Bedømmelse af truppen mod Barcelona

1 måned 4 dage siden #1 af Administrationen
...

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (40 brugere)

3.9 Courtois
3.9 Éder Militão
3.3 Ferland Mendy
3.2 Marcelo
3.9 Nacho
2.6 Odriozola
3.0 Casemiro
3.8 Federico Valverde
2.4 Isco
3.6 Modrić
3.2 Toni Kroos
2.6 Asensio
3.7 Benzema
3.5 Lucas Vázquez
2.2 Mariano
3.5 Vinícius Junior
4.3 Zinedine Zidane
Hele holdet 3.3
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 4 dage siden #2 af BBB
Var Odriozola og Kroos virkelig så dårlige, at de skal have et 1-tal og et 2-tal?!
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 måned 4 dage siden #3 af Madrid1998
Synes kroos var god, men træt. Odriozola er bare ikke god nok.

1 måned 4 dage siden #4 af Kiwes
​Jo Kroos brænder i hvert fald en 100% chance - den skal bare ind!

1 måned 3 dage siden #5 af Dios

BBB post=135553 skrev: Var Odriozola og Kroos virkelig så dårlige, at de skal have et 1-tal og et 2-tal?!

Synes ikke Odriozola fortjente en lav karakter, men Kroos synes jeg spillede en dårlig kamp. For mange afleveringer som lå dårligt, så det førte til boldtab. Fik slet ikke sat sig på kampen, men det var måske mere taktikken fra Zidane, men synes ikke han var god igår.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 1 måned 3 dage siden ved Dios.

1 måned 3 dage siden #6 af 9eren
Kunne Carvajal, Ramos og nogle af de andre ikke snart blive klar pls

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 3 dage siden #7 af madrid2000

Dios post=135612 skrev:

BBB post=135553 skrev: Var Odriozola og Kroos virkelig så dårlige, at de skal have et 1-tal og et 2-tal?!

Synes ikke Odriozola fortjente en lav karakter, men Kroos synes jeg spillede en dårlig kamp. For mange afleveringer som lå dårligt, så det førte til boldtab. Fik slet ikke sat sig på kampen, men det var måske mere taktikken fra Zidane, men synes ikke han var god igår.

​Ikke fordi du skal forsvare din karakter over for mig, men du giver 8/11 spiller under middel i karakter. Det er på trods af, at man vinder 2-1 over en ærkerival i afgørende kamp for mesterskabet. Benzema får 5. Vinicious får 1. Mendy får 1 selvom han spillede en god kamp. Måske skulle man være lidt mere taknemlig engang imellem. Det var trodsalt en god kamp hele vejen igennem. Barcelona var også gode. Vi spillede ikke imod et serie 5 hold.

1 måned 3 dage siden #8 af Ramos4

madrid2000 post=135614 skrev:

Dios post=135612 skrev:

​Ikke fordi du skal forsvare din karakter over for mig, men du giver 8/11 spiller under middel i karakter. Det er på trods af, at man vinder 2-1 over en ærkerival i afgørende kamp for mesterskabet. Benzema får 5. Vinicious får 1. Mendy får 1 selvom han spillede en god kamp. Måske skulle man være lidt mere taknemlig engang imellem. Det var trodsalt en god kamp hele vejen igennem. Barcelona var også gode. Vi spillede ikke imod et serie 5 hold.

​3 til Zidane er også underligt. Vi kunne snildt have ført 3-0 i første halvleg og vundet kampen 4-1 eller 5-2. Zidane spiller på kontra fordi det er langt det bedste våben mod Barcelona (og Liverpool) det ville være idiotisk at prøve at spille boldbesiddende og lade Barcelona komme tilbage og stå. Vini Jr. er kun farlig med plads at løbe på. Desuden var spillerne tydeligt trætte i 2. halvleg, så det var et spørgsmål om at præstere så godt som kræfterne rakte.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

1 måned 3 dage siden #9 af Thomaskjensen
Ja til med Vini får 1 af Dios i går, det er han heldigvis ene mand om, der er en enkelt 2'er til Vini også, ja og så er der 4-5 der mener Vini skal have karakteren 5.
Snittet er dog "bare" 3,4 og passer denne gang perfekt med min bedømmelse, jeg overvejede 4, men uden asssist eller mål for en angriber kan det bare blive godkendt, selv om han ene mand sled Barca fra hinanden, konstant var noget de skulle forholde sig til, og dermed forhindrede at låget blev helt lufttæt på deres presspil.

Men vi ser fodboldt forskelligt, men skulle da være skønt at blive klogere om jeg har misforstået noget.

1 måned 3 dage siden #10 af 9eren
Måske handler det om de der chancer som Vini sløser væk. En masse kontraer hvor Vini ikke får nok ud af overtaget.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 måned 3 dage siden #11 af Ramos4
Vini er alt for sløset. Men han er klart farligste mand og spiller blandt andet Valverde fri til stolpeskuddet. Et 1-tal er useriøst.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
1 måned 3 dage siden #12 af Madridista02
Er der seriøst nogen der har givet Vini én stjerne efter kampen i går? Haha. Det er jo til grin.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Madrid1998

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.