Statistikken: Vinicius er god for Real Madrid

1 måned 3 uger siden #37 af BBB

Estadio Santiago Bernabéu skrev: BBB

Hvorfor citerer du mig for noget, jeg ikke har skrevet? Du kan da ikke bare opfinde ord for mig.

Hvornår har jeg citeret dig for noget, som du ikke har skrevet? Jeg har citeret fra samme nyhed som dig. Vinicius har sagt, at han tager færre chancer end tidligere, fordi han er blevet mere moden.
Var det ikke åbenlyst, at det var et citat? Jeg havde endda formateret spørgsmålet på samme måde som I nyheden :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #38 af Taxii89
Jeg tror ikke der skal lægges særlig meget i det interview. Som jeg tolker det svarer han virkelig bare, hvad han tror han bør svare og derved har det måske ikke så meget med selvtilliden som det har at gøre med hans egenskaber. For mig at se er hans mangler simpelthen for essentielle til at han kan blive en topspiller.

Det samme gælder så hans udtalelser ift. Benzema, selvom han siger det ikke var noget, kan det jo godt have været noget. Skulle nok bare være blevet mellem Benzema og Mendy :)
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

1 måned 3 uger siden #39 af Estadio Santiago Bernabéu
BBB

Fair nok. Det kan være at det er mig, der ikke er skarp på Madridista.dk forum. Jeg syntes det lignede at du havde citeret mig.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.