Statistikken: Vinicius er god for Real Madrid

1 uge 6 dage siden #25 af Thomaskjensen

BBB skrev:

Thomaskjensen skrev: Ja, det type af kritik sætter sig måske ikke på Vini, men når ens medspillere ikke hjælper dig på banen med offensive løb, ja så bliver det svært.

Hvilken vej skal man løbe for at modtage en dårlig aflevering?

Det var godt nok konstruktivt, men det hjælper vel at man starter med at løbe.

Nu vil jeg ikke ned på denne type af diskution/argumenter da det ikke bidrager med noget andet en dårlig stemning, jeg opfordre dig til at lægge lidt mere energi i dine indlæg og begynde med at bidrage til debatten, jeg ved jo hvor meget du brænder for klubben.

Om du havde læst mit indlæg og går efter bolden og ikke manden så løb Mendy sammen med Vini, desværre var hans sål off-side og målet blev underkendt. (har stadig ikke fundet bevis på at bolden ikke blev spillet bagud).
Jeg roser jo også Benz for faktisk at komme med frem, når Vini nu løber solen sort.

Ser også jeg har lavet en regnefejl, Vini score hvert 620 minur, Assensio 577 hvilket er under alt kritik, men som andre skriver så viser Vini vilje og det er noget de fleste Madrisistas sætter meget højt pris på hos vores spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 6 dage siden #26 af BBB
Mit indlæg var både vittigt, indsigtsfuldt og skarpt. Jeg forstår ikke, hvad du ikke kunne lide ved det.

Er det bedre, at påstå medspillere ikke løber for Vinicius uden at underbygge påstanden?

1 uge 6 dage siden #27 af Thomaskjensen
OK, jeg gentager mig for 3 gang for dig BBB;
Om du havde læst mit indlæg og går efter bolden og ikke manden så løb Mendy sammen med Vini, desværre var hans sål off-side og målet blev underkendt. (har stadig ikke fundet bevis på at bolden ikke blev spillet bagud).
Jeg roser jo også Benz for faktisk at komme med frem, når Vini nu løber solen sort.

Statastikken viser jo også at Vini er god for Real Madrid.

1 uge 6 dage siden #28 af BBB

Thomaskjensen skrev: OK, jeg gentager mig for 3 gang for dig BBB;

Underbygger det, at hans medspillere ikke løber for ham? Hvilken statistik viser, at Vinicius er god for holdet?

1 uge 6 dage siden #29 af Thomaskjensen

BBB skrev:

Thomaskjensen skrev: OK, jeg gentager mig for 3 gang for dig BBB;

Underbygger det, at hans medspillere ikke løber for ham? Hvilken statistik viser, at Vinicius er god for holdet?

Ja du...

Man har kritiseret den unge brasilianers mangel på afslutningsevner, men har i den sammenhæng set blindt på andre facetter af spillet, hvor Vinicius bidrager med meget. Det fortæller statistikkerne, der afslører, at han er den kantspiller, som sikrer flest sejre som starter.

Real Madrid har vundet 69% af kampene, hvor Vinicius har været starter. Vázquez ligger nummer to på 66,6%. Rodrygo ligger nummer tre med 61,9%, og i bund finder man Asensio og Hazard, der hhv. ligger på 55% og 51,8%.

Real Madrid har altså held med at bruge Vinicius, der igen er blevet aktuel efter Hazards seneste skade. Sammen med Mendy på venstre side bringer Vinicius et stort løbepensum, fart og uforudsigelighed. Selvom Vinicius derfor har virket meget upoleret i sit spil, så har han ifølge statistikkerne været det bedste alternativ på kanten i denne sæson.

Igen om du læser hvad jeg skriver og stopper med at gå efter manden (mig) så skal du se at vi nok kan blive enig om en masse positivt.
Men lad mig omformulere mig.
Det er min opfattelse at visse spillere ikke har troet på Vini, som et eksempel er Benzema der jo sagde at man skulle stoppe med at give ham bolden da han spillede mod holdet.
Det er min opfattelse at Benzema, Kroos med flere tidligere her kigget på når Vini har arbejdet som en hest
Det er også min opfattelse at det er begyndt at vende, og det er vel det som er kenteksten i flere af de indlæg her i tråden om du har læst dem, det kan sætte sig i en spiller at en viseanfører siger han ikke skal have bolden. Denne kommentar kan også påvirke andre i truppen.

