Truppen mod Real Sociedad, LaLiga, 2. spillerunde

5 år 10 måneder siden #85 af Kiwes

Steen skrev:

Kiwes skrev:

Steen skrev:

Kiwes skrev:

Raul7-2880 skrev: Vild forudsigelse:
Zidane fyres i løbet af sæsonen og Poch overtager!

Hold nu op med det negative pjat der! Det første kamp.

Det har vitterligt været det helt samme møg som vi så hele sidste sæson, og året før det, efter han kom tilbage. Akkurat samme lorte fodbold

Ja det samme gælder for dig. Undskyld på forhånd.. det MEGET sjældent jeg personlig peger folk ud, men du er seriøst den mest pisse negative person på dette forum, kommer der nogensinde noget positivt fra dig?

Til kampen: Der er ikke noget galt i at spille uafgjort med La Real på udebane. Når det så er sagt skal hurtigst muligt have gang i Asensio og Hazard. Det duer bare ikke med Vini og Rodrygo - i hvert fald ikke samtidigt.

Jeg er optimist når der er grund til at være det. Men når hele vores offensiv er bygget op omkring, at Vinicius, Benzema og Rodrygo skal stå for alle mål og assists, så er der simpelthen ikke nogen grund til at være optimist.

Vinicius har spillet 56 La Liga & UCL kampe, og han har scoret 5 mål og givet 8 assists. Men ja, nyd du bare denne vidundertalent

Du bliver nød til at forholde dig til facts. Vi har ingen penge det har Papa Perez sagt. Med Asensio og Hazard ude til kampen, er det vores bedste bud i angrebet. Læg dertil at det er vores første kamp og på en svær udebane. Det betyder jo ikke at sæsonen er tabt eller noget. Du bliver nød til at sætte tingene lidt i perspektiv. Jeg synes Ødegaard gav os noget extra i angrebet, om det så var ham eller at vi spillede med en extra mand i angrebet det skal jeg ikke kunne sige. Giv det nu bare lidt tid....
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Bismo, ElMadrid, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #86 af Steen

Kiwes skrev:

Steen skrev:

Kiwes skrev:

Steen skrev:

Kiwes skrev:

Det har vitterligt været det helt samme møg som vi så hele sidste sæson, og året før det, efter han kom tilbage. Akkurat samme lorte fodbold

Ja det samme gælder for dig. Undskyld på forhånd.. det MEGET sjældent jeg personlig peger folk ud, men du er seriøst den mest pisse negative person på dette forum, kommer der nogensinde noget positivt fra dig?

Til kampen: Der er ikke noget galt i at spille uafgjort med La Real på udebane. Når det så er sagt skal hurtigst muligt have gang i Asensio og Hazard. Det duer bare ikke med Vini og Rodrygo - i hvert fald ikke samtidigt.

Jeg er optimist når der er grund til at være det. Men når hele vores offensiv er bygget op omkring, at Vinicius, Benzema og Rodrygo skal stå for alle mål og assists, så er der simpelthen ikke nogen grund til at være optimist.

Vinicius har spillet 56 La Liga & UCL kampe, og han har scoret 5 mål og givet 8 assists. Men ja, nyd du bare denne vidundertalent

Du bliver nød til at forholde dig til facts. Vi har ingen penge det har Papa Perez sagt. Med Asensio og Hazard ude til kampen, er det vores bedste bud i angrebet. Læg dertil at det er vores første kamp og på en svær udebane. Det betyder jo ikke at sæsonen er tabt eller noget. Du bliver nød til at sætte tingene lidt i perspektiv. Jeg synes Ødegaard gav os noget extra i angrebet, om det så var ham eller at vi spillede med en extra mand i angrebet det skal jeg ikke kunne sige. Giv det nu bare lidt tid....

Spøjst, at du vil have mere tid. Var de tidligere 120 kampe ikke nok? Derudover må du MEGET gerne vise mig, hvor jeg har sagt, at vi ikke vinder noget som helst? Det ENESTE jeg har kritiseret, er det røvsyge fodbold som man konstant er vidne til under Zidane, samt de to brasilianere, som gang på gang viser, at de ikke er gode nok til at være i denne klub. Intet andet.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

5 år 10 måneder siden #87 af mohbar

Zyconith skrev: Apropos Cristiano Ronaldo så scorede han jo her til aftes...

Det er simpelthen vildt hvordan modstandernes forsvarer går på total overarbejde når han er på hold. Savnet i RM!
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

5 år 10 måneder siden #88 af Raul7-2880

Kiwes skrev:

Første kamp!?
Det er det samme elendige hold som forrige sæson. Forskellen er, at truppen er blevet endnu tyndere og vores bærende spillere er i midt 30’erne... Sidste sæson fik vi sparket i Copa del Rey og blev kørt rundt i CHL af Man City.
Vi vandt ligaen takket været Barcelonas frygtelige udebanestatistik.

5 år 10 måneder siden #89 af Kiwes

Raul7-2880 skrev:

Kiwes skrev:

Første kamp!?
Det er det samme elendige hold som forrige sæson. Forskellen er, at truppen er blevet endnu tyndere og vores bærende spillere er i midt 30’erne... Sidste sæson fik vi sparket i Copa del Rey og blev kørt rundt i CHL af Man City.
Vi vandt ligaen takket været Barcelonas frygtelige udebanestatistik.

