Optakt: Real Madrid - Levante, LaLiga, 21. spillerunde

2 måneder 2 uger siden #109 af DeLaRed

Ramos4 skrev:

DeLaRed skrev:

Ramos4 skrev:

DeLaRed skrev:

Madrid1998 skrev: Hvis bare Lopetegui fik halvdelen af den tillid Zidane har. Se hvor flot det går i Sevilla, sikkert med 25 % af vores budget eller noget i den stil. Håber Zidanes fyres inden Chl kampene. Resten af sæsonen skal overtages af en anden træner. En der rent faktisk ved hvad taktik er, og som har et koncept. Så kan han passende eksperimentere, og få en forlænget pre-season. Vi er alligevel forfærdelige, og ligaen er endegyldigt tabt...

Styr jer nu med Lopetegui...i 2018 stod Julen med en fuld lanegde optakts season og han havde, paa naer Mendy, Rodrygo og en skadet Hazard, stort set samme spiller materaile (alle sammen 2 aar yngre endda) ud over det havde han saa en (skadet Bale som jo er det samme som en skadet Hazard), en Vini i sin hidtidige top-form, samt ogsaa Reguilon og Lorente (som mange her paa siden ville mene er bedre en Real nuvaerende alternativer). Saa han havde som minimum ligesaa gode kort paa haanden som Zidane og stod ikke overfor det kaempe skades helvede Madrid har skulle igennem i denne season. Men efter at have traenet holdet i naeste 3 maaneder, formaaede han kun at faa 1 enkelt soelle point ud af 5 kampe, som sluttede med en ydmygelse paa hele 5-1 af Barca. Det kan slet ikke sammenligne med Zidane endu, han har imodsaetning til det, i sin traner karriere stadig ikke formaaet kun at faa 1 enkelt point fra 5 kampe i streg!

Dette er intet forsvar af Zidane, for han fejler helt sikker. MEN, 1 ting Julen beviste da han var i Real, var at han paa ingen maade var klar til at vaere en traener for et hold af Madrid kaliber, maaske han er det idag, men der er ingen tvivl om at han indtil videre har passet langt bedst ind paa den hylde som Sevilla ligger paa, og lad os nu ikke synke saa dybt som at have samme ambitions niveau som dem!

Der er ingen tvivl om at vi faar en ny traener til sommer, men lad det for guds skyld ikke vaere Lopetegui, lad ham nu blive i et job som han kan haandtere, det er bedst for alle parter!

Du husker ikke helt godt nok synes jeg. Inden 5-1 nederlaget til Barcelona havde vi netop haft skadesproblemer. Der var mange der kun liiige var kommet tilbage.

Du kan jo heller ikke sammenligne Reguilon dengang med den spiller han trods alt er blevet i dag.

Vinicius var vel endnu på Castilla på det tidspunkt.

Jo det er rigtigt, men i efteraaret 2020, stod Zidane ogsaa uden Carvajal og Hazard (som jo skulle vaere stjernen), samt en Asensio der stadig var "paa vej tilbage" fra sine lange skades pause, og saa blev Nacho sakdet under kampen, og vi maatte ty til LV som Back (heldigt at han spillede sit lics kamp, men det var langt fra optimalt for Zidane). Saa om intet andet var det et "level playing field" naar man sammenligner, men Real Vandt 3-1. Saa kan vi godt blive enige om at det davaerende Barca hold var bedre end det nuvaerende, men der er stadig stor forskel paa at tabe 5-1 og tabe 1-0 (som Zidane gjorde i den anden el Clasico i 18/19 La Liga).

Ifht Reguilon, saa taenker jeg her paa den Reguilon vi saa i 2018, uden tvivl er langt bedre end Marcelo anno 2021, saa det var pointet med at alternativet til Back'en paa nuvaerende tidspunkt er intet eksisterende, havde vi haft Reguilon fra 2018, havde der i det mindste vaeret noget at rokere med.

Helt korrekt ifht Vini, han var naturligvis ny i klubben, men lad os blive enige om at han i denne season ikke er bedre end en Castilla spiller, og han var dengang tilgaengelig for Julen, saa paa den maade har han haft samme materialle til raadighed!

Arh, 0-1 nederlaget må have været Solari.

Mht. 5-1 kampen så havde Modric et skud på stolpen ved 2-1. 2-2 så havde det været en anden kamp. 5-1 var slet ikke retvisende. Vi satsede alt for meget til sidst og blev hovedløse (læs: Ramos) som så mange gange før.