Vini startede seassongen helt OK, men derefter faldt han som en sten, det var i Oktober han fik kniven af Benz og hans præstation i perioden før og efter var meget kritisabel. Herefter har hans præstationer svinget en del, men det er intet i sammenligning med hverken Hazard mangel på samme eller Assensio der dog ikke har været skadet...
www.whoscored.com/Players/337782/Fixture...3%ADcius-J%C3%BAnior
Af de seneste 5 kampe han har spillet mere end 30 minutter har han spillet godt mod, Valencia, Getafe, Huesca, og Bilbao, og det er faktisk bare senest mod Vallodolid han i min bog har spillet dårligt.

Anledningen er i min verden at holdet tror mere på ham, han er kommet sig over Benzemas velfortjente angreb, ZZ har lagt om taktikken da han har indset at Hazard konstant er skadet og at folk nu løber mere når han tager det tunge læs.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 uge 5 dage siden #30 af BBB
Jeg har på intet tidspunkt gået efter dig. Jeg har altid taget udgangspunkt i det, som du skriver.

Thomaskjensen skrev: Man har kritiseret den unge brasilianers mangel på afslutningsevner, men har i den sammenhæng set blindt på andre facetter af spillet, hvor Vinicius bidrager med meget. Det fortæller statistikkerne, der afslører, at han er den kantspiller, som sikrer flest sejre som starter.

Real Madrid har vundet 69% af kampene, hvor Vinicius har været starter. Vázquez ligger nummer to på 66,6%. Rodrygo ligger nummer tre med 61,9%, og i bund finder man Asensio og Hazard, der hhv. ligger på 55% og 51,8%.

Jeg ved godt, at statistik ikke er det, som vi bruger bedst her på siden, men at skrive at han er den kantspiller, der sikrer flest sejre, fordi han starter inde er - mildest talt - håbløst. Som Dios også nævner, så er det heller ikke Mendy's skyld, at vi ikke taber. Det er en sjov statistik, som vi kan more os over, men det betyder ikke, at vi ikke taber, hvis vi smider to ynglingespillere ind i midterforsvaret og Benzema på mål. Det kunne ikke tænkes, at Vinicius har spillet de lettere kampe? Det kunne ikke tænkes, at Vinicius har spillet håbløse kampe, men at andre har gjort det godt? Han spillede mod en svær modstander i Barcelona. Han formåede at lave 4 lange afleveringer, hvor 1(!) ramte en medspiller. Han lavede 0 driblinger, han mistede bolden 6 gange. Han havde 45 afleveringer, og kun 34 af dem nåede frem. Til sammenligning havde Benzema 38, hvor 35 nåede frem. Vinicius spillede røvdårligt, men alligevel startede han inde, så han har været med til at "sikre sejre". Selv brugerne har bedømt ham til at være røvdårlig. Altså det vil selvfølgelig sige de fleste brugere dumper ham. Du godkender hans kamp, og giver ham samme karakter som Kroos.

Der er stadig ikke noget i dine sidste to indlæg, der underbygger at spillerne ikke løber for ham. Har Benzema sagt noget dumt om en svagt spillede holdkammerat for et halvt år siden. Er det beviset for, at spillerne ikke løber for Vinicius?

Det er jo next level fjollet.

Thomaskjensen skrev: Igen om du læser hvad jeg skriver og stopper med at gå efter manden (mig) så skal du se at vi nok kan blive enig om en masse positivt.
Men lad mig omformulere mig.
Det er min opfattelse at visse spillere ikke har troet på Vini, som et eksempel er Benzema der jo sagde at man skulle stoppe med at give ham bolden da han spillede mod holdet.
Det er min opfattelse at Benzema, Kroos med flere tidligere her kigget på når Vini har arbejdet som en hest

Jeg er overbevist. Vinicius har løbet og båret Kroos og Benzema igennem hele sæsonen. Det siger din mavefornemmelse.

