Statistikken: Vinicius er god for Real Madrid

1 uge 23 timer siden #13 af Estadio Santiago Bernabéu
Hvad mener du med at han score mere nu end da han ankom?

18/19: 7 mål
19/20: 5 mål
20/21: 3 mål

Sæsonen er godt nok ikke spillet færdig men det tegner da ikke for godt indtil videre. Vi mangler 14 kampe i ligaen og mindst 2 CL kampe.

Hvis du mener at hans scoringsprocent er højere per antal afslutninger, så kan det måske godt være. Spørgsmålet er om det er en målsætning.

Næste kamp: La Liga Matchday 25
Real Madrid - Real Sociedad
Kamptidspunkt: Mandag 1. marts kl. 21:00
Stadion: Alfredo di Stéfano

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 22 timer siden #14 af BBB

Estadio Santiago Bernabéu skrev: Hvad mener du med at han score mere nu end da han ankom?

18/19: 7 mål
19/20: 5 mål
20/21: 3 mål

Sæsonen er godt nok ikke spillet færdig men det tegner da ikke for godt indtil videre. Vi mangler 14 kampe i ligaen og mindst 2 CL kampe.

Hvis du mener at hans scoringsprocent er højere per antal afslutninger, så kan det måske godt være. Spørgsmålet er om det er en målsætning.

Han scorer oftere nu per 90. minut, hvis jeg husker ret. Han scorer også på færre skud.

1 uge 21 timer siden #15 af Estadio Santiago Bernabéu

BBB skrev: Han scorer oftere nu per 90. minut, hvis jeg husker ret. Han scorer også på færre skud.

Det er desværre også forkert. Det er gået den præcis modsatte vej.

2018/19:
2170 minutter
7 mål
= 1 mål for hver 310 minut på banen
= 90 minutter på banen = 0,29 mål

2019/20:
1817 minutter
5 mål
= 1 mål for hver 363 minut på banen
= 90 minutter på banen = 0,25 mål

2020/21:
1490 minutter
3 mål
= 1 mål for hver 496 minut på banen
= 90 minutter på banen = 0,18 mål

www.transfermarkt.com/vinicius-junior/le...rb=&pos=&trainer_id=

1 uge 20 timer siden #16 af Henke
Når jeg sidder og ser på Asensio på den ene fløj og i særdeleshed Vinicius på den anden, så sidder jeg næsten og savner en Bale i truppen.

Ja, jeg ved godt det lyder utroligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, El Siete, Estadio Santiago Bernabéu

1 uge 16 timer siden #17 af BBB

Estadio Santiago Bernabéu skrev:

BBB skrev: Han scorer oftere nu per 90. minut, hvis jeg husker ret. Han scorer også på færre skud.

Det er desværre også forkert. Det er gået den præcis modsatte vej.

2018/19:
2170 minutter
7 mål
= 1 mål for hver 310 minut på banen
= 90 minutter på banen = 0,29 mål

2019/20:
1817 minutter
5 mål
= 1 mål for hver 363 minut på banen
= 90 minutter på banen = 0,25 mål

2020/21:
1490 minutter
3 mål
= 1 mål for hver 496 minut på banen
= 90 minutter på banen = 0,18 mål

www.transfermarkt.com/vinicius-junior/le...rb=&pos=&trainer_id=

www.whoscored.com/Players/337782/History...3%ADcius-J%C3%BAnior

2020/2021
1380 min (15,33 kampe), 3 mål (hver 5,11 kamp)

2018/19
1098 min (12,2 kampe), 2 mål (hver 6,1 kamp)

Jeg kan se, at transfermarkt tager CdR kampe med. Man kan selvfølgelig argumentere for, at de bør tælles, men så tæller du mål og assists mod Melilla. Derfor ser jeg det stadig som, at hans stats er bedre end i begyndelsen (men at han stadig er for dårlig til at være i Real Madrid - både nu og i fremtiden) - det er i hvert fald ikke manglende mål, som har drænet hans selvtillid til et punkt, hvor han ikke kan drible længere, hvilket jeg argumenterede imod. Niveauet i Real Madrid har altid været for højt for ham.

1 uge 15 timer siden #18 af Estadio Santiago Bernabéu
Selvfølgelig fraregner vi ikke Copa del Rey ;) Alle kampe tæller med. Ellers kan man jo bøje statistik som man har lyst hvis man ikke kan lide udfaldet i nogle enkelte kampe.

Og jeg har ikke skrevet noget om assists. Du nævnte udelukkende mål og senere mål/90 minutter. Det kan du se i de sorte, markerede tekst med fed skrift.

Vi ser en tydelig nedtur for Vinicius Junior. Han score færre og færre mål per minut han spiller. Mit oprindelige spørgsmål gik på om sådan noget også kunne have påvirket hans selvtillid og dermed gjort ham til en offensiv, der ikke tør tage de samme driblinger længere.

