Optakt: Real Madrid - Mallorca, LaLiga, 31. spillerunde

2 uger 4 timer siden #61 af DeLaRed

Al-Andaluzz skrev: Jeg synes at Real var alt for svingende mod Mallorca, hvor vi perioder slet ikke kunne få kombinstionsspillet og presspillet til fungere. Men omvendt var der perioder, hvor vi spillede noget af det bedste jeg har set holdet spille i flere år. Totalt dominerende, med masser af kreativitet og variation, hvor alt syntes at lykkes. Meget opmuntrende og det lover virkelig godt, hvis vi kan holde det niveau. Men ok, det var selvfølgelig mod Mallorca og ikke Bayern/Barca/City et.

Uden Casemiro og med Bale paa banen, har vi IMO ikke en jordisk chance mod Bayern/Barca/City, heldigvis kan vores opstilling (uden karantaener og skader) sagtens hamle op med toppen af Europaeisk fodbold, bare ikke den start ellever der spillede mod Mallorca
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 4 timer siden #62 af Doc.juego

DeLaRed skrev:

Al-Andaluzz skrev: Jeg synes at Real var alt for svingende mod Mallorca, hvor vi perioder slet ikke kunne få kombinstionsspillet og presspillet til fungere. Men omvendt var der perioder, hvor vi spillede noget af det bedste jeg har set holdet spille i flere år. Totalt dominerende, med masser af kreativitet og variation, hvor alt syntes at lykkes. Meget opmuntrende og det lover virkelig godt, hvis vi kan holde det niveau. Men ok, det var selvfølgelig mod Mallorca og ikke Bayern/Barca/City et.

Uden Casemiro og med Bale paa banen, har vi IMO ikke en jordisk chance mod Bayern/Barca/City, heldigvis kan vores opstilling (uden karantaener og skader) sagtens hamle op med toppen af Europaeisk fodbold, bare ikke den start ellever der spillede mod Mallorca

Men hvad med samme opstilling (4231)
Med Casemiro og kroos eller Valverde på de 2 defensive.
Også IKKE bale på højre kanten, men rodrygo eller asensio på højre kanten.

Synes kombinationen af Hazard og Vinicious var ret spændende
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 uger 3 timer siden #63 af DeLaRed

Doc.juego skrev:

DeLaRed skrev:

Men hvad med samme opstilling (4231)
Med Casemiro og kroos eller Valverde på de 2 defensive.
Også IKKE bale på højre kanten, men rodrygo eller asensio på højre kanten.

Synes kombinationen af Hazard og Vinicious var ret spændende

Jeg er enig, synes godt vi kan udforske den opstilling mere mod de mindre hold (dog tror jeg vi har brug for 3 centrale midtbane spillere mod de stoerrer hold).

Med denne opstilling kan jeg dog godt blive lidt nervoes ved at vaere tvunget til at starte Marcelo, da det bare skaber en smule mere usikkerhed i bagkaeden, og det kan ende med at baade Kroos/Casemiro bliver tvunget for lang tilbage i banen, jeg havde fortrukket at kunne starte med Mendy, og derved have vores bedste 4 spillere i bagkaeden. Mod et hold i Espanyols nuvaerende forfatning, burde det dog ikke betyde saa meget.

Jeg synes vil skal give Valverde et hvil, han har ikke lignet sig selv efter pausen, saa maaske et par dage extra uden mentalt og fysisks pres kan goere ham godt, saa Casemiro og Kroos ville vaere mit valg til den centrale del af banen. I og med vi saa ikke har Modric paa banen, saa jeg gerne at Hazard kommer dybere i banen og generelt staa for opspillet, da der ellers potentielt kan komme til at vaere for langt imellem midtbanen og angrebet, noget som en spiller som Modric haandterede til perfektion mod Mallorca, men ikke sikker paa Kroos er den bedste til at klarer rollen som kreativ. Og hvis det bliver Rodrygo paa hoejre skal han vaere bedre til at goere banen bred, ellers bliver det for nemt bare at daekke op for vores Venstre side... (her kunne det ogsaa vaere et fedt lille twist hvis ZZ turde starte med Brahim paa hoejre, baade for at se hvad han kunne faa ud af det offensive, men ogsaa fordi han har hurtigheden til at hjaelpe Dani med defensiven, saa tror ihvertfald det ville skabe lidt mere stabilitet i vores hoejre side, dog tvivler jeg paa ZZ har samme tanker)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.