Thomaskjensen skrev: Vini startede seassongen helt OK, men derefter faldt han som en sten, det var i Oktober han fik kniven af Benz og hans præstation i perioden før og efter var meget kritisabel. Herefter har hans præstationer svinget en del, men det er intet i sammenligning med hverken Hazard mangel på samme eller Assensio der dog ikke har været skadet...

Jeg har kan sige meget negativt om andre spillere i truppen, men hvis vi nu lige prøver at holde fokus. Det er Vinicius, som vi diskuterer. Ikke Hazard eller Asensio.
Du skriver selv, at Vinicius' præstation før Benzema's angreb var meget kritisabelt. Hvordan kan det være Benzema's skyld, at Vinicius spillede dårligt, før Benzema gjorde noget? Din Min mor blev heller ikke gravid, fordi hun senere fik et barn. De to ting (graviditet/børn og Benzema's kritik/Vinicius' præstationer) kan godt hænge sammen, men slet ikke på den måde, som du udlægger det.

Thomaskjensen skrev: Anledningen er i min verden at holdet tror mere på ham, han er kommet sig over Benzemas velfortjente angreb, ZZ har lagt om taktikken da han har indset at Hazard konstant er skadet og at folk nu løber mere når han tager det tunge læs.

Har du nogen som helst indikation på, at holdet løber mere for Vinicius nu? Har du nogen som helst indikation på, at de ikke løb for ham før? Jeg spørger ikke efter din mavefornemmelse nu.
Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden ved BBB.

1 uge 5 dage siden #31 af Thomaskjensen
Nu er det ikke mig der har skrevet at Vini sikre flest sejre, så den må du tage med en den der skrev artiklen til at begynde med.

Har jeg misforstået noget eller skal jeg bevise min mavefornemmelse?
Det er jo lige så tyndt at du skriver at statistikken ikke kan bruges til noget. (jeg er dog 110% enig)

Og kære BBB, Vini er ikke verdens bedste endnu. Selv om statistikken siger han er bedre end andre på vores hold, så er det helt forkert at sammenligne? Husk nu på at jeg sammenligner ham med vores førstevalg på højre kant Assensio, Vini er vel stadig bare backup for Hazard?

Jeg skulle aldrig kalde dig fjollet. Og om du nogensinde bringer min eller din mor ind i en diskussion kommer jeg også at anmelde dig for brud mod reglerne for denne debat. Vi kan blive uenige om meget, men det der er helt uacceptabelet.
Elsker dig mor, hvil i fred.

1 uge 5 dage siden #32 af BBB

Thomaskjensen skrev: Nu er det ikke mig der har skrevet at Vini sikre flest sejre, så den må du tage med en den der skrev artiklen til at begynde med.

Har jeg misforstået noget eller skal jeg bevise min mavefornemmelse?
Det er jo lige så tyndt at du skriver at statistikken ikke kan bruges til noget. (jeg er dog 110% enig)

Hvorfor bruger du den så som argument?
Ja, du skal bevise din mavefornemmelse, når du sprøjter det ud som fakta, at andre spillere forsøger at gøre ham dårligere.

Thomaskjensen skrev: Og kære BBB, Vini er ikke verdens bedste endnu. Selv om statistikken siger han er bedre end andre på vores hold, så er det helt forkert at sammenligne? Husk nu på at jeg sammenligner ham med vores førstevalg på højre kant Assensio, Vini er vel stadig bare backup for Hazard?

Igen. Prøv at holde fokus. Det gør ikke Vinicius bedre, at du kan pege på andre, som er dårlige.

Thomaskjensen skrev: Jeg skulle aldrig kalde dig fjollet. Og om du nogensinde bringer min eller din mor ind i en diskussion kommer jeg også at anmelde dig for brud mod reglerne for denne debat. Vi kan blive uenige om meget, men det der er helt uacceptabelet.
Elsker dig mor, hvil i fred.