Det er svært at vurdere Lopetegui på så kort tid. Han fik INGEN indkøb efter at have solgt Ronaldo (pånær Mariano lol) og det var på bagkant af et EM så mange spillere var trætte. Jeg synes vi spillede god fodbold inden den her dårlige periode. Det er svært at vurdere what could have been.

Tilbage står dog, at Perez ansatte en træner og så gav ham 0% støtte. Nada. Det giver ingen mening. Det vil altid stå klarest for mig.

I stand corrected...du har helt ret, det var under Solari, det beklager jeg, jeg gik egentlig bare tilbage for at se hvad det andet opgoer i den season blev, uden at skaenke Solari en tanke. Men lad mig saa aendre pointen. Siden Zidane er kommet retur har vi ikke lidt et lignende nederlag (i en officiel kamp) mod Barca.

Det er fint at du er tilhaenger af Julen, og isaer ideen om et spil-koncept. Men naar du laver undskyldning og siger det var uheldigt for Julen at tabe 5-1 mod Barca, saa aabner du op for helt det samme argument ifht Zidane. Ta bare iaften, det er vel uheldigt for Zidane at Militao laver en om'er, det er vel uheldigt for Zidane at hans stjerne indkoeb bliver skadet efter 2.5 maaneder i klubben og aldrig har vaeret den samme siden. Det er vel uheldigt for Zidane at han har haft det stoerste antal skader i klubbens historie. Det er vel uehldigt at Zidane har skule lede hldet igennem baade en hidtil uset pandemi samt ogsaa en finans-krise i klubben som man ikke har set i dette aartusinde. Og hvis vi taler skud paa traeverket, saa se lige efter hvor mange gange en spiller som Asensio har ramt det i denne season....og jeg kunne blive ved. Det argument holder bare ikke naar man skal sammenligne de to traenere, for ja Zidane har haft langt mere tid, men har har ogsaa har langt mere modstand (og vaeret langt mere uheldig) en Julen var det.

Ifht til bagkandten af et EM, saa vil jeg gerne trumphe den med en Pandemi bagkandt og en rekord "kort" ferie og opstakts season (same same)!
(som jo ogsaa maa vaere grundlaget for alle de skader vi ser, og har set lige siden spillerne moedte op til optakten)

Nu fik Julen jo Mariano, som maa siges at have vaeret verdensklasse lige siden ;-)
- Men til samme pointe skal saa ogsaa siges at hans baerende kraefter var 2 aar yngre, det burde nu alligevel have vaeret en fordel, isaer naar man taenker paa saa taet-pakket et program som EM-sommeren var (vs Pandemi-sommeren).
- Naar vi saa kigger paa hvad Zidane fik, saa vil jeg gerne gaa med til at han selv fik lov til at vaelge Mendy og saa ved vi ogsaa at Hazard er hans "opfindelse", men der er ingen der kan faa mig overbevist om at det ikke var Perez der 100% stod for koebene af Jovic og Militao, disse 2 handler var ikke noget Zidane havde bedt om, vi ved alle at han ville have Pogba and Mbappe, men da han ikke knne faa dem, blev Jovic et plaster paa saaret fra Perez, men jeg tror ikke Zidane havde beklaget sig hvis man ikke havde koebt Jovic den sommer. Militao var endnu en af Perez' langsigtede opfindelser, der ligger baade noget "dette kan blive den nye Pepe" i det, men der kan sagtens ogsaa ligge noget "vi skal have en portugisisk sjerne for ikke at miste vores fanskare efter Pepe og Ronaldo har forladt klubben", det var heller ikke Zidane. ud over det var Brhima, Vini, Rodrygo og Reinier heller ikke Zidane's indkoeb. Naar man saa kigger paa hvad der sidenhen er sket med Hazard (som vi ikke kan bebrejde Zidane for) saa er hans eneste indkoeb Mendy, og det er paa 2 transfer vinduer. Saa jeg er med paa at Zidane fik nye ansigter, men det var ikke dem han bad om, og man kan ogsaa sagtens argumentere for at de ikke passede ind i hans projekt.

