Optakt: Real Madrid - Getafe, LaLiga, 33. spillerunde

6 år 4 uger siden #37 af Cristiano7
Carvajals indlæg er blevet dårligere og dårligere. Han tager for mange berøringer og så er han dækket op.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 uger siden #38 af Ramos4
Jeg fik skrevet i en anden tråd, at vi faktisk har en chance mod City og i Champions League generelt. City er foran 4-0 mod Liverpool pt. Jeg er så latterlig nogen gange :D

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, madrid2000, elle44, Kimbo, DeLaRed

6 år 4 uger siden #39 af DeLaRed
Sjovt nok så ka Getafe godt give fra sig, men de ka sku ikke tage imod, de ligger ned hele tiden....

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

6 år 4 uger siden #40 af mohbar

Ramos4 skrev: Jeg fik skrevet i en anden tråd, at vi faktisk har en chance mod City og i Champions League generelt. City er foran 4-0 mod Liverpool pt. Jeg er så latterlig nogen gange :D

Den er god nok. Vi spiller bedst mod offensivt stærke hold hvor vi kan leve på underdog rollen og omstillinger..

6 år 4 uger siden #41 af Bismo

Ramos4 skrev: Jeg fik skrevet i en anden tråd, at vi faktisk har en chance mod City og i Champions League generelt. City er foran 4-0 mod Liverpool pt. Jeg er så latterlig nogen gange :D

Liverpool har heller ikke noget at spille for i PL.

6 år 4 uger siden #42 af Kiwes
Hvis vi ikke får skiftet tøserne ud og mændene ind - så vinder vi ikke denne. Her tænker jeg særligt på Isco.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, DeLaRed

6 år 4 uger siden #43 af -#7-

Jeg frygter en Kevin De Øjenbryn bold ned bag Carvajal til Sterling, det kunne godt gå hen og blive giftigt.

For fanden hvor er Carvajal bare faldet meget i niveau altså..

DC19

6 år 4 uger siden #44 af elle44

mohbar skrev:

Den er god nok. Vi spiller bedst mod offensivt stærke hold hvor vi kan leve på underdog rollen og omstillinger..

Det er det jeg ikke kan fordrage ved dem. De er den der typiske lillebror der driller hele tiden, men som løber hen til mor og far så snart der bliver drillet lidt igen. Og så er det storebror der får skideballen.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

6 år 4 uger siden #45 af Bismo

DeLaRed skrev: Sjovt nok så ka Getafe godt give fra sig, men de ka sku ikke tage imod, de ligger ned hele tiden....

Usymaptisk hold.. værre end Atleti.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

6 år 4 uger siden #46 af Fondo_Sur
På den lyse side, så er Getafe ved at være færdige med deres presspil. Det bliver anderledes i 2. halvleg, men man bør nok skifte Isco ud og få Asensio eller sågar Bale ind?

6 år 4 uger siden #47 af DeLaRed

Kiwes skrev: Hvis vi ikke får skiftet tøserne ud og mændene ind - så vinder vi ikke denne. Her tænker jeg særligt på Isco.

Men id over Valverde, hvem tænker du så er mand nok til denne kamp i offensiven, er det Petticure Bale, eller Manicure James, eller måske Ansigts Maske Rodrygo?

Ville ikke turde sætte Asensio på banen uddanne kamp, det ligger bare op til en ødelagt genoptræning...

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, mohbar, Fondo_Sur

6 år 4 uger siden #48 af Kiwes

DeLaRed skrev:

Kiwes skrev: Hvis vi ikke får skiftet tøserne ud og mændene ind - så vinder vi ikke denne. Her tænker jeg særligt på Isco.

Men id over Valverde, hvem tænker du så er mand nok til denne kamp i offensiven, er det Petticure Bale, eller Manicure James, eller måske Ansigts Maske Rodrygo?

Ville ikke turde sætte Asensio på banen uddanne kamp, det ligger bare op til en ødelagt genoptræning...

Start med at tage Isco ud og Valverde ind. Så kan man se kampen an hvem af modric og kroos der skal ud for Asensio.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, DeLaRed

Leveret af Kunena Forum