Optakt: Real Madrid - Getafe, LaLiga, 33. spillerunde

1 måned 4 dage siden #121 af DeLaRed

Jaetinh skrev: Hold kæft hvor var det frustrerende!!! Og Isco jesus fucking christ. Du har alverdens penge og spiller i den største klub i verden. Tag dig sammen og tab dig for helvede.

Men det er sku også svært når man kommer hjem og konen har lavet pølsemix ;-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 4 dage siden #122 af Kiwes

elle44 skrev:

Ramos4 skrev: Næste sæson bliver præcis samme hold stort set. Der ruller ingen store indkøb i disse Corona-tider. Mbappe på den ene kant ændrer altså heller ikke ved at vi spiller som en pose lort halvdelen af tiden over de sidste tre-fire år. Det ville hvert fald undre mig.

Enig, vi må nok indstille os på at holdet stort set er det samme til næste sæson, og det er der vel egentlig ikke så meget at gøre ved med tanke på den nuværende verdenssituation. Det vi kan håbe på til næste sæson er vel at James og Bale bliver smidt på porten og at de unge som Vinicius og Rodrygo spiller sig yderligere op samtidig med at vi ser en Asensio i topform. Hvis disse spillere ikke rammer et højere niveau, bliver næste sæson sandsynligvis meget lig med den vi er vidne til nu, måske endda dårligere da Benzema, Ramos og Modric får endnu et år på bagen.

Det er selvfølgelig hårdt for os fans at se på så intetsigende spil, men som longwind også siger, så er der da en vis optimisme for fremtiden da vi har så mange spændende unge spillere. Så jeg kan egentlig godt acceptere endnu en sæson af denne kaliber men det er så med en forventning om, at den nye æra skydes igang med et brag i 2021.

Vinder vi ligaen og ja en beskeden supercup så kan vi sku ikke klage. Spillet har ikke været godt, det medgiver jeg - en titel er dog en titel. Der er ingen skam i at ryge ud i CL til måske europas bedste hold.
Sidste redigering: 1 måned 4 dage siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, elle44

1 måned 4 dage siden #123 af JesperThomsen
Tæller indbyrdes opgør stadig over målscoren i Spanien?

1 måned 4 dage siden #124 af Administrationen

JesperThomsen skrev: Tæller indbyrdes opgør stadig over målscoren i Spanien?

Ja.

1 måned 4 dage siden #125 af Real HWL

JesperThomsen skrev: Tæller indbyrdes opgør stadig over målscoren i Spanien?

Yes, indbyrdes opgør før målscoren. Så vi kan tillade os at spille 2 uafgjort i de sidste 5 kampe og stadigvæk være foran barca. Men barca har ikke smidt sine sidste point. Det skulle undre mig meget hvis de vinder alle deres resterende kampe.

1 måned 4 dage siden #126 af baggins
har lige set rundens hold, som er:
Aitor Fernandez, Levante

Daniel Carvajal, Real Madrid
Sergio Ramos, Real Madrid
Aridane Hernandez, Osasuna
Ferland Mendy, Real Madrid

Dimitri Foulquier, Granada
Raul Garcia, Athletic Club
Oliver Torres, Sevilla
Ruben Garcia, Osasuna

Juan Hernandez, Mallorca
Lionel Messi, Barcelona

nu har jeg ikke set alle kampe, men hvis Mendy var den bedste venstreback, så er det vildt nok. mangen til fejlafleveringer mv skal man da lede længe efter. (gælder hele holdet)

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, madrid2000

1 måned 4 dage siden #127 af madrid2000
5 kampe tilbage, hvor vi endda kan tillade os at tabe 1 eller spille 2 uafgjorde.

Det burde ikke går galt.

1 måned 4 dage siden #128 af Sahinovic
Det bliver 5 lange kampe, når man har en slidt Benzema, en Hazard der på ingen måder er spilleklar og et hold der slet ikke hænger sammen.

Ramos ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

1 måned 3 dage siden #129 af Dios

Sahinovic skrev: Det bliver 5 lange kampe, når man har en slidt Benzema, en Hazard der på ingen måder er spilleklar og et hold der slet ikke hænger sammen.

Nu skal vi lige over Bilbao, og så er der altså rigtig gode udsigter til langt bedre spil. Espanyol har været tæt på verdensklasse siden de fyrede deres træner. De udspillede Sociedad igår i store dele af kampen, og det samme gjorde de med os. Getafe spiller som de gør, og i 2 kampe nu har de slået os på taktikken. Bilbao er endnu et vildt hold med højt pres og tempo. Efter det ser det markant bedre ud med Alaves og Granada.
Synes ikke vores spillere ser trætte ud. Jeg synes vores spillere mangler nosser når de møder fysiske hold. Det er ikke en ny ting, da At. Madrid var os overlegne i en årerække på præcis samme måde.

En uafgjort og 2 sejre i de næste 3 kampe gør, at vi blot skal spille uafgjort hjemme imod Villarreal for at vinde mesterskabet, som potentielt kan være afgørende for begge mandskaber. Det kræver, at Barcelona selvfølgelig vinder deres kampe, og det tror jeg de får mere end svært ved på søndag netop imod Villarreal.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 1 måned 3 dage siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.