Optakt: Real Madrid - Levante, LaLiga, 21. spillerunde

5 år 4 måneder siden #25 af Real HWL

Kiwes skrev: Militao må simpelthen være færdig efter denne sæson, jeg kan ikke tro andet. Utroligt hvordan han altid formår at smide chancen hver gang han får den.

Militao ryger over i bunken af spillere som Real ikke kan bruge og heller ikke kan få solgt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #26 af Steen

Ramos4 skrev:

Steen skrev: Jeg kender intet til de Castilla-knægte, der sidder på bænken. Men er der en af dem, som er CB, så bør man skifte Hazard og Asensio ud for en CB og Vinicius.

Stå kompakt og slå til på kontra.

Vi får da ikke scoret med kun én fløj på banen + Benzema.

Det burde man godt kunne. Med Vinicius fart, burde han kunne ende i en del 1-mod-1 situationer med målmanden. Men med hans succesrate, så vil det nok kræve et par forsøg, før bolden ender i nettet.
Det nytter bare ikke at have Hazard på banen, for han bidrager ikke med noget, og han er ikke hurtig nok, til at kunne løbe fra modstanderen. Asensio kunne måske godt blive inde, men ser hellere man sender en lynhurtig spiller på banen.

5 år 4 måneder siden #27 af DeLaRed

Steen skrev: Jeg kender intet til de Castilla-knægte, der sidder på bænken. Men er der en af dem, som er CB, så bør man skifte Hazard og Asensio ud for en CB og Vinicius.

Ja Chust er CB, og jeg er enig i at man pt ikke skal lukke flere maal ind, og derfor skal have Casemiro op foran forsvaret igen, saa Chust ville vaere et godt bud.

Ikke helt sikker paa jeg ville vaelge hverken Asensio eller Hazard som skal ud, da det ser ud til at det kun tager 3 mand for at blive farlige overfor Levante's forsvar, saa maaske man maa ofre Modric i dagens anledning (kun fordi Kroos spiller bedre i 1. halvej, og har lsaaet 3 fantastiske lange bolde indtil videre) og saa maaske ligge Asensio ind paa midtbanen naar der skal forsvares og saa Hazard og Benz oppe foran. (Jeg er ikke fan af denn opstilling, men mener ikke noedvendigvis man skal tage Hazard eller Asensio ud endnu)

Donde está la biblioteca?

5 år 4 måneder siden #28 af Real HWL
Ret mig hvis jeg tager fejl, men får et få rødt kort, skal man så ikke være sidste mand? Det var Militao ikke. Så i min verden burde den kun være til gult. Men jeg er heller ikke dommer.
Sidste redigering: 5 år 4 måneder siden ved Real HWL.

5 år 4 måneder siden #29 af Kiwes

Real HWL skrev: Ret mig hvis jeg tager fejl, men får et få rødt kort, skal man så ikke være sidste mand? Det var Militao ikke.

Jo. Men igen fatter de spanske dommere intet. Intet nyt i det. Varane kunne sagtens have nået den.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

5 år 4 måneder siden #30 af Real HWL

Kiwes skrev:

Real HWL skrev: Ret mig hvis jeg tager fejl, men får et få rødt kort, skal man så ikke være sidste mand? Det var Militao ikke.

Jo. Men igen fatter de spanske dommere intet. Intet nyt i det. Varane kunne sagtens have nået den.

Det var jo ikke en oplagt scoringschance. Junker var selvfølgelig enig med dommeren.
Sidste redigering: 5 år 4 måneder siden ved Real HWL.

5 år 4 måneder siden #31 af Steen

DeLaRed skrev:

Ja Chust er CB, og jeg er enig i at man pt ikke skal lukke flere maal ind, og derfor skal have Casemiro op foran forsvaret igen, saa Chust ville vaere et godt bud.

Ikke helt sikker paa jeg ville vaelge hverken Asensio eller Hazard som skal ud, da det ser ud til at det kun tager 3 mand for at blive farlige overfor Levante's forsvar, saa maaske man maa ofre Modric i dagens anledning (kun fordi Kroos spiller bedre i 1. halvej, og har lsaaet 3 fantastiske lange bolde indtil videre) og saa maaske ligge Asensio ind paa midtbanen naar der skal forsvares og saa Hazard og Benz oppe foran. (Jeg er ikke fan af denn opstilling, men mener ikke noedvendigvis man skal tage Hazard eller Asensio ud endnu)

Den løsning kunne også gå an, men det kræver, at samtlige spillere hjælper til defensivt, og den tiltro har jeg bare ikke til Hazard og Asensio. Hazards manglende fart mener jeg er en ulempe, når modstanderen står lidt mere åbent og man kun har 10 spillere på banen. Vi har ikke brug for at Hazard holder på bolden i lang tid, vi har brug for en spiller der bare kan løbe mod mål, så snart åbningen er der. Og her mener jeg, Vinicius kunne være brugbar. Derudover så er Vinicius typisk en arbejdshest. Han kan kritiseres for meget, men hans defensive indsats plejer at være upåklagelig.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 år 4 måneder siden #32 af Thomaskjensen
Klart rød, intet at diskutere.

Assensio ud efter han lige giver 150% i 15 minutter :)

5 år 4 måneder siden #33 af Doc.juego

Real HWL skrev:

Kiwes skrev:

Det var jo ikke en oplagt scoringschance. Junker var selvfølgelig enig med dommeren.

Jeg forstår heller ikke helt at det er direkte rødt.
Varane er sidste mand.
Det er imo en chance, men ikke oplagt målchance.

Må dog indrømme at jeg heller ikke er dommer, men så er der da mange flere røde kort der skal deles ud tænker jeg.
Sidste mand reglen kender alle, men det var vel ikke tilfældet her.

Stadig er det dog enormt uklogt af militao og han fremstår igen usikker.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

5 år 4 måneder siden #34 af DeLaRed
Er ved at være træt af at de konstant ikke bliver straffet for at hive i trøjerne!

Donde está la biblioteca?

5 år 4 måneder siden #35 af Kiwes
Kom nu lige benzema....
Kigger Mendy nogensinde op inden han bare slår bolden ind`?
Sidste redigering: 5 år 4 måneder siden ved Kiwes.

5 år 4 måneder siden #36 af Doc.juego
Smuk aflevering af modric, men Come on, hvad satan var det der benzema ?

Edit
Der skal vel så være gult nr. 2 der ? Går ind i en glidende med knopper først?
Sidste redigering: 5 år 4 måneder siden ved Doc.juego.

Leveret af Kunena Forum