Cadena SER: Real Madrid forhandler med Carlo Ancelotti

5 år 1 måned siden #13 af Administrationen

PMO post=138483 skrev:

Kiwes post=138482 skrev:

PMO post=138481 skrev:

Administrationen post=138479 skrev:

nono post=138476 skrev:

Cristiano7 post=138473 skrev: Suk.

Det virker som Perez og ledelsen har ingen sportslig projekt udover stadion fornyelse samt SuperLeague.

Mens truppen får bare lappe-løsninger som skal hver sæson prøve at få det bedst ud af hvad der er til rådighed i truppen.. Det ser ud til at nogle spillere (Isco, Marcelo?, Asensio, Mariano etc) får lov til at blive i klubben hvis onklen Ancelotti kommer.

Alt i mens Barcelona allerede har hentet Aguero og Garcia - to stærke spillere der går direkte ind i start-11eren. Mon ikke også Messi fornyer med Laporta som præsident og Aguero i truppen. Det sætter jeg mine penge på.

​Eric García - 330 minutter for Manchester City i forgangne sæson. Sergio Agüero - 559 minutter for Manchester City i forgangne sæson. Hvis vi henter Reinier og Takefusa Kubo hjem, så har vi gjort det omtrent lige så godt i forhold til spilletid. Reinier har fået 249 minutter for Dortmund, altså under en kamp færre end frygtindgydende García. Kubo har fået mere spilletid i Getafe alene end Agüero har fået i City. Nu skal vi ikke gøre Barcelona mere imponerende end godt er./Jesper

​Forskellen ligger jo i, at Barcelona forstærker deres start 11. Det er jo sådan set lige meget hvem man forstærker sig med, sålænge man gør det. Så kan man som tilhænger af en anden klub mene hvad man vil om de tilgange - de er stadig en handler som styrker truppen.
Og skal vi så ikke lige hæve niveauet og ikke sammenligne spilletid i Getafe med spilletid i Man. City.

​Gør de nu også det? Er Aguero bedre end Griezmann - det synes jeg ikke. Er Garcia bedre end Lenglet/Pique - slet ikke.

Spørger du en hvilken som helst Barcelona fan er ALT bedre end Lenglet. Han har kostet dem dyrt. Agüero bedre end Griezmann? De er næppe de to som skal konkurrere, Han skal overtage Braithwaiths plads - og der er han med længder bedre. Desuden virker det til at Agüero = Messi forlængelse. Større forstærkning kan du ikke få. 

​Handler forstærkninger ikke om, at det skal rykke noget? Som treer i LaLiga skal man jo ikke hente to bænkevarmere i Manchester City, hvis man vil imponere omverdenen. De har fået hvad der tilsammen svarer til 10 kampe i den forgangne sæson. Hold nu op med at kalde det forstærkninger, der rykker noget.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #14 af Henke
Er du gal en kedelig løsning, hvis Ancelotti bliver den nye træner. Lad os nu prøve noget nyt og friskt. Ancelotti er ikke ligefrem et frisk pust og en masse nye idéer.

Med denne strategi er John Toschack vel et emne, næste gang vi skal have ny træner.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

5 år 1 måned siden #15 af Steen
Jeg er positiv overrasket over dette - sidst, man spillede flot fodbold, var under Ancelotti. Dermed ikke sagt, at han er det perfekte valg - jeg er enig med flere, det er lidt svagt af ledelsen, men på den anden side, så var der ikke ligefrem mange muligheder denne sommer. Glæder mig til at have ham tilbage, forhåbentligt bliver der handlet ordentligt ind!
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Real HWL, Madrid1998, DeLaRed

5 år 1 måned siden #16 af Daniel

Steen post=138486 skrev: Jeg er positiv overrasket over dette - sidst, man spillede flot fodbold, var under Ancelotti. Dermed ikke sagt, at han er det perfekte valg - jeg er enig med flere, det er lidt svagt af ledelsen, men på den anden side, så var der ikke ligefrem mange muligheder denne sommer. Glæder mig til at have ham tilbage, forhåbentligt bliver der handlet ordentligt ind!