Hvad er uacceptabelt? At jeg opstiller et eksempel om kronologi og logik? Jeg ville have brugt et eksempel om hønen og ægget, men høns lægger æg, uanset om de er gravide eller ej. Nuvel så skal det ikke skille os ad, hvis du ikke kan se forbi eksemplet, er her et nyt: Jeg spiser ikke aftensmad kl. 18, fordi jeg er mæt kl. 19. Jeg er mæt kl. 19, fordi jeg spiste aftensmad kl. 18. På samme måde spillede Vinicius ikke dårligt i september, fordi han blev kritiseret i oktober. Han blev kritiseret i oktober, fordi han var dårlig fra januar til oktober. Kan du følge eksemplet?
Jeg tror ikke, at hverken du eller jeg har kaldet modparten fjollet. Jeg har kaldt dit argument fjollet, og det står jeg gerne ved, men det er altså ikke det samme som at kalde dig fjollet. Hvis du har kaldet mig fjollet, så har jeg nok bare ignoreret det.

1 uge 5 dage siden #33 af Estadio Santiago Bernabéu
Fra hesten egen mund efter han fik dette spørgsmål: Hvordan har du det?

“- Godt. Jeg er glad for, hvordan det er gået mig i de sidste par kampe. Jeg er ved at få min selvtillid tilbage, og vi vinder kampe.”

Næste kamp: La Liga Matchday 25
Real Madrid - Real Sociedad
Kamptidspunkt: Mandag 1. marts kl. 21:00
Stadion: Alfredo di Stéfano
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

1 uge 4 dage siden #34 af BBB

Estadio Santiago Bernabéu skrev: Fra hesten egen mund efter han fik dette spørgsmål: Hvordan har du det?

“- Godt. Jeg er glad for, hvordan det er gået mig i de sidste par kampe. Jeg er ved at få min selvtillid tilbage, og vi vinder kampe.”

Så det hang ikke sammen med antallet af mål? Så behøver vi ikke sende ham til Castilla for at få selvtillid :-)

1 uge 4 dage siden #35 af BBB
@Estadio Santiago Bernabéu

Nogen mener, at du har mistet noget i dit spil i denne sæson; at du tager færre chancer. Er du enig?
- Nej, måske er jeg ved at blive en mere moden spiller og tager de rigtige beslutninger og forsøger at hjælpe holdet på en anden måde end før.

Så der er ikke færre driblinger pga. manglende selvtillid, men fordi han er blevet mere moden.

@Thomas

Hvordan er dit forhold til Benzema efter de billeder i tunnellen i Mönchengladbach, hvor han bad Mendy om ikke at give dig bolden?
- Vores forhold har aldrig ændret sig, og det vil det aldrig gøre. Benzema er en af de spillere, som altid har forsvaret mig her. Han gjorde alt for at hjælpe mig, da ingen kendte mig. Folk uden for ved ikke, hvad der virkelig skete. I Real Madrid bliver de mindste ting blæst ud af proportioner i medierne.

Så han følte sig ikke slagtet. Det blev bare blæst ud af proportioner.

Hvis han ikke har manglet selvtillid, og Benzema ikke har mishandlet ham, hvad er så årsagen til at han har været dårlig??? Shit et mysterium!

1 uge 4 dage siden #36 af Estadio Santiago Bernabéu
BBB

Hvorfor citerer du mig for noget, jeg ikke har skrevet? Du kan da ikke bare opfinde ord for mig.

Det er rart at høre fra Vinicius selv at det har noget med hans dalende selvtillid at gøre. Så kan vi lægge den debat fra sig. Færre mål per sæson og færre mål per 90 minutter. Det kører ikke ligefrem for ham. Efter hans bedste sæson (den første) sad vi jo alle sammen og sagde at det ikke var godt nok men at der var potentiale hvis han bare kunne få lagt nogle bedre afleveringer og scoret nogle flere mål. Det er som om det potentiale også er punkteret en smule.

Næste kamp: La Liga Matchday 25
Real Madrid - Real Sociedad
Kamptidspunkt: Mandag 1. marts kl. 21:00
Stadion: Alfredo di Stéfano

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.