Truppen mod Real Sociedad, LaLiga, 2. spillerunde

4 uger 1 dag siden #13 af Daniel
Der bliver spekuleret i en skade til Casemiro. Det ville ikke give nogen mening at ofre ham til fordel for et mere offensivt udtryk mod et ret stærkt mandskab på udebane.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 1 dag siden #14 af madrid2000
Sådan general spørgsmål: Betyder hjemmebane/udebane noget, når nu der ikke er tilskurer til kampene?

Forresten er det en kæmpe slag, at Casemiro ikke er med. Det plejer at sejle rundt i forsvaret når han ikke er med.

4 uger 1 dag siden #15 af Ramos4

Daniel skrev: Der bliver spekuleret i en skade til Casemiro. Det ville ikke give nogen mening at ofre ham til fordel for et mere offensivt udtryk mod et ret stærkt mandskab på udebane.

Det er sgu da noget rigtig lort. Men hvorfor ikke. Lad os tage en skade mere. Er det bekræftet?

Sue me.

4 uger 1 dag siden #16 af Doc.juego

slb1995 skrev: Ødegaard starter!
Courtois; Carvajal, Varane, Sergio Ramos, Mendy; Modric, Kroos, Odegaard; Rodrygo, Vinícius y Benzema.

Virker dog mærkeligt, at det er i stedet for Casemiro, men man kan vel så forvente, at Modric og Kroos kommer til at ligge mere defensivt bag nordmanden. Spændende i hvert fald.

Det må næsten betyde at Zidane går over i en 4241, jeg troede sku ikke han ville gøre det, men jeg tror det kan blive godt.

Målet er nok at forsvare sig lidt mere med bolden lade kroos og modric være længere tilbage end de plejer med Casemiro. Ødegasrd som 10'er.

Jeg kan sagtens se det fungere mod defensive eller svage hold. Soceidad er en skygge af sidste sæson, hvorfor vi burde kunne dominere dem, selv uden casemiro.
Så kan casemiro komme ind i det 60-70 minut og køre den hjem. (Hvis det ikke er fordi at han er skaddet)

Jeg synes det er meget spændende, og kan faktisk godt fungere tror jeg. Men det kan ogsp falde sammen.
Zidane havde jo helt I starten succes med Kroos modric og isco, her er ødegaard bedre end isco.

4 uger 1 dag siden #17 af Matamoro
Tror ikke at Casemiro er skadet. Zidane kan bare godt lide at eksperimentere lidt. Interessant at Ødegaard glider lige ind i startopstillingen på mesterholdets første kamp. Jeg er ikke så nervøs for den opstilling. Både Vinicius og Rodrygo tager del i presspillet.

4 uger 1 dag siden #18 af Daniel

Ramos4 skrev:

Daniel skrev: Der bliver spekuleret i en skade til Casemiro. Det ville ikke give nogen mening at ofre ham til fordel for et mere offensivt udtryk mod et ret stærkt mandskab på udebane.

Det er sgu da noget rigtig lort. Men hvorfor ikke. Lad os tage en skade mere. Er det bekræftet?

Nej. Men spanske medier skriver “teknisk beslutning”, og det plejer ikke at være et taktisk valg, når det bliver formuleret på den måde, så vidt jeg ved.

Nu må vi se.

4 uger 1 dag siden #19 af Dios
Jeg har lige læst, at det skulle være en decideret taktisk beslutning Casemiro ikke er med? Men hvem ved.

Jeg er vild med, at man starter med Ødegaard. Jeg har så stor respekt for det Zidane gør, for han står jo lidt som taber herinde uanset hvad han gør. Det betyder forhåbentligt, at vi ser et ultra offensivt, men hårdt arbejde hold som vil diktere spillet - igennem midten! Lad os nu få det bold vi alle elsker. Boldbesiddelse eller ej, så handler det om kombinationerne sidder lige i skabet. Om det er 5 perfekte førstegangsafleveringer i en kontra, eller 5 perfekte førstegangsafleveringer som splitter en helt defensiv ad, så er det vel det vi alle vil se, og vi alle savner.
Det er det jeg håber Ødegaard vil bidrage til. Vinicius skal sættes i scene, hvor hans fart og dybedeløb skal dræbe dem.

Hala Madrid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, andreashn, elle44

4 uger 1 dag siden #20 af longwind
Nu er der kun spillet 15 minutter, men Ødegaard ligner lidt den type spiller man håbede på man fik med Isco dengang vi hentede ham.
Sidste redigering: 4 uger 1 dag siden ved longwind.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, andreashn, mohbar

4 uger 1 dag siden #21 af mohbar
Synes vi dominerer godt og har fin possesion og for en gangs skyld er det konstant indlæg...men som sædvanlig mangler vi afslutninger
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 uger 1 dag siden #22 af Brylle
Det er altså en fed startopstilling selvom den er lidt offensiv. Ødegaard og Benzema bør kunne være gode legekammerater inde centralt og de bør få en del at arbejde med. Og så håber jeg at de to unge kanter kan løbe i de rigtige rum, for så kan det her godt blive rigtig sjovt. Jeg håber virkelig at Ødegaard slår igennem, for han kan virkelig være spilleren der skal være et omdrejningspunkt de næste 10 år.

4 uger 1 dag siden #23 af Lars1991
Vores backs står godt nok ultra højt i dag. Men kan godt lide hvordan spillet flyder generelt.
Ødegaard med en lidt skuffende start dog, der har manglet lidt fart og præcision i hans afleveringer. Men det skal nok komme, er virkelig spændt på at se mere til ham, både i denne kamp og i fremtiden.

4 uger 1 dag siden #24 af longwind

Lars1991 skrev: Vores backs står godt nok ultra højt i dag. Men kan godt lide hvordan spillet flyder generelt.
Ødegaard med en lidt skuffende start dog, der har manglet lidt fart og præcision i hans afleveringer. Men det skal nok komme, er virkelig spændt på at se mere til ham, både i denne kamp og i fremtiden.

Til gengæld træffer han bare den rigtige beslutning næsten hver gang. Han er så hurtig i tanken for så ung en spiller - det er svært at se hvordan han ikke skal få succes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.