Du rammer hovedet på sømmet, Steen! Der er faktisk ikke så meget andet at sige til det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, DeLaRed

5 år 1 måned siden #17 af PMO

Administrationen post=138484 skrev:

PMO post=138483 skrev:

Kiwes post=138482 skrev:

PMO post=138481 skrev:

Administrationen post=138479 skrev:

nono post=138476 skrev:

Cristiano7 post=138473 skrev: Suk.

Det virker som Perez og ledelsen har ingen sportslig projekt udover stadion fornyelse samt SuperLeague.

Mens truppen får bare lappe-løsninger som skal hver sæson prøve at få det bedst ud af hvad der er til rådighed i truppen.. Det ser ud til at nogle spillere (Isco, Marcelo?, Asensio, Mariano etc) får lov til at blive i klubben hvis onklen Ancelotti kommer.

Alt i mens Barcelona allerede har hentet Aguero og Garcia - to stærke spillere der går direkte ind i start-11eren. Mon ikke også Messi fornyer med Laporta som præsident og Aguero i truppen. Det sætter jeg mine penge på.

​Eric García - 330 minutter for Manchester City i forgangne sæson. Sergio Agüero - 559 minutter for Manchester City i forgangne sæson. Hvis vi henter Reinier og Takefusa Kubo hjem, så har vi gjort det omtrent lige så godt i forhold til spilletid. Reinier har fået 249 minutter for Dortmund, altså under en kamp færre end frygtindgydende García. Kubo har fået mere spilletid i Getafe alene end Agüero har fået i City. Nu skal vi ikke gøre Barcelona mere imponerende end godt er./Jesper

​Forskellen ligger jo i, at Barcelona forstærker deres start 11. Det er jo sådan set lige meget hvem man forstærker sig med, sålænge man gør det. Så kan man som tilhænger af en anden klub mene hvad man vil om de tilgange - de er stadig en handler som styrker truppen.
Og skal vi så ikke lige hæve niveauet og ikke sammenligne spilletid i Getafe med spilletid i Man. City.

​Gør de nu også det? Er Aguero bedre end Griezmann - det synes jeg ikke. Er Garcia bedre end Lenglet/Pique - slet ikke.

Spørger du en hvilken som helst Barcelona fan er ALT bedre end Lenglet. Han har kostet dem dyrt. Agüero bedre end Griezmann? De er næppe de to som skal konkurrere, Han skal overtage Braithwaiths plads - og der er han med længder bedre. Desuden virker det til at Agüero = Messi forlængelse. Større forstærkning kan du ikke få. 

​Handler forstærkninger ikke om, at det skal rykke noget? Som treer i LaLiga skal man jo ikke hente to bænkevarmere i Manchester City, hvis man vil imponere omverdenen. De har fået hvad der tilsammen svarer til 10 kampe i den forgangne sæson. Hold nu op med at kalde det forstærkninger, der rykker noget.

Det handler også om at være realist. Barcelona har næppe råd til Mbappé/Haaland osv, men bare fordi man ikke kan få dem, betyder det ikke, at man ikke vil/skal forstærke sig. Jeg ser Agüero som en klar forstærkning ift. hvad klubben råder over pt, det samme gør sig gældende med Garcia.   

5 år 1 måned siden #18 af Jbner
​Mon ikke Ancelotti ses som en midlertidig løsning til Raul er klar? Ancelotti i 2-3 år hvorefter Raul tager over lyder ikke helt dårligt i mine øre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

5 år 1 måned siden #19 af Estadio Santiago Bernabéu
Hvis man har den korte kikkert på, så erstatter Agüero måske Braithwaite*. Hvis man har den langt kikkert på, så erstatter Agüero campeon Luis Suarez​.

* Forudsætter et salg af Braithwaite.

Luis Suarez var 33 da Barcelona gav ham til Atlético for at forynge spillertruppen.

Sergio Agüero er 33 inden han spiller sin første officielle kamp for FC Barcelona.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 år 1 måned siden #20 af Lars1991
​Garcia kan da godt vise sig at være et godt køb for Barcelona, det vil tiden vise. Men Aguero? Han er altså 33 år og været plaget utroligt meget af skader og manglende spilletid.. måske kan han give dem lidt på kort sigt, men der er jo ingen større ide med den signing.. og hvorfor skillede man sig af med Suarez bare for at hente Aguero året efter? Det giver da absolut ikke nogen mening for Barcelona!

