Optakt: Real Madrid - Levante, LaLiga, 21. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Livescore må være tilstrækkeligt for nu.
Men ja.. dejligt at vi taber endnu en kamp. Måske tager ledelsen sig sammen efter en historisk dårlig sæson, hvor de ikke længere kan gemme sig bag de sædvanlige floskler om "det mest vindende hold i historien.. 4 CL titler...." mm.
Bismo skrev: I må være en flok sadomasochister på det her forum. Jeg kunne i hvert fald ikke udsætte mig selv for 90 min. af det her hold :)
Men ja.. dejligt at vi taber endnu en kamp. Måske tager ledelsen sig sammen efter en historisk dårlig sæson, hvor de ikke længere kan henvise til "det mest vindende hold i historien.. 4 CL titler...." mm.
Jeg ser jo alle kampe spændt fast til et kors, mens jeg pisker mig selv med læderbælter. Så glemmer man smerten ved at se holdet spille :)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Samme hold vi ser som spillede for 6-7 år siden, minus ronaldo, dette oldboyshold er jo et elendigt, men når de nye og de unge, ikke kan slå til, så er man nødt til at spille med spillere der er 34-35 år og ingen fremtid i.
Bismo skrev: I må være en flok sadomasochister på det her forum. Jeg kunne i hvert fald ikke udsætte mig selv for 90 min. af det her hold :)
Men ja.. dejligt at vi taber endnu en kamp. Måske tager ledelsen sig sammen efter en historisk dårlig sæson, hvor de ikke længere kan henvise til "det mest vindende hold i historien.. 4 CL titler...." mm.
Jeg anser efterhånden også nederlag som en slags sejre. Det har jo været lysende klart i flere måneder at vi intet vinder denne sæson - det er niveauet bare ikke til. Der skal åbenbart ekstremer til før ledelsen vil fyre Zidane og satse på det projekt de selv har startet og få gang i det generationsskifte.
Jeg kan sagtens holde til et par sæsoner uden titler hvis bare spillet var underholdende og der ikke var den der tabermentalitet i truppen som der virker til at være nu. Ingen vilje, ingen passion, ingen kvalitet.
Og i kan ikke seriøst tro at Martin ville have gjort en forskel når Benz spiller så ringe!!!
Donde está la biblioteca?
Courtois
Carvajal - Varane - Nacho - Reguilón
Casemiro - Fede
Rodrygo/Kubo - Ødegaard - Brahim/Hazard
Jovic
Det er endda ikke bare en fifa-opstilling, det kunne sagtens harmonere med de forskellige typer med fart, kreativitet og afslutning.
Ja, det er totalt uprøvet og kan ende med at falde igennem med et brag, men det kan ikke blive værre end at se plejehjemmet klynge sig til krykkerne i endnu en sæson.