Jeg vil dog gerne give dig ret ifht Perez' manglende stoette til Julen, og du skal vide at jeg ikke er imod Julen eller hans filofier overhovedet, jeg foler ogsaa for manden, for han havde om noget et rigtig Oev aar i 2018. Men naar det saa er sagt, saa mener jeg bare at det er uropi at tro at en hvilken som helst traener uanset navn, burde kunne overleve i lige netop Real Madrid efter en periode med 1 point ud af 15 mulige (og med en ydmygelse imod Barca, for det var det uanset om Modric ramte stolpen eller ej). Det mener jeg vi som klub ikke burde acceptere fra nogen, heller ikke hvis det skete for Zidane eller Nagelsman eller Allegri eller Laudrup osv...Hvis vi acceptere saa lang snor saa skal alle fans jo vaere instillede paa at vi gaar ind i en season hvor vi intet vinder, men det goer vi for at faa opbygget et nyt spil-koncept omkring nye spillere, og derved skal vi vaere tilfredse med at sikre os en top 4 placering i La Liga, fordi aaret derefter er vi tilbage paa sporet igen. Tror du at alle fans er med paa den? Det er ihvertfald ikke det Madrid jeg kender, for det Madrid er et hold der skal gaa efter at vinde alt (de mindre turneringer har maaske mindre betydning, men vi skal stadig gaa efter dem). Og hvis vi som fans fortsaetter med den holdning, saa er der bare ikke plads til 5 kampe uden at vinde, det er meget nemt.

- Nu skriver du jo selv "what could have been", ja det er rigtigt, men paa davaerende tidspunkt var holdet inden en spillemaessig krise der var en af de daarligste 3 ugers perioder i klubbens seneste 20 aar, saa at antage at man havde vundet den naeste kamp efter nederlaget til Barca, med Julen i spidse er virkelig at straekke den, som minimum var der vel en 50% chance for at nedturen havde fortsat, saa forstil dig hvis Madrid havde tabt endnu 2 kamp, eller spillet dem uafgjort, hvor laenge mener du det burde have fortsat indtil man sagde stop?

- Jeg er helt enig i at Madrid's fodbold skal vaere flot, underholende og overbevisende, men det kan bare ikke komme paa bekostning af resultaterne, det er komplet ligegyldigt hvor mange gang Isco kan jonglere med en bold hvis Madrid ikke faar 3 point med hjem!

- Resultaterne kommer foerst, og derfra er der noget at bygge videre paa. Og dette mener jeg netop er en af de helt store problemer med Julen, og en af grundene til at han ikke var opgaven voksen paa davaerende tidspunkt. Julen tog simpelthen munden for fuld, og ville aendre alt med det samme. En anden tilgang kunne have vaeret at man forsoegte at koere viedere med nogle af de "gamle" koncepter som havde vundet klubben 3 CHL trofaeer, og gradvist indfoerte smaa aendringer, paa den maade kunne spillerne stadig vinde kampe med det der nu engang fungerede og saa smaat vende sig til nye koncepter, chancen for at overleve for Julen havde nok vaeret en del stoerre og saa kunne man have indfoert den endelige aendring aaret efter. (dette ser man jo overalt i baade sport men ogsaa i forretnings verden, at aenringer tager tid, men rsultaterne skal stadig vaere der for at man fortsaetter ned ad samme sti)
- Lille side bemaerkning: dette er ogsaa en af de ting jeg frygter mest til sommer naar vi faar en ny traener (for det goer vi, Zidane er fortid i klubben) kommer der en traner der vil aendre alt paa 2 maaneder, skal han virkelig vide hvad ahan laver, og potetielt, skal der en meget stor (+7-8 spillere) udrensning til i klubben for at kunne lave noget saa drastisk paa saa kort tid. Saa vi skal passe paa hvad vi onekser, for den naeste traner overlever heller ikke 1 point paa 5 kampe, og det ved han forhaabentligt at den ikke holder i Real Madrid. Der er simpelhen nogle helt fastgroede automatsimer paa holdet som tager meget lanengere tid at andre (tag vores midtbane trio, der er en grund til at Kroos, Modric og Casemiro fungere saa godt med hinanden, det er fordi deres spil er indrette efter hinanden over maneg, mange, mange kampe samme og fordi de som typer passer sammen, naar man vil spille en ny type som Fede eller Martin ind, saa kan det tage tid, men det kan bare ikke forceres paa bekostning af resultaterne)
- Og nok saa mange soede ord som Kroos har om Julen, saa maa vi ogsaa sande at han ikke formaaede at samle holdet omkring sig som Zidane har (det er rigtigt Zidane har fejlet med nogle af de unge, men kerne af Madrid holdet staar stadig fast omkring ham, paa et helt andet niveu end de gjorde omkring Julen) og dette var ogsaa en af grundene til han fejlede imo, da det tager en helt specielt personlighed at haandtere spillere i Real Madrid, og jeg er ikke i tvivl om at spillerne synes han var en "soed" fyr, men der manglede noget respekt og gennemslagskraft, som visse traenere besidder og andre ikke goer (noget de rkna laeres med tid, derfor jeg mener det var for tidligt for ham at staa i spidsen for Real, det tror jeg saa stadig det er da jeg tror han som person trives bedre med yngre spillere helt generelt, og gerne ogsaa i en klub med mindre pres, for jo der er forskel paa presset i Sevilla og Madrid)

