Optakt: Real Madrid - Mallorca, LaLiga, 31. spillerunde

6 år 1 måned siden #49 af ElMadrid

Kiwes skrev:

elle44 skrev:

DeLaRed skrev: Kubo spiller på et helt andet niveau en resten af Mallorca holdet!

Det er helt tydeligt at han hører til et niveau over et hold som Mallorca. Håber at se ham på et hold der spiller med om de europæiske pladser i næste sæson.

Han har tørt røv i samtlige af vores spillere - MOTM sammen med Vini.

Han har i hvert fald været et dyrt bekendtskab. 3 advarsler indtil videre.
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved ElMadrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #50 af DeLaRed

Kiwes skrev:

elle44 skrev:

DeLaRed skrev: Kubo spiller på et helt andet niveau en resten af Mallorca holdet!

Det er helt tydeligt at han hører til et niveau over et hold som Mallorca. Håber at se ham på et hold der spiller med om de europæiske pladser i næste sæson.

Han har tørt røv i samtlige af vores spillere - MOTM sammen med Vini.

Vil ønske hvis vi også lige kan smide Modric i den pulje...

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Kiwes

6 år 1 måned siden #51 af longwind
Synes godt man kan sidde med lidt sympati for Mallorca efter deres indsats. De spiller idealistisk og med mod, og et hold med den spillestil vil altid klæde ligaen
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved longwind.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Bismo, elle44, DeLaRed

6 år 1 måned siden #52 af elle44

longwind skrev: Synes godt man kan sidde med lidt sympati for Mallorca efter deres indsats. De spiller idealistisk og med mod, og et hold med den spillestil vil altid klæde ligaen

Langt mere interessant at se hold som Mallorca spille fremfor hold som Getafe og Valencia.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Bismo

6 år 1 måned siden #53 af Sahinovic
Mallorca spilleren Luka Romero der kom ind i det 83' minut er 15 år gammel, random news, men what! :-D

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #54 af 9eren
Han så meget intilligent ud som spiller. Spændende om han kan fortsætte med at få
Spilletid.

Hvorfor spiller Bale, er det fordi der er en klausul i hans kontrakt omkring hvor mange kampe han skal have i en sæson? Eller er det fordi man ikke kan få ham solgt, og så hele tiden prøver at få ham igang. Man kan da umuligt være tilfreds med den situation han er i!

Jeg har aldrig oplevet noget i denne her dur!!

6 år 1 måned siden #55 af Dios

Fondo_Sur skrev: @Dios

Du glemmer lige at nævne hvor uhørt hurtig Vinicius var ved den sekvens. Én spiller alene kan ikke skabe en friløber. Vinicius er ikke en random kantspiller, men han har en speciel x-faktor, der får Benzema til at fungere bedre. Som typer afhænger de af hinanden.

Jeg er glad for Vinicius tog løbet, da det netop er noget jeg har appelleret til. I min optik, så er det et krav at spillerne gør det, så derfor ser jeg ikke løbet som værende altafgørende og noget jeg vil rose til skyerne. Jeg giver dog alligevel kredit til Vinicius, men vi taler også om en 100% chance, som altid skal være et mål. Afleveringen er dog det svære og smukke ved angrebet, som starter med Hazard.

Jeg synes Vinicius gjorde Benzema rigtig dårlig imod La Real. Når Vinicius begynder at blande sig med Benzema og igår med Hazard, så er jeg helt klart enig, ellers mangler jeg bedre forståelse fra hans side af. Noget som jeg er sikker på kommer, men lige nu mangler Vinicius den timing og forståelse som gør, at han kan begynde og spille sine holdkammerater gode.
Ikke, at Vinicius nu skal blive den nye kreatør, for der har vi Hazard og Benzema. Pointen er bare, at den aflevering Hazard laver til Vinicius gør udfaldet, at Benzema så kroner angrebet med en sublim aflevering gør bare angrebet smukkere. Som altid er Benzema arkitekten, og i mine øjne spiller han stort set altid godt når Real Madrid dominere bolden. Med eller uden Vinicius, så derfor er jeg ikke enig i, at Vinicius gør Benzema bedre.

Vinicius spiller rigtig godt igår, og det hæfter jeg mig ved. Kunne godt lide de 3 spillere ved siden af hinanden, og synes de var utrolig dygtige til at hjælpe hinanden med hver deres kompetencer.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

6 år 1 måned siden #56 af Dios

elle44 skrev:

longwind skrev: Synes godt man kan sidde med lidt sympati for Mallorca efter deres indsats. De spiller idealistisk og med mod, og et hold med den spillestil vil altid klæde ligaen

Langt mere interessant at se hold som Mallorca spille fremfor hold som Getafe og Valencia.

Helt enig, men samtidig er den stil også med til at forringe kvaliteten i ligaen. Der er jo en grund til, at Mallorca er det hold som lukker flest mål ind. Samtlige bundhold igennem de sidste 10-12 år har jo spillet den form for fodbold, og det har jo været derfor Real og Barca har kunne scorer så mange mål, og få de tenniscifre resultater igennem årene som de har. Bundholdene spiller med mere damage control end førhen, og Real specielt har mistet deres killerinstinkt, men det var jo filosofier som Mallorca's som gjorde at bundholdene til tider fik kæmpe røvfulde.

Er vild med måden at spille på, så længe det ikke bliver dumdristigt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

6 år 1 måned siden #57 af Lars1991
Jeg kan huske især Rayo Vallecano var meget stædige med deres spillestil. Charmerende, men ikke altid særlig effektivt. Kan huske en kamp imod os, hvor de vist også fik rødt, hvor vi vandt noget ala 10-0. Meget mærkværdigt.

6 år 1 måned siden #58 af Elto92
Bale med 2 mål og 2 assist denne sæson... Altså ikke at det kommer bag på mig, men hvor skuffende af sådan en spiller med så store kvaliteter, hvis han dog bare gad... Han gider jo ikke.....

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #59 af 9eren

Lars1991 skrev: Jeg kan huske især Rayo Vallecano var meget stædige med deres spillestil. Charmerende, men ikke altid særlig effektivt. Kan huske en kamp imod os, hvor de vist også fik rødt, hvor vi vandt noget ala 10-0. Meget mærkværdigt.

10-2 blev den og kan huske vi kom bagud i den kamp. Det var helt på sin plads med de røde kort. Så kampen på Bernabeu og det var en meget skør kamp.
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved 9eren.

6 år 1 måned siden #60 af Al-Andaluzz
Jeg synes at Real var alt for svingende mod Mallorca, hvor vi perioder slet ikke kunne få kombinstionsspillet og presspillet til fungere. Men omvendt var der perioder, hvor vi spillede noget af det bedste jeg har set holdet spille i flere år. Totalt dominerende, med masser af kreativitet og variation, hvor alt syntes at lykkes. Meget opmuntrende og det lover virkelig godt, hvis vi kan holde det niveau. Men ok, det var selvfølgelig mod Mallorca og ikke Bayern/Barca/City et.

Leveret af Kunena Forum