1 uge 13 timer siden #19 af BBB

Estadio Santiago Bernabéu skrev: Selvfølgelig fraregner vi ikke Copa del Rey ;) Alle kampe tæller med. Ellers kan man jo bøje statistik som man har lyst hvis man ikke kan lide udfaldet i nogle enkelte kampe.

Fair pointe. Så må vi sende Vinicius ned på Castilla, så han kan møde Melilla et par gange om året. Så får han måske selvtillid nok til at drible mere. Eller også holder vi op med at kaste spilletid efter den kantspiller, der spiller ringest i hele truppen. Han har samme stats som Hazard, og her taler vi om en mand, der giver både Bale og Carvajal konkurrence til stregen om at være mest skadet. Hvis Vinicius, Hazard og Bale havde samme løn, så var blev der ikke tale om at beholde Vinicius (og afhængigt af lønnen så blev Hazard og Bale også sparket ud).

Det er ikke fordi, at han har scoret et mål mindre end i 2018/19, at han ikke længere dribler. Den påstand tror jeg simpelthen ikke på.

1 uge 3 timer siden #20 af Estadio Santiago Bernabéu
Min pointe var at hvis man igennem længere tid har følt at man ikke har særlig meget succes og generelt får mere negativ kritik end ros, så må det også begynde at sætte sig i kroppen og psyken hos spilleren. Jeg tror at han langsomt er begyndt at miste lidt af selvtilliden måned for måned over de sidste 24 måneder.

Men jeg var ikke sikker og derfor var det bare en hypotese, som jeg ville slynge ud på forum for at spørge jer andre hvad I tænkte :)

1 uge 2 timer siden #21 af Thomaskjensen
Vini diskuteres også i en anden tråd, men den her handler jo om ham.
Min pointe var at plan A har været Hazard, og at alt er bygget rundt den måde han spiller på, ZZ har forsøgt at få Vini til at spille som Hazard og da Hazard kan vende på et græsstrå og kan skabe det uventede så er Vini en del anderledes, hvor han er bedst på den anden side af 33 km i timen.

Jeg syntes dette var meget tydeligt i efteråret hvor han spillede meget dårligt, der var ingen driblinger, han var bange for at tabe bolten og Benz den idiot skulle spille smart og mente som alle ved at han spillede mod holdet.

Ja, det type af kritik sætter sig måske ikke på Vini, men når ens medspillere ikke hjælper dig på banen med offensive løb, ja så bliver det svært.

Dog syntes jeg det er blevet bedre, specielt Mendy tror på Vini, ja selv Benz kommer med frem i hullerne når Vini tordner mod baglinjen.

Om vi så havde en højre kant med bare skyggen af kvalitet og vilje, så måske der var et til hoved i feltet. Nu er statistikken i fordel mod Assensio, men Assensio viser jo ingen ånd.
Det er nok det jeg bedst kan lide ved Vini, viljen at løbe solen sort.

1 uge 1 time siden #22 af Dios

Henke skrev: Når jeg sidder og ser på Asensio på den ene fløj og i særdeleshed Vinicius på den anden, så sidder jeg næsten og savner en Bale i truppen.

Ja, jeg ved godt det lyder utroligt.

Bale i nuværende forfatning ville jo være en klar opgradering på den højrekant. Det er faktisk lige før, at jeg vitterligt håber Bale ikke kan sendes et andet sted hen næste sæson, hvis ikke det er muligt at få Mbappé eller en anden i offensiven. At skulle se på Asensio som fast mand giver mig mareridt.
Det er jo fuldstændig vanvittigt, at Bale har scoret og assisteret mere end Asensio selvom førstnævnte har været ude med skader 70% af tiden, og den anden har været fast mand stort set hele sæsonen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

6 dage 20 timer siden #23 af Thomaskjensen
@Dios, jeg tillod mig at "grave" lidt.
Tænker at sammenligne Assensio, Vini, Hazard, og Bale :)
Spilletid, 1240, 1154, 380 og Bale 294 minutter.
Mål, 2, 2, 2, 1
Tid/mål, 620, 477, 190, 294
Assist, 2, 2, 1, 1

Driplinger per kamp, 1.1 , 1.2, 1.3, 1.1
Skud per kamp, 1, 1, 0.9, og Bale 1.5

Kan man ikke bare konkludere at alle elendige om man sammenligner med en af de bedre, så jeg tog en mellemklub i England Lichester og blev overrasket. James Maddisson og Harvey Barnes, jeg kender ikke til dem...

Spilletid, 1631, 1899
Mål, 8, 9
Tid/mål, 203, 211
Assist, 5, 4

Driplinger per kamp, 1,7 og 0,8
Skud per kamp, 2,3 og 2,3

Det siger allivl en del...

6 dage 19 timer siden #24 af BBB

Thomaskjensen skrev: Ja, det type af kritik sætter sig måske ikke på Vini, men når ens medspillere ikke hjælper dig på banen med offensive løb, ja så bliver det svært.

Hvilken vej skal man løbe for at modtage en dårlig aflevering?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.