Bild: Nagelsmann udpeget som Zidanes afløser
Han er et kæmpe problem for mig nu, og min tålmodighed er opbrugt nu. Det værste køb i verdenshistorien, som aldrig rammer hans topniveau igen. Væk med ham!
Nogle forstår det og andre gør ikke.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Madrid1998 skrev:
Thomaskjensen skrev:
Dios skrev: @9eren.
Useriøs som altid. Jeg tror vi er tættere på 15-16 nye spillere til næste sæson, hvis vi overhovedet skal blive oppe i La Liga.
Den her kommentar må du gerne uddybe lidt, tak.
Jeg siger ikke jeg er enig med 9eren men at kalde han useriøs forstår jeg ikke, så "humor me".
Ellers skriver du et rigtig godt indlæg som svar til "Fondo_Sur" som jeg er meget enig i.
“Vi skal have 8-10 spillere før det ligner noget” Det synes jeg også er useriøst. Forstår godt frustrationen, men de konstant forekomne dommedagsprofetier er en smule overdrevene. Der skal utvivlsomt nye spillere til, men mon ikke 3-4 er nok. Vi har trods alt masser af talent stadig, de skal bare kunne bruges ordenligt. Jeg vil mene det hele falder på Zidane (jeg hader ham virkelig lige nu) og tildels Perez . Jeg kan ikke klare Zidanes stædighed, og sine så store mangler taktisk. En træner der er nogenlunde taktisk, så skal det nok køre..
Hazard, Jovic, Ødegaard, Odriozola, Isco, Benzema, Ceballos, Bale, Militao, Marcelo, Mariano, og muligvis Ramos skal væk. 12 spillere og du mener 8-10 spillere er useriøst at hente ind. Nuvel ikke alle skal sælges af de 12 men der er vel ingen af dem som har gjort sig fortjent til en sæson mere i Madrid udover Ramos. På det personlige plan vil jeg også gerne af med Kroos og Modric.
Der er jo brug for en total udrensning så hvorfor er 8-10 spillere useriøst. Det er jo slet ikke umuligt at få så mange ind!
Man anerkender hvert fald ikke at Real Madrid har meget lidt at bidrage med, ift det hold de har lige nu.
- 9eren
- Gæst
-
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Ødegaard skal ingen steder, Jovic tror jeg stadig på, han har i hvert fald ikke fået en reel chance. Tror hellere ikke Benzema smutter, og Ramos er der ingen der ved noget om. Hazard er jeg selv træt af, men lad os nu være realistiske, han bliver. De eneste der 100 % skal væk af de ovennævnte er: Isco, Bale, Marcelo og Mariano. Militao og Odriozola også medmindre de opper deres niveau gevaldigt det næste halve års tid. Derudover har vi en del spillere på udlån, så lad os tage stilling til Brahim, Kubo, Reinier osv, før vi beslutter os for at købe 10 spillere, sikkert på samme alder og mindst ligeså usikre at satse på.9eren skrev:
Madrid1998 skrev:
Thomaskjensen skrev:
Useriøs som altid. Jeg tror vi er tættere på 15-16 nye spillere til næste sæson, hvis vi overhovedet skal blive oppe i La Liga.
Jeg siger ikke jeg er enig med 9eren men at kalde han useriøs forstår jeg ikke, så "humor me".
Ellers skriver du et rigtig godt indlæg som svar til "Fondo_Sur" som jeg er meget enig i.
“Vi skal have 8-10 spillere før det ligner noget” Det synes jeg også er useriøst. Forstår godt frustrationen, men de konstant forekomne dommedagsprofetier er en smule overdrevene. Der skal utvivlsomt nye spillere til, men mon ikke 3-4 er nok. Vi har trods alt masser af talent stadig, de skal bare kunne bruges ordenligt. Jeg vil mene det hele falder på Zidane (jeg hader ham virkelig lige nu) og tildels Perez . Jeg kan ikke klare Zidanes stædighed, og sine så store mangler taktisk. En træner der er nogenlunde taktisk, så skal det nok køre..
Hazard, Jovic, Ødegaard, Odriozola, Isco, Benzema, Ceballos, Bale, Militao, Marcelo, Mariano, og muligvis Ramos skal væk. 12 spillere og du mener 8-10 spillere er useriøst at hente ind. Nuvel ikke alle skal sælges af de 12 men der er vel ingen af dem som har gjort sig fortjent til en sæson mere i Madrid udover Ramos. På det personlige plan vil jeg også gerne af med Kroos og Modric.
Der er jo brug for en total udrensning så hvorfor er 8-10 spillere useriøst. Det er jo slet ikke umuligt at få så mange ind!
Man anerkender hvert fald ikke at Real Madrid har meget lidt at bidrage med, ift det hold de har lige nu.
