Optakt: Espanyol - Real Madrid, LaLiga, 32. spillerunde
Hazard spiller for ikke at blive skadet igen. Kan vi ikke bruge til en skid. Ind med Asensio eller en anden højrekant, så Valverde ikke bliver gjort fuldstændig ligegyldig på det her hold.
Benzema er bare verdensklasse.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev: Så gik der FIFA i den, sæt en hurtig spiller ind, og så kører det - skid hul i, at Marcelo og Kroos spiller noget af det værste bold i Madrid trøjen, verdensklasse :-D
Dine favoritspillere Hazard og Isco har da været langt værre :-D
Steen skrev: Nu er jeg selv ofte efter Hazard, men han bliver jo mandsopdækket af 3 spillere hver eneste gang han har bolden, mens f.eks. Isco ofte har masser af plads.
Vinicius ind i stedet for Isco eller Valverde. I øvrigt er det tankevækkende, at Valverde konstant slipper for kritik. Jeg fatter det simpelthen ikke. Han bidrager med absolut intet, og alligevel bliver han hyped op til at være noget helt specielt. Han har været ufattelig ringe flere kampe i streg ...
Valverde er desværre ikke i nærheden af det niveau der gjorde ham hypet. Tror der er bred enighed om herinde at Valverde har været ekstremt middelmådig i alle minutter han har spillet efter pausen, desværre.
Marcelo har skidt hvert evig eneste angreb væk, som Hazard har forsøgt at sætte op, og så er der Kroos der har haft nogle af de mest sindssyge fejlafleveringer jeg længe har set. Men ja, på en eller anden måde, har du da ret.Fondo_Sur skrev:
Sahinovic skrev: Så gik der FIFA i den, sæt en hurtig spiller ind, og så kører det - skid hul i, at Marcelo og Kroos spiller noget af det værste bold i Madrid trøjen, verdensklasse :-D
Dine favoritspillere Hazard og Isco har da været langt værre :-D
Jeg ved ikke hvordan i ser fodbold, og det kan virke som en kontroversiel udtalelse jeg kommer med lige nu; men når man skal kombinere sig igennem et hold, så har man brug for sine medspillere.
Florentino Pérez
Steen skrev: Nu er jeg selv ofte efter Hazard, men han bliver jo mandsopdækket af 3 spillere hver eneste gang han har bolden, mens f.eks. Isco ofte har masser af plads.
Vinicius ind i stedet for Isco eller Valverde. I øvrigt er det tankevækkende, at Valverde konstant slipper for kritik. Jeg fatter det simpelthen ikke. Han bidrager med absolut intet, og alligevel bliver han hyped op til at være noget helt specielt. Han har været ufattelig ringe flere kampe i streg ...
Jeg har kritisere ofte Valverde, synes han er kommet helt forkert tilbage fra Corona pausen, og har spiller langt under niveau fra efteråret, jeg kan dog godt forstå hvis ZZ spiller ham i håber om at han finder tip niveauet frem igen, da han kan blive vigtig i de sidste kampe. Og uden Modric iaften er han vel stadig vires bedste bud centralt...for Guds skyld lad os ikke se James komme på banen!
Donde está la biblioteca?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Fondo_Sur skrev: Ja, Hazard og Isco har brug for medspillere, da de ikke er hurtige nok. Så når Espanyol at komme ned på plads med det langsomme bold.
Ja og det er Marcelo jo heller ikke, så hvad med vi smider Vini ind istedet for Marcelo, for han er jo til ingen verdens nytte defensivt...
Donde está la biblioteca?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Problemet med det langsomme bold er, at det tvinger defensive spillere som Marcelo, Ramos og Casemiro ud af position, hvilket skaber ubalance i holdet. Nu kom 1-0 målet heldigvis lige inden halvlegen, og det skal vi være meget glade for.