Måske handler det bare om at du og jeg forventer forskellige ting. Jeg er allerede afstemt med at vi ikke kommer til at vinde CL og at vi skal kæmpe for at vinde ligaen. Vi har ikke haft mulighed for at forstærke os, og det betyder naturligvis at vores angreb ikke kommer til at blive bedre. Vi købte stort ind sidste år og de har alle floppet over hele linjen. Når vi så møder et godt hold på udebane i første kamp, med en preseason hvor holdet har været samlet på lidt over en uge, og med et begrænset udvalg i angrebet, ja så forventer jeg bare ikke en sejr. Jeg håber det selvfølgelig - og jeg er da helt enig i at både Vini og Rodrygo var helt igennem elendige. For mig handler det om at være realistisk. Der er intet galt i at være kritisk over for hvad vi har set, men at begynde allerede nu at snakke trænerfrying, det er bare useriøst.
Sidste redigering: 5 år 10 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

5 år 10 måneder siden #90 af Sahinovic

Dios skrev: Endnu engang må man jo bare konstatere, at en 60% fit Hazard i den grad er at foretrække i stedet for Vinicius.

Et scenarie jeg havde frygtet inden kampen, for jeg havde håbet på at Vinicius ville have spillet en fin kamp, for så kunne man lade Hazard komme sig helt over sin skade.

Nu er jeg ret sikker på, at man får travlt med at få belgieren i spil og vil bruge ham selvom han ikke er helt 100% klar - det har man gjort før.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

5 år 10 måneder siden #91 af Dios

Sahinovic skrev:

Dios skrev: Endnu engang må man jo bare konstatere, at en 60% fit Hazard i den grad er at foretrække i stedet for Vinicius.

Et scenarie jeg havde frygtet inden kampen, for jeg havde håbet på at Vinicius ville have spillet en fin kamp, for så kunne man lade Hazard komme sig helt over sin skade.

Nu er jeg ret sikker på, at man får travlt med at få belgieren i spil og vil bruge ham selvom han ikke er helt 100% klar - det har man gjort før.

Enig. Jeg synes virkelig det er skræmmende, at der absolut ingen fremgang er at sporer i Vinicius spil. Jeg håber dog, at Zidane slår koldt vand i blodet og lader Hazard komme sig 100%. For hellere lade Vinicius, Rodrygo etc. Have venstrekanten de næste 2-3 kampe end at lade dem have den i 20-25 kampe i løbet af sæsonen.
Det er bare ikke godt nok set udfra, at Vinicius skal være et af de største talenter i verden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

5 år 10 måneder siden #92 af PMO
Sådan her “skal” det jo starte. RM indleder sæson dårligt, fans brokker sig over manglende kvalitet, men i slutningen af sæsonen er spillerne igen gode.

Hvad jeg synes er skræmmende er, at meget få af RMs spillere ville kunne gå ind i startopstillingen hos de europæiske konkurrenter. Det er egentlig meget atypisk. Man kan håbe Hazard viser sig fra sin bedste side i denne sæson.

5 år 10 måneder siden #93 af Lars1991
Jeg synes godt nok folk er hårde ved Vini. Jeg er også bekymret for hans manglende udvikling, men han kommer da fri på sin kant flere gange og burde have fået en assist hvis Benzema ikke havde brændt da han var alene med målmanden. Hvad med Rodrygo ovre i den anden side? Jeg er forundret over at han ser sig mere fri end Vini. Han bidrog da med absolut ingenting.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, andreashn, mohbar, DeLaRed

5 år 10 måneder siden #94 af mohbar

Lars1991 skrev: Jeg synes godt nok folk er hårde ved Vini. Jeg er også bekymret for hans manglende udvikling, men han kommer da fri på sin kant flere gange og burde have fået en assist hvis Benzema ikke havde brændt da han var alene med målmanden. Hvad med Rodrygo ovre i den anden side? Jeg er forundret over at han ser sig mere fri end Vini. Han bidrog da med absolut ingenting.

Han lavede også en "assist" til den nye der kom ind (aner ikke hvad han hedder) som bare skulle banke den ind.

Hvis Hazard bare havde performet halvt så meget som Vinicius igår så var han kaldt verdensklasse.
Og ja han er frustrerende at se på til tider, men det kan også sige om stort set alle de andre vi har inkl træneren.

5 år 10 måneder siden #95 af Bismo

PMO skrev: Sådan her “skal” det jo starte. RM indleder sæson dårligt, fans brokker sig over manglende kvalitet, men i slutningen af sæsonen er spillerne igen gode.

Hvad jeg synes er skræmmende er, at meget få af RMs spillere ville kunne gå ind i startopstillingen hos de europæiske konkurrenter.
Det er egentlig meget atypisk. Man kan håbe Hazard viser sig fra sin bedste side i denne sæson.

Dit indlæg startede ellers så godt...

Ramos, Varane, Kroos, Benz, Modric, Hazard osv osv ville alle være startere i en hvilken som helst top klub.

Selv vores bænkevarmere er verdensklasse.
Sidste redigering: 5 år 10 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, El Siete

5 år 10 måneder siden #96 af Bismo
Desuden skal man huske på, at vi jo kun har spillet en enkelt træningskamp + haft tre uger til at forberede sæsonen. Man kan ikke forlange for meget i dette stadie alt taget i betragtning.

Ingen grund til pessimisme så tidligt i processen.

Leveret af Kunena Forum