- 9eren
- Gæst
-
Madrid1998 skrev:
Ødegaard skal ingen steder, Jovic tror jeg stadig på, han har i hvert fald ikke fået en reel chance. Tror hellere ikke Benzema smutter, og Ramos er der ingen der ved noget om. Hazard er jeg selv træt af, men lad os nu være realistiske, han bliver. De eneste der 100 % skal væk af de ovennævnte er: Isco, Bale, Marcelo og Mariano. Militao og Odriozola også medmindre de opper deres niveau gevaldigt det næste halve års tid. Derudover har vi en del spillere på udlån, så lad os tage stilling til Brahim, Kubo, Reinier osv, før vi beslutter os for at købe 10 spillere, sikkert på samme alder og mindst ligeså usikre at satse på.9eren skrev:
Madrid1998 skrev:
Thomaskjensen skrev:
Det er sådan lidt hips om haps med vores udlejet spillere at komme tilbage hvis træneren stadig hedder Zizou. Ødegaards tid i Madrid må efterhånden været slut. Han har aldrig nogensinde haft det potentiale som skulle gøre at han kan spille i Madrid. Benzemas tid i Madrid er også ved vejs ende, han har været vigtig for os og har altid været udskældt men nu må det nok. Han scorer ikke nok mål og giver ikke nok til offensiven.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Men skal vi se et helt nyt konsept og måde at spille på skal Kroos også væk?
Af de 12 du skriver så er jeg næsten enig, Jovic, Odriozola, Ceballos, Militao, Martin og Mariano skal naturligvis lejes ud til de rigtige klubber så de kan blive solgt eller få en chance igen...
Isco, Bale og Marcelo skal jo bare ud med tidevandet.
Hazard og Benz bliver vi ikke enige om, så lad den ligge.
Men leger vi med tanken og at alle 12 forsvinder fra klubben, hvor mange af dem skulle så rent faktisk kræve et dyrt indkøb?
I forsvaret skal der vel bruges €50 millioner på en ny Ramos, €25m for en backup til Mendy, og €25m på en "ny" Militao.
Midtbanen bliver ret tynd, så 2 backup skal der vel ind, lad os sige €60 m
2 nye kanter, med mindre du går med Rodrigo og Vini. De skal lave +15 mål hver så de kommer koste en hel del. €150-250m er mit bud
Vi skulle behøve 2 nye angribere, de skal begge mindst lave 20 mål i deres klubber i dag, skal vi sige €150 - 250m
Det er i runde € 460 - 660 Millioner vi skal ud og bruge, og hvad får vi for Hazard og Benz? Nok ikke €400 MIllioner som vi behøver for at kalkylen skal gå bare nogenlunde op.
9eren skrev:
Madrid1998 skrev:
Thomaskjensen skrev:
Fair nok at være sur og fair nok at have sine favoritter og så spillere man ikke kan lide, sådanne har jeg det også selv. Men er det ikke lige i overkanten med nogle af de spillere du nævner (også hvis vi ser bort fra at Real ALDRIG ville skille sig af med dem alle på samme tid)
Ødegaard, hvad har han nu gjort. Hvis han kan blive sine skader kvit og stadig har lyst til eventyret i Madrid, skal han så ikke lige have en chance mere?
Og Benzema, om man kan lide ham eller ikke, og om man er frustreret over hans season eller ej, så har han været direkte medvirkende i 20 mål på en halv season, ganger vi det op med 2 er det 40 mål over en hel season, taget i betragtning hvor svagt spillende resten af vores angreb er så er det svært at sige så meget til de tal, det Benzema har brug for er konkurrence på pladsen, forstil dig at have en garvet ræv som Benz som reserve, men situationen bliver jo ikke anderledes hvis du skifter Benz ud med en ny angriber som heller ingen konkurrence har, så står vi med en ung spiller der skal spille 95% af alle minutter i alle turneringer, vel og mærke en spiller der måske ikke kender til presset i Real og endnu værre aldrig har spillet i Spanien...
Og fair nok du nævner Ceballos og Bale (kunne ikke være mere enig) men de er jo ikke en del af truppen (endnu), så de har i første omgang ingen effekt på vores nuværende 25 mand.
Ramos kan man have sine delte meninger omkring, men inden vi smider han for porten skal vi sku være helt sikre på at vi har en værdig arv-tager, for Militao er vel mest af alt bare Rene Henriksen på stylter. Og hvis man nu kom af med Resten, skulle man så måske ikke holde fast en en lille del af klubbens erfarene spillere bare så man ikke står på første dagen med 12 nye spillere der snakker 12 forskellige sprog og en træner der ikke ved noget om nogen af dem. Vi skal passe på det ikke bliver rent FC Zulu i næste season.
Er dog på ingen måde uenig i at der skal ske noget nyt og mange af de spillere nævner skulle for længst have været fortid i klubben. Men vi blir også nød til at se i øjnene at der nok ikke kommer til at være 8 nye pladser i vores nuværende trup i dette sommer vindue.
Donde está la biblioteca?
Dios skrev: @Fondo_Sur.
