Optakt: Real Madrid - Levante, LaLiga, 21. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
DeLaRed skrev: I kan vende og dreje Zidane så meget i har lyst til, men det er Militao der sælger holdet idag. Det er 3. kamp i træk han er involveret i noget negativt...
Og i kan ikke seriøst tro at Martin ville have gjort en forskel når Benz spiller så ringe!!!
Jeg er sikker på at en anden træner med et spillekoncept ville gøre en kæmpe forskel selv hvis vi spillede med 10 mand.
Dette hold har ingen stil, det er bare 10 individualister som løber rundt og prøver at skabe noget.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
Steen skrev: Glæder mig til at Zidane er ude, men så kommer jeg i tanke om at Perez helt store drøm nok er at give jobbet til Raul ... Klubben er en stor joke p-t., fra top til bund. Håber virkeligt der er nogle der udfordrer Perez til præsidentvalget til sommer.
Florentino er skyld i denne krise sammen med Zizou og Benzema
DeLaRed skrev: I kan vende og dreje Zidane så meget i har lyst til, men det er Militao der sælger holdet idag. Det er 3. kamp i træk han er involveret i noget negativt...
Og i kan ikke seriøst tro at Martin ville have gjort en forskel når Benz spiller så ringe!!!
Hele "projektet" er mere eller mindre kuldsejlet, hvilket har stået klart i mindst et halvårs tid nu. Det handler ikke om en enkelt spiller eller en enkelt kamp. Der er meget lidt, som fungerer på holdet.
Det må og skal falde tilbage på ledelsen + trænerstaben. Det kan du ikke komme uden om.
Militão er en katastrofe, det har jeg sagt lige siden han spillede sine første 3 kampe for klubben. Det er ikke Zidanes skyld.
Det ER Zidanes skyld, at vores bænk er så ringe som den er. At holdet ikke længere har en vindermentalitet. At marginalspillerne er totalt ude af kampform.
I enhver organisation falder manglende præstationer i sidste ende tilbage på lederen. Du kan ikke seriøst påstå, at Zidane får det maksimale ud af vores spillertrup. Han har tværtimod spillet på de forkerte heste.
Og hvad med alle de andre kampe?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Ramos4 skrev: Jeg er stadig ikke sikker på, hvem der stod for indkøbene af Jovic, Militao, Vinicius og Mendy. Men nogen må sove dårligt om natten.
Det er mig en gåde hvordan man kan bruge 4 milliarder på spillere de seneste 3 år, og så er det denne trup man står tilbage med. Altså, der må da være nogen der skal stå til ansvar.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Doc.juego skrev: Det er vel det ringeste real madrid hold i 20 år ?
ja vi skal da til midt- slut 90'erne,
Det her er helt håbløst.
hvor skal man få alle de penge fra, til af få kvalitet ind på holdet.
det her er jo for latterligt, gider snart ikke bruge min tid på dette hold, gudskelov er Leeds tilbage, de prøver da at spille fodbold.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Det er for mig meget tydeligt at han går efter rødt med det træk ind i banen, rigtig kolgt spil, og perfekt gennemført, han fik det bedste mulige ud af den situation (Omgivet af 3 RM spillere og ikke rigtig kontrol på bolden).
Fedt at de Cuitios redde et straffe, synd vi ikke kan mere.
Nu håber jeg bare vi falder totalt samen over de næste kampe så ZZ-Top med sikkerhed bliver fyret. Katastrofe om vi beholder ham, men jeg bliver ikke overrasket om han får 1½ år mere.
Bliver glad om Perez kommer ud og siger vi står bag ZZ, for det er første skridt mod en fyring.