Dette skulle aldrig have vaeret en Julen vs Zidane diskution. Min oprindelige pointe var, at Julen ikke havde resultaterne med sig og derfor fejlede han, det er rigtigt at der maaske ikke var det rigtige grundlag til at han skulle slaa til i klubben, men han lavede selv en masse begynder fejl, som i sidste ende tegnede et billede af en traener som ikke var klar til Madrid, og at snoren bristede ved 1 point i 5 kampe i streg synes jeg personligt er lige omkring den graense vi skal have i Madrid, for hvor gaar den graense ellers?

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #110 af DeLaRed

Madrid1998 skrev:

Madrid1998 skrev:

DeLaRed skrev:

Madrid1998 skrev: Hvis bare Lopetegui fik halvdelen af den tillid Zidane har. Se hvor flot det går i Sevilla, sikkert med 25 % af vores budget eller noget i den stil. Håber Zidanes fyres inden Chl kampene. Resten af sæsonen skal overtages af en anden træner. En der rent faktisk ved hvad taktik er, og som har et koncept. Så kan han passende eksperimentere, og få en forlænget pre-season. Vi er alligevel forfærdelige, og ligaen er endegyldigt tabt...

Styr jer nu med Lopetegui...i 2018 stod Julen med en fuld lanegde optakts season og han havde, paa naer Mendy, Rodrygo og en skadet Hazard, stort set samme spiller materaile (alle sammen 2 aar yngre endda) ud over det havde han saa en (skadet Bale som jo er det samme som en skadet Hazard), en Vini i sin hidtidige top-form, samt ogsaa Reguilon og Lorente (som mange her paa siden ville mene er bedre en Real nuvaerende alternativer). Saa han havde som minimum ligesaa gode kort paa haanden som Zidane og stod ikke overfor det kaempe skades helvede Madrid har skulle igennem i denne season. Men efter at have traenet holdet i naeste 3 maaneder, formaaede han kun at faa 1 enkelt soelle point ud af 5 kampe, som sluttede med en ydmygelse paa hele 5-1 af Barca. Det kan slet ikke sammenligne med Zidane endu, han har imodsaetning til det, i sin traner karriere stadig ikke formaaet kun at faa 1 enkelt point fra 5 kampe i streg!

Dette er intet forsvar af Zidane, for han fejler helt sikker. MEN, 1 ting Julen beviste da han var i Real, var at han paa ingen maade var klar til at vaere en traener for et hold af Madrid kaliber, maaske han er det idag, men der er ingen tvivl om at han indtil videre har passet langt bedst ind paa den hylde som Sevilla ligger paa, og lad os nu ikke synke saa dybt som at have samme ambitions niveau som dem!

Der er ingen tvivl om at vi faar en ny traener til sommer, men lad det for guds skyld ikke vaere Lopetegui, lad ham nu blive i et job som han kan haandtere, det er bedst for alle parter!

Vini blev først “god” under Solari, tror faktisk at han samlet spillede under 90 min, under Loperegui, nogenlunde det samme med Reguilon. Derudover var det en periode ligeefter Vm, og hvis du kan huske så failede Varane, Modric osv ham fuldstændigt, eftersom de stadig var “trætte”. Han kom også til, efter klubbens mest scorende spiller nogensinde forlod klubben. Han havde nok nogle af de sværeste forudsætninger, især fordi han rent faktisk havde et koncept der krævede tålmodighed, modsat Zidane der lever af sit navn, og Mou/Ancelottis arbejde. Lopeteguis tid var frusterende, ingen tvivl. Jeg kan dog ikke være den eneste der blev overrasket over hans tidlige fyring. Ja vi tabte 5-1, men husker 3 af målene kom tilsidst, fordi vi først satsede, og tilsidst bare havde opgivet. Kampene inden Barca var jo rent “stolpe ud”. Synes faktisk vi spillede godt, men den fandens bold ville bare ikke ind. Uheld, spillermateriale, og de bærende spiller der svigtede ham. Det er fandme ikke fair. Han skulle have haft sæsonen ud..

