Optakt: Espanyol - Real Madrid, LaLiga, 32. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
mohbar skrev: Casemiro.
BENZ
Donde está la biblioteca?
Florentino Pérez
DC19
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Ramos4 skrev:
Cristiano7 skrev:
Sahinovic skrev:
Hahahah, hvilken fodboldkamp ser du dog.Cristiano7 skrev: Hazard spiller ret svagt.
Isco har mere drive; så Vini må gerne komme ind i 2.halvleg i stedet for Hazard.
Den kamp hvor Hazard for 1 min siden sparkede bolden direkte til en Espanyol spiller på midten.
Tror måske det var det med at Isco har mere drive, der faldt i øjnene. Isco er elendig. Trækker hele tiden ned som 8'er i stedet for at lægge sig frem som 10'er.
Ja, Isco er ikke særlig god - men Hazard spiller værre her til aften. Hvis jeg skulle vælge en af de to - så skulle Hazard ud. :-)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Cristiano7 skrev:
Ramos4 skrev:
Cristiano7 skrev:
Sahinovic skrev:
Hahahah, hvilken fodboldkamp ser du dog.Cristiano7 skrev: Hazard spiller ret svagt.
Isco har mere drive; så Vini må gerne komme ind i 2.halvleg i stedet for Hazard.
Den kamp hvor Hazard for 1 min siden sparkede bolden direkte til en Espanyol spiller på midten.
Tror måske det var det med at Isco har mere drive, der faldt i øjnene. Isco er elendig. Trækker hele tiden ned som 8'er i stedet for at lægge sig frem som 10'er.
Ja, Isco er ikke særlig god - men Hazard spiller værre her til aften. Hvis jeg skulle vælge en af de to - så skulle Hazard ud. :-)
Man må skifte 5 ud nu ;)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Real HWL skrev: Den næste der kritisere Benzema skal have en måned i skammekrogen...
Synes faktisk det er en dårlig aflevering. Man lærer jo allerede som miniput, at man skal aflevere langs jorden. ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.