Optakt: Espanyol - Real Madrid, LaLiga, 32. spillerunde

6 år 1 måned siden #73 af madrid2000
Heldigvis mødte vi et hold, der slet ikke er interesseret i at hjælpe Barcelona. De gik jo på intet tidspunkt efter 1-1 :-)

De bliver sku savnet i La Liga. Jeg husker stadigvæk Tamudus mål til 2-2, der gav os mesterskabet :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #74 af Sahinovic
Mærkeligste forestilling. Ærgerligt Vinicius ikke kom ind, for han havde da sat gang i tingene (-:

Florentino Pérez

6 år 1 måned siden #75 af Zyconith

Fondo_Sur skrev:

Ramos4 skrev: Espanyol har lavet 13 frispark - 0 gule kort. Det kunne måske være rart med en dommer på banen.

Lahoz, der leger Championship dommer som sædvanligt.

Han er da super dygtig.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

6 år 1 måned siden #76 af Ramos4

Cristiano7 skrev: Vigtig sejr, lækker mål og dog elendig spil.

Skidegodt.

Opsummering af 70% af vores kampe denne sæson.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #77 af 9eren
Er glad for jeg ikke sidder alene med den følelse af, at Hazatd sucked big time.

6 år 1 måned siden #78 af Vinícius
Det her kendetegner et mesterhold. Vi vinder en kamp, hvor vi spiller langt under niveau. Der var momenter med klasse, og vi havde chancer til at vinde med 2-0. Men det er ikke nok mod de bedste hold. Men jeg synes, at det er fornuftigt ikke at satse offensivt, når Espanyol jo kun kan på kontra. Jeg ser normalt ikke Espanyol, men hvis det her er niveauet, så er det til secunda division.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

6 år 1 måned siden #79 af firkant
Total ligeglad hvis vi vinder titlen

6 år 1 måned siden #80 af Ramos4

Zyconith skrev:

Fondo_Sur skrev:

Ramos4 skrev: Espanyol har lavet 13 frispark - 0 gule kort. Det kunne måske være rart med en dommer på banen.

Lahoz, der leger Championship dommer som sædvanligt.

Han er da super dygtig.

Tror der hentydes til linjen han lægger.

Jeg synes også han er ganske fin, men 14 frispark - flere af dem nedsparkninger bag fra - uden ét gult kort, det er ikke okay. Espanyol var kun ude på at slagte vores spillere meget af tiden. Det må være dommerens opgave at skride en lille smule ind.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 1 måned siden #81 af longwind

9eren skrev: Er glad for jeg ikke sidder alene med den følelse af, at Hazatd sucked big time.

Synes det giver meget lidt mening at fokusere på individuelle indsatser i en kamp som denne. Der var ingen der kunne/ville få noget til at ske i dag - Hazard gjorde det lige så fint/ringe som alle de andre offensive spillere i dag
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, madrid2000, Sahinovic

6 år 1 måned siden #82 af Matamoro
Det må være på tide med en lille pause til Hazard i startopstillingen

6 år 1 måned siden #83 af Ramos4
Hazard er jo givetvis ikke på noget nær 100%, meeen man kan da godt frygte om han nogensinde kommer i perfekt form igen. Han har jo nærmest ingen sprinter i en kamp.

Forfærdelig sæson af mange årsager - hovedsageligt pga. skader selvf.

6 år 1 måned siden #84 af Mølbat
Ja, Lahoz var sgu en katastrofe i dag. Espanyol begik et utal af frispark - halvdelen af dem blev end ikke fløjtet. Benzema blev samtidig nedlagt i feltet af Diego López uden nogen reaktion fra dommeren eller VAR-rummet, og så blev Carvajal slagtet af ham venstrebacken, som lavede en tackling, der stort set var identisk med den, som Luka Modric lavede, OG fik rødt kort for i starten af sæsonen. Men Lahoz fløjtede selvfølgelig ikke engang frispark på den...
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Mølbat.

Leveret af Kunena Forum