1 point i 5 kampe er dårligt, det kan der ikke herske tvivl om. Tag dog et kig på statistikkerne. Vi havde klart mere boldbesiddelse end alle holdende, og havde rigtig mange forsøg. Eksempelvis 1-2 nederlaget mod Levante på hjemmebane (som i dag) 70 % boldbesiddelse og 34 forsøg! TOLV skud på mål mod deres TO skud på mål. Kampen inden mod alaves var vi også dominerende i mindre grad. Her tabte 1-0, hvor de scorer 95. Min. Sikkert kontra eller hjørnespark. Lopetegui var definitionen på uheld

Ifht til nogle af dine pointer, vil jeg lige henvise til de 2 seneste svar jeg har givet til @Ramos4 ovenfor, tror mit perspektiv paa de ting du bringer paa banen ligger gemt i dem et sted.

Ifht statistikken under Julen, saa er der flere aspekter til dem.
- Boldbesiddelse: Nu har jeg ikke tjekket tallene, men stoler paa du har ret naar du siger at Real havde mere boldbesidelse end alle La Liga hold under Julen. Men er det det i gerne vil have, skal Madrid bare holde possesion? Det mener jeg slet ikke har noget med Madrid at goere, hvis man er til possesion fodbold, og utrolig mange afleveringer i traek paa egen banehalvdel, skulle man saa ikke overvej at blive Barca fan? Maalene og resultaterne skal foelge med. Jeg er paa mange maade ok med at man proever noget nyt i Madrid, maaske ogsaa noget som man ikke er saa vandt til i Madrid (her taenker jeg tilbage til foer Zidane's tid ogsaa, vi set meget forskellige maader at spille fodbolde paa de senste 20 aar, Peligrini, Mourninho, Ancelotti etc. Men uanste hvordan vi spiller, skal vi starte med at vinde. Og det gjorde Julen ikke!
- Og nu var det jo ikke kun 1 point i 5 kampe vi snakker om. Rekorden under Julen ser saaledes ud:
Kampe: 14
Sejre: 6
Uafgjort: 2
Tabte: 6
- Ja det er rigtigt ud af 14 kampe formaaede Julen kun at vinde 43%.
- Nu gaar jeres argumenter jo paa at det hele var lige ved at vende og bare lige et par uger mere saa var Real tilabge paa sporet igen, det er der jo ikke nogen garanti for overhovedet, mit modargument er at det ligge saa godt kunne have endt i endnu 5 kampe med kun 1 point. Saa hvis vi slaar halv skade og bruger procenterne fra hans hidtige statisk over hele seasonen saa havde Real kun faaet 55 point, det havde lige akkurat vaeret nok til en 7. plads. Jeg forstaar godt han ikke fik meget tid, men kigger vi paa staistikkerne, saa kunne dette have vaeret et realistisk resultat, uanset om i mener eller foeler for noget andet.
- Ifht til maalchancer, bliver vi ogsaa noed til at kigge hvilke chancer og aflutninger det egentlig var. Jeg har fundet en fin artikel, som giver flere forkellige sider af denne sag, dog er der for mit vedkomne en roed traad og det er at Madrid's angrebs spil ikke var bedre paa nogen some helst maade under Julen's tid i spidsen. (sjovt nok saa lavede man godt og vel lige saa mange indlaeg som under Zidane's periode foer, hvilket jo er noget Zidane bliver utrolig meget kritiseret for nu, den kan i saa tage at taenke lidt over;-)
- Faktisk saa viser statiskkerne at man generelt kun blev bedre til at kreere "Expected Goals" ved doedbolds situationer under Julen, og deres "Chance Creation" fra Open-Play gik ned med hele 35% under Julen.
- Jeg linker artiklen nedenfor, saa kna i selv laese med (det skal siges at tallene er fra ugen op til Barca kampen, saa den er ikke medregnet i disse statistikker)
- Og jo det var tide efter Cristiano, men Zidane har heller ingen Cristiano, og det kom jo ikke som en overraskel for Julen, saa har han ikke netop fejlet i at haandtere det tab? Og jo flere spillere svigtede Julen baade Benzema og Asensio (som artiklen ogsaa skriver) men svigter de ikke ogsaa Zidane nu?

