Bedømmelse af truppen mod Barcelona
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (40 brugere)
Hele holdet 3.3
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Platin bruger
-
BBB post=135553 skrev: Var Odriozola og Kroos virkelig så dårlige, at de skal have et 1-tal og et 2-tal?!
Synes ikke Odriozola fortjente en lav karakter, men Kroos synes jeg spillede en dårlig kamp. For mange afleveringer som lå dårligt, så det førte til boldtab. Fik slet ikke sat sig på kampen, men det var måske mere taktikken fra Zidane, men synes ikke han var god igår.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- 9eren
- Gæst
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Ikke fordi du skal forsvare din karakter over for mig, men du giver 8/11 spiller under middel i karakter. Det er på trods af, at man vinder 2-1 over en ærkerival i afgørende kamp for mesterskabet. Benzema får 5. Vinicious får 1. Mendy får 1 selvom han spillede en god kamp. Måske skulle man være lidt mere taknemlig engang imellem. Det var trodsalt en god kamp hele vejen igennem. Barcelona var også gode. Vi spillede ikke imod et serie 5 hold.Dios post=135612 skrev:
BBB post=135553 skrev: Var Odriozola og Kroos virkelig så dårlige, at de skal have et 1-tal og et 2-tal?!
Synes ikke Odriozola fortjente en lav karakter, men Kroos synes jeg spillede en dårlig kamp. For mange afleveringer som lå dårligt, så det førte til boldtab. Fik slet ikke sat sig på kampen, men det var måske mere taktikken fra Zidane, men synes ikke han var god igår.
3 til Zidane er også underligt. Vi kunne snildt have ført 3-0 i første halvleg og vundet kampen 4-1 eller 5-2. Zidane spiller på kontra fordi det er langt det bedste våben mod Barcelona (og Liverpool) det ville være idiotisk at prøve at spille boldbesiddende og lade Barcelona komme tilbage og stå. Vini Jr. er kun farlig med plads at løbe på. Desuden var spillerne tydeligt trætte i 2. halvleg, så det var et spørgsmål om at præstere så godt som kræfterne rakte.madrid2000 post=135614 skrev:
Ikke fordi du skal forsvare din karakter over for mig, men du giver 8/11 spiller under middel i karakter. Det er på trods af, at man vinder 2-1 over en ærkerival i afgørende kamp for mesterskabet. Benzema får 5. Vinicious får 1. Mendy får 1 selvom han spillede en god kamp. Måske skulle man være lidt mere taknemlig engang imellem. Det var trodsalt en god kamp hele vejen igennem. Barcelona var også gode. Vi spillede ikke imod et serie 5 hold.Dios post=135612 skrev:
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Snittet er dog "bare" 3,4 og passer denne gang perfekt med min bedømmelse, jeg overvejede 4, men uden asssist eller mål for en angriber kan det bare blive godkendt, selv om han ene mand sled Barca fra hinanden, konstant var noget de skulle forholde sig til, og dermed forhindrede at låget blev helt lufttæt på deres presspil.
Men vi ser fodboldt forskelligt, men skulle da være skønt at blive klogere om jeg har misforstået noget.
- 9eren
- Gæst
-
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(