Optakt: Espanyol - Real Madrid, LaLiga, 32. spillerunde
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dejligt lavet af Benzema. Det må man jo bare tage hatten af for.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev:
Cristiano7 skrev:
Ramos4 skrev:
Cristiano7 skrev:
Sahinovic skrev:
Hahahah, hvilken fodboldkamp ser du dog.Cristiano7 skrev: Hazard spiller ret svagt.
Isco har mere drive; så Vini må gerne komme ind i 2.halvleg i stedet for Hazard.
Den kamp hvor Hazard for 1 min siden sparkede bolden direkte til en Espanyol spiller på midten.
Tror måske det var det med at Isco har mere drive, der faldt i øjnene. Isco er elendig. Trækker hele tiden ned som 8'er i stedet for at lægge sig frem som 10'er.
Ja, Isco er ikke særlig god - men Hazard spiller værre her til aften. Hvis jeg skulle vælge en af de to - så skulle Hazard ud. :-)
Man må skifte 5 ud nu ;)
Zidane bør bare skifte Hazard ud med Vinicius. Vi har brug for noget fart og personlighed på v-kanten
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Ramos4 skrev: Jeg vil nødig gå Piqué på den, men var der ikke offside på Ramos da han flækker den videre? Ok suspekt at de ikke trækker nogle streger på grafikken i det mindste. Oh well.
De kan altid gøre stregen de trækker tykker, hvis målet er flot nok, og de ikke gider at annullere den for offside.
Donde está la biblioteca?
Ændre til en 4231.
Tage valverde ud, alternativt kroos.
Ind med vini, lade Vini og hazard dele lidt om hø og ve kant.i det 60. Min tage isco ud fra sin 10'er og skifte enten asensio, rodrygo eller brahim ind, ryk hazard ind på 10'eren.
Så har vi en sjov kamp.
Men det er ikke sikkert at det er risikoen værd at tage en mere stabilitetsskabende spiller ud når vi nu er foran. Men for underholdningen ville jeg nu gerne have det ;)
Florentino Pérez
Ramos4 skrev: Jeg vil nødig gå Piqué på den, men var der ikke offside på Ramos da han flækker den videre? Ok suspekt at de ikke trækker nogle streger på grafikken i det mindste. Oh well.
Er det ikke nr.20 der spiller Ramos onside?
Donde está la biblioteca?
Tror den var god nok. Højrebacken eller den højre centerback står langt tilbage.
Gal en hæl Benz laver...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Vinicius ind i stedet for Isco eller Valverde. I øvrigt er det tankevækkende, at Valverde konstant slipper for kritik. Jeg fatter det simpelthen ikke. Han bidrager med absolut intet, og alligevel bliver han hyped op til at være noget helt specielt. Han har været ufattelig ringe flere kampe i streg ...
DeLaRed skrev:
Er det ikke nr.20 der spiller Ramos onside?
Er det ham der står allernederst i billedet?
Edit: Ja det er. Synes de ser ud til at stå meget på linje. Vildt de ikke trækker nogle streger. Oh well.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024