Bedømmelse af truppen mod Barcelona

2 år 11 måneder siden #37 af Fondo_Sur

Thomaskjensen post=135618 skrev: Ja til med Vini får 1 af Dios i går, det er han heldigvis ene mand om, der er en enkelt 2'er til Vini også, ja og så er der 4-5 der mener Vini skal have karakteren 5.
Snittet er dog "bare" 3,4 og passer denne gang perfekt med min bedømmelse, jeg overvejede 4, men uden asssist eller mål for en angriber kan det bare blive godkendt, selv om han ene mand sled Barca fra hinanden, konstant var noget de skulle forholde sig til, og dermed forhindrede at låget blev helt lufttæt på deres presspil.

Men vi ser fodboldt forskelligt, men skulle da være skønt at blive klogere om jeg har misforstået noget.

Ej at forglemme at give Mendy 1. Ja, lange indlæg, men gennemsnittet er heldigvis helt uenig. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #38 af Thomaskjensen
Don Quijote er ikke skrevet forgæves, og her i tråden har vi vores helt egen Sancho Panza :)

Men ja, heldigvis er gennemsnittet og majoriteten af dem der har givet karakter helt uenig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #39 af BBB

Thomaskjensen post=135678 skrev: Ja BBB du må undskylde, men jeg har det svært med dårlige eksempler og andre der forsøger at spille smart på andres bekostning. Vil du lave en joke om min mor kan du gøre det i "sjov og spas"-tråden.
 

​Det her skrev du for 40 timer siden, og nu har du refereret til Dios som Don Quijote et par gange. Du springer over indlæg, hvor jeg spørger til dit argument, for i stedet at "spille smart på andres bekostning". Jeg har det fint med det, når der kan tages og gives, men det der fis med at være hellig, selvom du selv ruller i sølet, er lidt fesent. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #40 af Fondo_Sur

BBB post=135729 skrev:

Thomaskjensen post=135709 skrev: Troede ellers jeg var tydelig.
Slutproduktet er der ikke, historisk bedømmer vi på assist og mål fra en angriber.
Indsatsen er meget godkendt, og jeg opponere kraftigt over han har fået karakteren 1. Det var jo heller ikke fordi Valverde missede 5 oplagte chancer, det var faktisk bare 1.
Havde Valverde sat den, havde der være et rigtigt målbart slutprodukt. Det har vel en anden værdi end et godt indlæg, eller et godt skud på mål som målmanden tager.

​Så hvis Vinicius giver bolden til Benzema på midten af banen, og Benzema dribler 11 modstandere og scorer et mål, så giver du automatisk Vinicius en højere karakter, fordi han har fået en assist?

Det var underholdende at tale om slutprodukt vs kunst med Dios for mange år tilbage, men det her er bare next level. Det er jo rent sort/hvid. En assistmager i Real Madrid vil jo aldrig få en god karakter, hvis vi har elendige afsluttere.

Spørgsmålet er rettere, at en midtbanespiller ikke ville have nogen at spille “gode afleveringer” til, hvis der ikke er nogen som Vinicius, der løber de farlige steder hen. Det er helt vildt, hvormeget denne del af spillet bliver negligeret af flere brugere herinde. Hans fart og adræthed er helt unikt og skabte ravage i Barcas forsvar, hvorfor han har fået over 3 i karakter. 

Men man skal have lov til at tænke fodbold på en alternativ måde. Jeg kan bare ikke forstå den. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #41 af Dios

Fondo_Sur post=135747 skrev:

Thomaskjensen post=135618 skrev: Ja til med Vini får 1 af Dios i går, det er han heldigvis ene mand om, der er en enkelt 2'er til Vini også, ja og så er der 4-5 der mener Vini skal have karakteren 5.
Snittet er dog "bare" 3,4 og passer denne gang perfekt med min bedømmelse, jeg overvejede 4, men uden asssist eller mål for en angriber kan det bare blive godkendt, selv om han ene mand sled Barca fra hinanden, konstant var noget de skulle forholde sig til, og dermed forhindrede at låget blev helt lufttæt på deres presspil.

Men vi ser fodboldt forskelligt, men skulle da være skønt at blive klogere om jeg har misforstået noget.

Ej at forglemme at give Mendy 1. Ja, lange indlæg, men gennemsnittet er heldigvis helt uenig. 


 


Jeg føler mig også langt bedre end gennemsnittet, så det er helt fair ;D At du ikke kan forstå det, forstår jeg godt :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #42 af Ramos4
Mendy har lige haft en tendens til at sløse hen mod slutningen af de sidste par kampe. Forhåbentlig er det bare træthed og ikke arrogance.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce