Bild: Nagelsmann udpeget som Zidanes afløser
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
God kamp i morgen!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
- Platin bruger
9eren skrev:
Thomaskjensen skrev: @9eren, tak, nu forstår jeg bedre.
Men skal vi se et helt nyt konsept og måde at spille på skal Kroos også væk?
Af de 12 du skriver så er jeg næsten enig, Jovic, Odriozola, Ceballos, Militao, Martin og Mariano skal naturligvis lejes ud til de rigtige klubber så de kan blive solgt eller få en chance igen...
Isco, Bale og Marcelo skal jo bare ud med tidevandet.
Hazard og Benz bliver vi ikke enige om, så lad den ligge.
Men leger vi med tanken og at alle 12 forsvinder fra klubben, hvor mange af dem skulle så rent faktisk kræve et dyrt indkøb?
I forsvaret skal der vel bruges €50 millioner på en ny Ramos, €25m for en backup til Mendy, og €25m på en "ny" Militao.
Midtbanen bliver ret tynd, så 2 backup skal der vel ind, lad os sige €60 m
2 nye kanter, med mindre du går med Rodrigo og Vini. De skal lave +15 mål hver så de kommer koste en hel del. €150-250m er mit bud
Vi skulle behøve 2 nye angribere, de skal begge mindst lave 20 mål i deres klubber i dag, skal vi sige €150 - 250m
Det er i runde € 460 - 660 Millioner vi skal ud og bruge, og hvad får vi for Hazard og Benz? Nok ikke €400 MIllioner som vi behøver for at kalkylen skal gå bare nogenlunde op.
Hvis træneren hedder Zizou så kommer vi aldrig af med Benzema.
Lad os lege med tanken om at træneren hedder Raúl til sommer, så kunne jeg forestille mig, at talenterne kommer til at spille en rolle på første holdet.
Jeg har ikke fået set Raúls kampe desværre pga tidsmangel og aflyste kampe. Men det kommer jeg til og håber det så kan give mig et bedre indblik i måden han træner på. Jeg har set lidt i form af youth league som vi vandt sidste år.
Til forsvaret
Hakimi købes tilbage og så skal vi huske, at vi ikke har fået en krone for ham, så skal vi nok ikke spendere så meget, Pau Torres eller Ubemecano. Reguilon tilbage. Chust op. Det er allerede 4 spillere
Til midtbanen
Kubo eller Brahim
Til angrebet
Mbappe, rygterne tager til
6 spillere hvor vi slet ikke er i nærheden af det beløb du satte op endnu. Jeg vil stadig gerne have midtbane spillere til og angribere Men har ikke navne på nogen endnu.
Lad os bare konkludere at vi er uenige ;)
Har du set Hakimi spille? og tror du han vil tilbage og kæmpe med Carvajal når han har fundet en rytme i Inter. (svar Nej)
Pau Torres kommer koste 50+ Ubemecano er vurderet til 60 og har Chust virklig nivå?
OK, vi leger med tanken at Kubo og Brahim kan fylde ud på midten, men tilsammen har de spillet 58 kampe, lavet 6 mål og 5 assist (www.fctables.com/takefusa-kubo-vs-brahim-diaz-349251-333869/) det er vel ikke spillere du seriøst mener er gode nok til vores RM?
Men går du med det så har du jo ret i at vi har råd til det, men så kommer vores opstilling at se ud nogenlunde sådan her;
Mbappe
Vini, Rodrigo
Kroos, Fede, Casimiro
Mendy, Torrres, Varana, Hakimi.
Jeg ser ikke dette hold vinde noget som helst, eller er det Mbappe der skal lave 80 mål om året? Men samtidig om Perez satte forden ned om sagde at det er denne her trup vi satser 110% på de kommende 3 år, så er det jo ikke dårlige spillere.
Galactico downfall version 2
- Thomaskjensen
- Platin bruger
1) Har du ser Hakimi spille mor RM i CL?
2) Er Hakimi god nok til RM?
3) Er 6 mål og 5 assist godt nok på 58 kampe?
4) Den startopstilling "du" kommer med, tror du selv på den?
5) Hvem skal lave mål ud over Mbappe?
Når du vil vrage 12 spillere så er det vel på sin plads at argumentere for hvem der helt seriøst skal erstatte dem. Det skaber en hel det spørgsmål.
Thomaskjensen skrev: @9eren, lad mig da hjælpe dig på traven.
Når du vil vrage 12 spillere så er det vel på sin plads at argumentere for hvem der helt seriøst skal erstatte dem. Det skaber en hel det spørgsmål.
1) ja
2) Ja
3) hvis du er back ja
4) jeg kom ikke med en startopstilling men en indkøbsliste
5) resten af holdet
Desuden er “verdens største klub” indgroet i klubben og man derfor tror de spillere som er i klubben allerede er de bedste - hvorfor en ny træner forventes at kunne vinde alt med den.
RM har jo ikke engang en spiller som er den bedste på sin position.
Hele mentalitet skal ændres. En ny træner? Men han skal have råderum og tid. Der er få spillere som pt er i klubben, som rent faktisk er gode nok.
Selvfølgelig kan man ikke købe og sælge et helt hold, det duer kun i FM, men de halve løsninger er heller ikke brugbare
PMO skrev: Som jeg ser det er problemet større end blot Zidane. Hele klubbens tankegang er skæv. En ny træner vil ikke få mere at skulle have sagt. Det vil stadig være Perez som bestemmer indkøbene - og hånden på hjertet. Det er lang tid siden klubben har lavet et godt indkøb.
Desuden er “verdens største klub” indgroet i klubben og man derfor tror de spillere som er i klubben allerede er de bedste - hvorfor en ny træner forventes at kunne vinde alt med den.
RM har jo ikke engang en spiller som er den bedste på sin position.
Hele mentalitet skal ændres. En ny træner? Men han skal have råderum og tid. Der er få spillere som pt er i klubben, som rent faktisk er gode nok.
Selvfølgelig kan man ikke købe og sælge et helt hold, det duer kun i FM, men de halve løsninger er heller ikke brugbare
Meget enig. Det er ikke blot Zidane, eller blot spillerne. Det er hele vejen rundt.
Dios var også inde på det i et tidligere indlæg; man har nogle gange i Real Madrid købt spillere blot fordi de var gode, eller populære, men egentlig ikke passede ind. Hans eksempel var Isco, efter man havde købt Bale året før. Altså man ville tydeligt spille 4-3-3 og havde ikke brug for en 10'er, og om man så ikke købte James året efter i '14, fordi han spillede godt til VM. Begge har aldrig fået fodfæste i klubben. Og sådan kan man jo blive ved, og den tankegang er bare ved at være forældet i en tid hvor vi ikke længere er de rigeste og spillernes pris er steget med 300%.
Andre klubber, som Bayern, køber en spiller ind til et system hvor der er en mangel, og så er det lige meget om spilleren har gjort det godt i en turnering, er populære eller koster en bondegård, de er godt scoutet, passer ind og ender med at gøre det godt. Vi køber dyre brasilianere der nærmest udvikler sig bagud.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Hvis og hvis, Ødegaard kommer aldrig til at spille som noget særligt i Madrid!
- Thomaskjensen
- Platin bruger
9eren skrev:
Thomaskjensen skrev: @9eren, lad mig da hjælpe dig på traven.
1) ja
2) Ja (her er vi ikke enige)
3) hvis du er back ja, nu ved du at vi snakker om Kubo og Brahim, så jeg ændre dit svar til nej.
4) jeg kom ikke med en startopstilling men en indkøbsliste, kom glad med en startopstilling.
5) resten af holdet, som vi kan diskutere når du kommer med en startopstilling.
Tror vi kan blive enige om at smide 10-12 spillere på porten ikke gør os bedre, selv om vi henter hjem spillere vi tidligere har dømt ude.
Hvem har dømt nogen ude? Hvis træneren er en anden end Zizou så er der ny chance til flere.
- Thomaskjensen
- Platin bruger
Intet er naturligvis umuligt, jeg skrev tidligere at det i min verden bare er muligt om Perez og hele den sportslige ledelse sætter foden ned og siger at disse spillere er Real Madrids fremtid, det skal fungere.
Det tror jeg så ikke vil ske, RM er stadig en sund forretning og vi kommer altid at kigge på de bedste spillere i verden, vi kommer stadig at kunne lokke dem til klubben. Vi har den bedste historie, den mest lovende fremtid. OK i dag er det lort (undskyld mit sprog). It's not football, it's LaLiga.
Tak for debat.