Optakt: Real Madrid - Getafe, LaLiga, 33. spillerunde

6 år 4 uger siden #49 af Bismo

DeLaRed skrev:

Kiwes skrev: Hvis vi ikke får skiftet tøserne ud og mændene ind - så vinder vi ikke denne. Her tænker jeg særligt på Isco.

Men id over Valverde, hvem tænker du så er mand nok til denne kamp i offensiven, er det Petticure Bale, eller Manicure James, eller måske Ansigts Maske Rodrygo?

Ville ikke turde sætte Asensio på banen uddanne kamp, det ligger bare op til en ødelagt genoptræning...

Enig. Tænker også at det er derfor Hazard ikke er udtaget til denne kamp. Tror ikke Zidane tør sætte Asensio ind. Mit bedste bud er Rodrygo kommer ind.

Eller måske tage Isco ud for Valverde og flyt Modric længere op?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 uger siden #50 af DeLaRed

Kiwes skrev:

DeLaRed skrev:

Kiwes skrev: Hvis vi ikke får skiftet tøserne ud og mændene ind - så vinder vi ikke denne. Her tænker jeg særligt på Isco.

Men id over Valverde, hvem tænker du så er mand nok til denne kamp i offensiven, er det Petticure Bale, eller Manicure James, eller måske Ansigts Maske Rodrygo?

Ville ikke turde sætte Asensio på banen uddanne kamp, det ligger bare op til en ødelagt genoptræning...

Start med at tage Isco ud og Valverde ind. Så kan man se kampen an hvem af modric og kroos der skal ud for Asensio.

Fair nok, så ville jeg nok vælge at ligge Valverde ind på midten så han ka få styr på Cucurella og så Modric ud til højre...

Lad os håbe ZZ er mand nok til at skifte i pausen, det er nu der skal bruges af de extra udskiftninger vi har!

Donde está la biblioteca?

6 år 4 uger siden #51 af mohbar

DeLaRed skrev:

Med fare for mytteri... Måske James skulle forsøges på sin såkaldt naturlige position, der hvor Isco er lige nu. Det har han ikke rigtig fået lov til før ...
Sidste redigering: 6 år 4 uger siden ved mohbar.

6 år 4 uger siden #52 af JesperThomsen
Et dårligt resultat i aften plus en svær udekamp næste runde kan altså nemt åbne mesterskabskampen op igen.

6 år 4 uger siden #53 af DeLaRed

mohbar skrev:

DeLaRed skrev:

Med fare for mytteri... Måske James skulle forsøges på sin såkaldt naturlige position, der hvor Isco er lige nu. Det har han ikke rigtig fået lov til før ...

Ja på bænken...?

Jeg mytter alt hvad der angår James ;-)

Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

6 år 4 uger siden #54 af madrid2000
Vi skal håbe på et heldig tilfældig mål fra en eller anden. Vi spiller godt nok ringe.

6 år 4 uger siden #55 af Fondo_Sur

madrid2000 skrev: Vi skal håbe på et heldig tilfældig mål fra en eller anden. Vi spiller godt nok ringe.

Plejer det ikke at være Vinicius, der enten tilkæmper sig et straffe, får et skud rettet af eller rent faktisk laver en fin assists?

Benzema spiller også rigtig godt, så der er stadigt lidt håb.

Der er bare brug for en 3. mand i angrebet, der kan true.

6 år 4 uger siden #56 af DeLaRed
Vildt at Nyom først for kort nu

6 år 4 uger siden #57 af Ramos4
Hvad fanden foregår der...

De spiller den bare rundt og selv det kan de ikke finde ud af.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Cristiano7

6 år 4 uger siden #58 af mohbar

Ramos4 skrev: Hvad fanden foregår der...

De spiller den bare rundt og selv det kan de ikke finde ud af.

Getafe opfører sig som hyæner der kan mærke er svagt offer..

6 år 4 uger siden #59 af Bismo
Asensio og Rodry på vej ind... Interessant.

Courtois har iøvrigt godt nok virket nervøs i aften.

6 år 4 uger siden #60 af Cristiano7
Det er vildt at midtbanen og angrebet er så sløv og sjusket idag.

Ind med Valverde og Rodrygo.

Leveret af Kunena Forum