Han er et kæmpe problem for mig nu, og min tålmodighed er opbrugt nu. Det værste køb i verdenshistorien, som aldrig rammer hans topniveau igen. Væk med ham!
Nogle forstår det og andre gør ikke.
Fair.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Jeg tog selv udgangspunkt i, at Zidane er fortid til sommer. Det vil give en del af de udlejede mod på et forsøg til vil jeg tro. Zidane skal absolut væk, senest til sommer, helst før. Hvis han mod al forventning fortsætter, så der mange der stikker af, især af de unge.9eren skrev:
Madrid1998 skrev:
Madrid1998 skrev:
Thomaskjensen skrev:
Det er sådan lidt hips om haps med vores udlejet spillere at komme tilbage hvis træneren stadig hedder Zizou. Ødegaards tid i Madrid må efterhånden været slut. Han har aldrig nogensinde haft det potentiale som skulle gøre at han kan spille i Madrid. Benzemas tid i Madrid er også ved vejs ende, han har været vigtig for os og har altid været udskældt men nu må det nok. Han scorer ikke nok mål og giver ikke nok til offensiven.
- 9eren
- Gæst
-
Thomaskjensen skrev: @9eren, tak, nu forstår jeg bedre.
Men skal vi se et helt nyt konsept og måde at spille på skal Kroos også væk?
Af de 12 du skriver så er jeg næsten enig, Jovic, Odriozola, Ceballos, Militao, Martin og Mariano skal naturligvis lejes ud til de rigtige klubber så de kan blive solgt eller få en chance igen...
Isco, Bale og Marcelo skal jo bare ud med tidevandet.
Hazard og Benz bliver vi ikke enige om, så lad den ligge.
Men leger vi med tanken og at alle 12 forsvinder fra klubben, hvor mange af dem skulle så rent faktisk kræve et dyrt indkøb?
I forsvaret skal der vel bruges €50 millioner på en ny Ramos, €25m for en backup til Mendy, og €25m på en "ny" Militao.
Midtbanen bliver ret tynd, så 2 backup skal der vel ind, lad os sige €60 m
2 nye kanter, med mindre du går med Rodrigo og Vini. De skal lave +15 mål hver så de kommer koste en hel del. €150-250m er mit bud
Vi skulle behøve 2 nye angribere, de skal begge mindst lave 20 mål i deres klubber i dag, skal vi sige €150 - 250m
Det er i runde € 460 - 660 Millioner vi skal ud og bruge, og hvad får vi for Hazard og Benz? Nok ikke €400 MIllioner som vi behøver for at kalkylen skal gå bare nogenlunde op.
Hvis træneren hedder Zizou så kommer vi aldrig af med Benzema.
Lad os lege med tanken om at træneren hedder Raúl til sommer, så kunne jeg forestille mig, at talenterne kommer til at spille en rolle på første holdet.
Jeg har ikke fået set Raúls kampe desværre pga tidsmangel og aflyste kampe. Men det kommer jeg til og håber det så kan give mig et bedre indblik i måden han træner på. Jeg har set lidt i form af youth league som vi vandt sidste år.
Til forsvaret
Hakimi købes tilbage og så skal vi huske, at vi ikke har fået en krone for ham, så skal vi nok ikke spendere så meget, Pau Torres eller Ubemecano. Reguilon tilbage. Chust op. Det er allerede 4 spillere
Til midtbanen
Kubo eller Brahim
Til angrebet
Mbappe, rygterne tager til
6 spillere hvor vi slet ikke er i nærheden af det beløb du satte op endnu. Jeg vil stadig gerne have midtbane spillere til og angribere Men har ikke navne på nogen endnu.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Eksempler på spillere hvis rygter har taget til i stor stil uden køb:
Pogba
Alaba
De Gea
David Villa
Mbappe de seneste fire somre.
Vi står umiddelbart utrolig dårligt i forhold til Mbappe, hvilket er ærgerligt fordi det er en ny situation for os. Hvis vi går af med Zidane, vil Mbappe så overhovedet hertil når vi hverken af Ronaldo eller sit franske idol som træner? Hvis vi beholder Zidane, vil Mbappe så overhovedet hertil når han kan se hvordan det går i øjeblikket?
Hvis han stadig spillede i Monaco, så kunne man måske lokke ham lidt ligesom United lokkede Pogba: Du skal være med til at bygge det her hold op. Tomme løfter. Stor lønpose. Men Mbappe spiller netop nu i en klub, der er på ekstremt højt niveau, får en ekstremt høj løn og han er endda hjemme i den by, hvor han er født og opvokset. Der skal noget særligt til at trække ham væk fra Champions League finalisterne.
- 9eren
- Gæst
-
Jeg forholder mig kun til debatten omkring antallet af transfers, tilføjelse af nye eller udlejet spillere og hvor mange der skal væk og hvilken træner der ville være ideel for truppen. Jeg har ikke lyst til at diskutere målestoks forhold på Mbappes chance for at ryge til Madrid eller hvad rygterne betyder.