Optakt: Real Madrid - Getafe, LaLiga, 33. spillerunde
Samtidig må man også bare sige, at der stadig ingen idé eller koncept er med spillet. Det kan godt være vi får Mbappe en dag, men altså...
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 skrev: Det er endnu en underlig sæson. Jeg er skiftevis imponeret over, at Zidane kan holde truppen tilfreds og føre os på 1. pladsen med et hold med klare offensive mangler + gøre defensiven stabil.
Samtidig må man også bare sige, at der stadig ingen idé eller koncept er med spillet. Det kan godt være vi får Mbappe en dag, men altså...
Det kan også være svært at se, med så mange personlige fejl.
Lars1991 skrev:
mohbar skrev: Keeedelig kamp og hold da op hvor spiller Benzema en ringe kamp... Hvis han scorer /assisterer idag.. så æder jeg mi... ne ord i mig
Hvorfor fokusere på Benzema? :D så trættende tbh. Det har været en elendig omgang fra alle. Vini, Modric, Isco, Carvajal. De har alle mistet bolden i helt unødvendige situationer.
Fordi de andre i angrebet mildt sagt er håbløse :/
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Lars1991 skrev: Det også synd når han endelig laver en afslutning der ikke er helt håbløs, at den så ikke går ind :/
Hans afslutninger har klaret forbedret sig i 2. halvdel af sæsonen.. Rammer langt mere inden for træværket.
mohbar skrev:
Lars1991 skrev:
mohbar skrev: Keeedelig kamp og hold da op hvor spiller Benzema en ringe kamp... Hvis han scorer /assisterer idag.. så æder jeg mi... ne ord i mig
Hvorfor fokusere på Benzema? :D så trættende tbh. Det har været en elendig omgang fra alle. Vini, Modric, Isco, Carvajal. De har alle mistet bolden i helt unødvendige situationer.
Fordi de andre i angrebet mildt sagt er håbløse :/
Begynder også at være enig, synes bare du var meget hurtig ude.
- 9eren
- Gæst
-