Bild: Nagelsmann udpeget som Zidanes afløser
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge tyske BILD har Florentino Pérez udpeget træneren, som skal afløse Zinedine Zidane, hvis franskmanden ikke fortsætter i Real Madrid i den kommende sæson.
Det skal angiveligt være RB Leipzigs unge træner-talent, Julian Nagelsmann, som man vil forsøge at lokke til den spanske hovedstad. Det har man forsøgt tidligere, men dengang følte den 33-årige tysker ikke at han var klar til skiftet.
Men Real Madrid holder et vågent øje med Nagelsmann, som da også har meget lovende resultater bag sig og som udover at være stærk taktisk også har en evne til at udvikle unge spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Godt bud på en træner til generationsskiftet. Jeg ved så ikke, om han kan holde hovedet koldt i en CL-knockoutkamp.
Zirkus Zidane
- Thomaskjensen
-
- Væk
- Platin bruger
-
Fondo_Sur skrev: Så kan han godt snart begynde på et spansk-kursus, hvis han tør. Nagelsmann ville ikke være en træner, der kender til gamet som Zidane, men han ville være alt andet.
Det ville i min optik være fuldstændig forrykt at ansætte en mand der ikke kan sproget. Flere af Real Madrid spillerne, herunder særligt brasilianerne hvis jeg ikke husker forkert, kan jo ikke engang snakke engelsk. Og af erfaring ved jeg, at man ikke bare lige lærer spansk på ledelsesniveau på 6-12 måneder.
asp3200 skrev: Så er det jo godt at Nagelsmann allerede midt sidste år startede på spansk kursus;)
Er det er rygte eller er det faktuelt?
Mon ikke også Bale snart skulle begynde på et sådan kursus, hvis han også kommer til sommer. Han spiller jo ikke meget fodbold ;)
Zirkus Zidane
asp3200 skrev: Så er det jo godt at Nagelsmann allerede midt sidste år startede på spansk kursus;)
Super, så kan han sikkert spørge om vej og bestille noget god mad til dem på restauranterne ;)
Holm skrev: Bielsa klarer det fint med tolk i Leeds...
For en som Nagelsmann, og med talentudvikling generelt, tror jeg den tætte relation er enormt vigtig. Den mister man lidt hvis det meste kommunikation går gennem en tolk desværre
Guardiola lærte også tysk ret hurtigt.
Hvad kan Julian gøre med de problematikker vi står med ligenu som er.
En 30 årig Hazard som bliver ved med at skuffe.
En trup som behøver udskiftning på flere pladser, som Benzema, Modric, Kroos, Marcelo, Isco, Ramos?
Unge spillere som er blevet svigtet og som svigter på banen.
Et hold uden karisma og rygrad, et hold uden offensive kræfter og en spillestil der er faldet til jorden.
Jeg tror det er for stor en mundfuld for hvilken som helst træner i verden. Derfor bliver Raúl ansat til sommer!
Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza