Bild: Nagelsmann udpeget som Zidanes afløser

1 måned 1 uge siden #1 af Administrationen
Ifølge tyske BILD...

Real logo

Ifølge tyske BILD har Florentino Pérez udpeget træneren, som skal afløse Zinedine Zidane, hvis franskmanden ikke fortsætter i Real Madrid i den kommende sæson.

Det skal angiveligt være RB Leipzigs unge træner-talent, Julian Nagelsmann, som man vil forsøge at lokke til den spanske hovedstad. Det har man forsøgt tidligere, men dengang følte den 33-årige tysker ikke at han var klar til skiftet.

Men Real Madrid holder et vågent øje med Nagelsmann, som da også har meget lovende resultater bag sig og som udover at være stærk taktisk også har en evne til at udvikle unge spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #2 af Kratmus
Jeg kender ikke manden særlig godt, men mit indtryk er, at hans arbejdsgiver er en klub, der udvikler mange unge talenter. Det er jo fint i tråd med, at vi har mange unge spillere. Jeg ved ikke, om vi bliver for meget en udviklingsklub, men det er spændende med en træner, der har været god til at håndtere unge talenter og samtidig fået klubben til at præstere. Problemet i denne henseende er måske mere de etablerede spillere.

Godt bud på en træner til generationsskiftet. Jeg ved så ikke, om han kan holde hovedet koldt i en CL-knockoutkamp.

Zirkus Zidane

1 måned 1 uge siden #3 af Thomaskjensen
lol, total griner, så at Kloop er fortid i Liverpool.... ja fyr ham gerne, vi er klar :)

1 måned 1 uge siden #4 af Fondo_Sur
Så kan han godt snart begynde på et spansk-kursus, hvis han tør. Nagelsmann ville ikke være en træner, der kender til gamet som Zidane, men han ville være alt andet.

1 måned 1 uge siden #5 af Mathiaska

Fondo_Sur skrev: Så kan han godt snart begynde på et spansk-kursus, hvis han tør. Nagelsmann ville ikke være en træner, der kender til gamet som Zidane, men han ville være alt andet.

Det ville i min optik være fuldstændig forrykt at ansætte en mand der ikke kan sproget. Flere af Real Madrid spillerne, herunder særligt brasilianerne hvis jeg ikke husker forkert, kan jo ikke engang snakke engelsk. Og af erfaring ved jeg, at man ikke bare lige lærer spansk på ledelsesniveau på 6-12 måneder.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 måned 1 uge siden #6 af asp3200
Så er det jo godt at Nagelsmann allerede midt sidste år startede på spansk kursus;)

1 måned 1 uge siden #7 af Kratmus

asp3200 skrev: Så er det jo godt at Nagelsmann allerede midt sidste år startede på spansk kursus;)

Er det er rygte eller er det faktuelt?

Mon ikke også Bale snart skulle begynde på et sådan kursus, hvis han også kommer til sommer. Han spiller jo ikke meget fodbold ;)

Zirkus Zidane
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 måned 1 uge siden #8 af Mathiaska

asp3200 skrev: Så er det jo godt at Nagelsmann allerede midt sidste år startede på spansk kursus;)

Super, så kan han sikkert spørge om vej og bestille noget god mad til dem på restauranterne ;)

1 måned 1 uge siden #9 af Holm
Bielsa klarer det fint med tolk i Leeds...

1 måned 1 uge siden #10 af Taxii89

Holm skrev: Bielsa klarer det fint med tolk i Leeds...

For en som Nagelsmann, og med talentudvikling generelt, tror jeg den tætte relation er enormt vigtig. Den mister man lidt hvis det meste kommunikation går gennem en tolk desværre

1 måned 1 uge siden #11 af Fondo_Sur
Sproget er ikke et problem som sådan, så længe at han er i gang med at lære det. Og det kan læres hurtigt. Særligt i fodboldsprog. Og hvis han ikke taler det perfekt i starten bliver det jo kun bedre med tiden - for han skal være en langtidsløsning uanset.

Guardiola lærte også tysk ret hurtigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, DeLaRed

1 måned 4 dage siden #12 af 9eren
Spørgsmålet er så hvad Julian kan tilføje Madrid, med et transfer budget, som er truende ringe ifølge flere medier.

Hvad kan Julian gøre med de problematikker vi står med ligenu som er.

En 30 årig Hazard som bliver ved med at skuffe.
En trup som behøver udskiftning på flere pladser, som Benzema, Modric, Kroos, Marcelo, Isco, Ramos?
Unge spillere som er blevet svigtet og som svigter på banen.

Et hold uden karisma og rygrad, et hold uden offensive kræfter og en spillestil der er faldet til jorden.

Jeg tror det er for stor en mundfuld for hvilken som helst træner i verden. Derfor bliver Raúl ansat til sommer!

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.