I maa meget gerne have en romantisk forstilling omrking hvad det kunne have blevet til under Julen havde han faaet mere tid. Men naar vi holder oss til de kolde haarde facts, saa formaaede han ikke at have nogen som helst positiv effekt paa real madrid(ud over possession, men som sagt hvis det er maalet saa er Barca maaske en nemmere klub at holde af for nogen), og alle de undskyldning man kan kaste efter ham kan man ogsaa bruge i Zidane's tilfaelde. Faktum er 1 point efter 5 kampe i streg har bare konsekvenser i Real Madrid, og det er uanset hvem man er, og det tror jeg gsaa vi skal forvente til den kommende season, saa Nagelsman (eller hvem det nu bliver) har bare at taenke resulater foerst og Isco's drible evner som en sekundaer prioritet. Disse samme konsekvenser findes ikke i klubber som Ajax og Sevilla, men det er nu engang imo ikke klubber Real madrid skal sammenligne sig med!

Og saa lige ifht dit argument med at de baerende spillere svigtede, det argmument kan vi da ogsaa sagten bruge paa Madrid, baade paa banen i et utal af kampe har spillere underpraetseret (se bare Benzema imod Levante, det var da om noget et kaempe svigt at vores top angriber) tag kampen mod Valencia der svigter hele bagkaeden da Zidane...men i denne season svigter de sku da ogsaa med skader (Ramos, Carvajal, Hazard, Nacho, Fede, de er der jo ikke naar Zidane har brug for dem). Saa det argument koeber jeg ikke!

Som ogsaa skrevet i svaret tidligere, dette er for mit vedkomne ikke en diskution om Julen vs Zidane, men bare en pointering om at Julen bare ikke har tallene med sig, og at jeres romantisering af ham bygger paa hvad i havde af langsigtede forventninger, og hvilken slags fodbold i gerne vil se i Real, og det staar jer helt frit for. Men naar man kigger paa de underliggende tal og resultater saa er der intet argument for at Julen ikke skulle fyres, medmindre vi nedsaette vores forventninger til Madrid, til at det pludselig er ok med en season hvor vi intet vinder. Men hvis skal gaa over den graense som hedder 1 point i 5 kampe og 6 sejre paa 14 kampe, hvor gaar graensen saa for jer, hvor lang skal snoren vaere? er en 7 plads i La Liga stadig acceptabelt saa laenge man gennemfoere et generations-skifte og indfoere nye spil-koncepter?

betweentheposts.net/real-madrids-chance-...ano-ronaldo-absence/

Donde está la biblioteca?

2 måneder 1 uge siden #111 af El Siete

Ramos4 skrev:

El Siete skrev:

Ramos4 skrev: Jeg er stadig ikke sikker på, hvem der stod for indkøbene af Jovic, Militao, Vinicius og Mendy. Men nogen må sove dårligt om natten.

Det er mig en gåde hvordan man kan bruge 4 milliarder på spillere de seneste 3 år, og så er det denne trup man står tilbage med. Altså, der må da være nogen der skal stå til ansvar.

Det bliver også uendeligt meget nemmere at hente de rigtige spillere, når man har et spillesystem.

Jeg er sikker på at Mbappe ville gå ind og brage løs i Liverpool, men jeg er efterhånden ikke sikker på at han ikke ville floppe, hvis han ender hos os.

Jeg er ikke en gang sikker på at han kan overbevises til at skifte til klubben. Kan han se projekt der er værd at satse på?

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 måneder 1 uge siden #112 af Ramos4

El Siete skrev:

Ramos4 skrev:

El Siete skrev:

Ramos4 skrev: Jeg er stadig ikke sikker på, hvem der stod for indkøbene af Jovic, Militao, Vinicius og Mendy. Men nogen må sove dårligt om natten.

Det er mig en gåde hvordan man kan bruge 4 milliarder på spillere de seneste 3 år, og så er det denne trup man står tilbage med. Altså, der må da være nogen der skal stå til ansvar.

Det bliver også uendeligt meget nemmere at hente de rigtige spillere, når man har et spillesystem.

Jeg er sikker på at Mbappe ville gå ind og brage løs i Liverpool, men jeg er efterhånden ikke sikker på at han ikke ville floppe, hvis han ender hos os.

Jeg er ikke en gang sikker på at han kan overbevises til at skifte til klubben. Kan han se projekt der er værd at satse på?

Efterhånden er Zidane en større hæmsko end en tiltrækningsfaktor.

Mbappe skaber jo i øvrigt ikke alverden af sig selv. På det her hold ville det jo ikke give mere bevægelse eller spil-idé at få en hurtigløber ind. De fleste hold står lavt, så hurtighed er ikke den store faktor.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.