VAR-kendelser. Men synes de to sidste er fine, den jeg stadig er i tvivl over er straffesparket. Men who cares, 3 points!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #74 af Real HWL
Elsker når man bare kan gå glad i seng :D Sov dejligt, og husk vi ligger Nr. 1 :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ElMadrid, elle44, mohbar, Madridista02

6 år 1 måned siden #75 af Dios
Er det ikke noget med, at reglen blev lavet om til, at man blev dømt offside uanset om man har indvirkning på spillet eller ej, hvis det er indenfor spilafstand? Synes jeg kan huske nogen "eksperter" i et studie tale om det på et tidspunkt, men er på ingen måde sikker.

Jeg synes nu den er god nok, da Merino laver et hop væk fra bolden, så han står jo indenfor skudlinjen. Benzema's mål er slet ikke til diskussion. Klart mål. Vores straffe ser til gengæld utrolig tyndt ud. Igen ligner det Vinicius fødder er for hurtige til hans hjerne. Et minimal berøring betyder meget i fart, men jeg synes nu der skal meget mere til for at få et straffe.

Fantastisk resultat, som alt andet lige må være det absolut vigtigste igår, da spillet ikke var kønt. Synes dog alligevel, at man godt kan se vi træner rigtig meget med bold i øjeblikket. Spillerne har forståelsen af, at spille hurtigt med få berøringer.
Nu skal den simpelthen bare køres hjem. Fantastisk med en hviledag på onsdag til Casemiro, og måske kan man endda også give Ramos et hvil, da Mallorca vil stå i eget felt med samtlige spillere, så Militao er mindre udfordret.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Dios.

Leveret af Kunena Forum