Optakt: Real Madrid - Mallorca, LaLiga, 31. spillerunde

2 uger 2 dage siden #25 af elle44

Fondo_Sur skrev:

elle44 skrev: Var den afslutning gået ind... jeg ville slet ikke vide hvad jeg skulle gøre af mig selv.

Det var en skør afslutning. Hvorfor ikke bare trille den ind med indersiden? Jeg ved ikke om det er manglende erfaring eller ikke tilstrækkeligt selvtillid til at gøre det simple, haha.

Ja vi er vel alle enige om at den skulle være banket ind, men det er Vinicius vi snakker om her, han rammer målet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 2 dage siden #26 af Fondo_Sur

elle44 skrev:

Fondo_Sur skrev:

elle44 skrev: Var den afslutning gået ind... jeg ville slet ikke vide hvad jeg skulle gøre af mig selv.

Det var en skør afslutning. Hvorfor ikke bare trille den ind med indersiden? Jeg ved ikke om det er manglende erfaring eller ikke tilstrækkeligt selvtillid til at gøre det simple, haha.

Ja vi er vel alle enige om at den skulle være banket ind, men det er Vinicius vi snakker om her, han rammer målet.

Ja man bliver lidt imponeret ;-)

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

2 uger 2 dage siden #27 af DeLaRed
Modric har haft en fantastisk første 30min, ligner den Modric vi kender fra for 2 år siden, han er med til at drive de fleste angreb frem, men konstant tilbage og forsvare igen, håber han kan holde tempoet lidt endnu!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, mohbar, Jakobsif555

2 uger 2 dage siden #28 af Bismo
Vini havde faktisk også et par gode afslutninger inden for rammen i sidste kamp. Der er en klar udvikling.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 uger 2 dage siden #29 af Dios
Det er godt nok langtid siden jeg har haft solid lyd på efter en scoring. Fremragende sparket ind!

Synes man kan se vigtigheden i at mangle en mand centralt. Og Specielt når det er oprydderen. Vi giver dem alt for meget plads i opspillet, fordi vi mangler den mand. Modric giver mig flashback til da han var verdens suverænt bedste midtbanespiller, og hvor god han egentlig var.
Vi udnytter ikke rigtig Hazard i mellemrummet. Om det er fordi det er så nemt på kanterne ved jeg ikke, men han er godt nok fri ofte.

Benzema's forståelse og teknik er på et uhørt højt niveau. Det overblik og den aflevering til Vinicius er en magtdemonstration i hvordan fodbold skal spilles med bold. Og så lader det til Zidane har hørt mine bønner med Vinicius. Endelig tager han løb omkring Benzema, som netop skaber den kæmpe chance.

Og selvom Kubo ikke får specielt meget ud af det, så virker han bare lovende.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 2 uger 2 dage siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh, Real HWL, Bismo, elle44, Sahinovic, Jakobsif555, DeLaRed

2 uger 2 dage siden #30 af DeLaRed
Hvis vi nu smider Bale i bad, og får Asensio eller måske endda Brahim ind på højre, tror jeg det vil åbne op for Hazard på midten, for som altid er vires højre side for kem at dække op for...

2 uger 2 dage siden #31 af Mln25
Der er godt nok et stykke fra “vores” Hazard til “Chelsea” Hazard..
Håber han kommer tilbage i en helt anden forfatning til næste sæson. Det gode ved Corona nedlukning er da, at han formentlig ikke har nok ugers sommerferie i år til at spise sig stor!

2 uger 2 dage siden #32 af mohbar

2 uger 2 dage siden #33 af Kiwes

2 uger 2 dage siden #34 af DeLaRed
Ramoooooosssss.... Han bærer os til endnu et trofæ...LEGENDE!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

2 uger 2 dage siden #35 af Fondo_Sur
@Dios

Du glemmer lige at nævne hvor uhørt hurtig Vinicius var ved den sekvens. Én spiller alene kan ikke skabe en friløber. Vinicius er ikke en random kantspiller, men han har en speciel x-faktor, der får Benzema til at fungere bedre. Som typer afhænger de af hinanden.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Sidste redigering: 2 uger 2 dage siden ved Fondo_Sur.

2 uger 2 dage siden #36 af Kiwes
Hazard og Valverde har være piv elendige. Vi skal have en erstatning for Casemiro.
Sidste redigering: 2 uger 2 dage siden ved Kiwes.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.