Nej det bedste Barcelona har gjort er at få handlet hurtigt. Er ikke særlig imponeret over deres signings (også hvis 30-årige Winjaldum kommer til), men i det mindste får de det gjort hurtigt.

5 år 1 måned siden #21 af mohbar

Lars1991 post=138491 skrev: ​Garcia kan da godt vise sig at være et godt køb for Barcelona, det vil tiden vise. Men Aguero? Han er altså 33 år og været plaget utroligt meget af skader og manglende spilletid.. måske kan han give dem lidt på kort sigt, men der er jo ingen større ide med den signing.. og hvorfor skillede man sig af med Suarez bare for at hente Aguero året efter? Det giver da absolut ikke nogen mening for Barcelona!

Nej det bedste Barcelona har gjort er at få handlet hurtigt. Er ikke særlig imponeret over deres signings (også hvis 30-årige Winjaldum kommer til), men i det mindste får de det gjort hurtigt.

​Barcelona har fået Aguero ind af en grund: At please Messi og få ham til at forlænge.

Hvis Catalonien opnåede uafhængighed og de kunne få Messi til at blive, ved at tilbyde ham præsidentskabet havde de også gjort det.
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved mohbar.

5 år 1 måned siden #22 af NadaMás
​Aguero tilføjer helt sikkert noget de næste 1-2 år. 
Han er en klasseangriber - Det er kun i denne sæson at han har været meget henvist til bænken, og ikke scoret +15 ligamål. At de lige så godt kunne have beholdt Suarez, er jeg helt enig i. Jeg vil dog mene at det er en stor forbedring af deres nuværende angreb, om end i en kortere periode.
Garcia har jeg aldrig set spille, så ham kan jeg ikke udtale mig om. Ud fra hvad jeg har kunnet læse mig til skulle han være meget lovende, men også henvist meget til bænken denne sæson grundet han ikke ville forlænge. Dertil er det selvfølgelig også svært at rykke ved enten Dias eller Laporte i Citys forsvar, de har godt nok holdt høj skanse. 

Ift. Depay og Wijnaldum, kan jeg godt se at de begge har nogle kvaliteter Barca kan bruge. Depay har noget af dem aggresivitet og direkte spil de har manglet i angrebet, og Wijnaldum vil også skabe en betydeligt mere bevægelig midtbane.
Med det være sagt er ingen af ovenstående spillere fra øverste hylde.

Med den rette træner, en klar filosofi, færre skader samt mindst én start-11´er forbedring til offensiven, så tror jeg helt bestemt på vores chancer næste år.

5 år 1 måned siden #23 af -#7-
​​Jeg har slet ikke set nok til at vurdere Eric Garcia. Jeg ved dog at Guardiola er glad for ham udadtil i hvert fald. Og så ved jeg at sidste gang Barcelona hentede en spansk midterforsvarer i Manchester, som havde spillet meget lidt i det engelske, så gik det sgu helt okay for dem. Og som en anden bruger nævner, så er Lenglet simpelthen også en omvandrende katastrofe, så de kunne næsten have hentet Raúl Bravo, og det havde stadig været en forstærkning. 

Agüero skal også nok score sine mål, hvis han holder sig skadesfri, og det er jo det største spørgsmålstegn ved ham. Depay og Gini Wijnaldum er også gode spillere, hvis altså de er tænkt til bredden, hvilket jeg vil tro at de er. Men uanset hvad man mener om Barcelonas indkøb, så ER de altså i gang med at forny truppen, noget jeg ikke ligefrem vil påstå om vores egen klub, på trods af Alaba. Det er selvfølgelig svært at vide hvad der foregår på de indre linjer, men udadtil er der ikke meget gang i den synes jeg. Det er ikke mange rygter jeg har læst om nye spillere eller endda bare spillersalg. Sergio Ramos er der heller ikke meldt noget ud om, men hvorfor skulle man dog også det, når man blot har at gøre med en spiller som har spillet over 500 kampe for klubben og vundet alt som kaptajn.

Meget kan man sige om Real Madrid, men én ting er klubben altid garant for, og det er uværdige afskeder med klublegender under Florentino Perez. 

EDIT: Retfærdighedsvis skal det jo naturligvis også siges at det er svært at gøre noget, når træneren stadigvæk ikke er på plads her en uges tid efter Zidanes afsked. Men det er jo ikke rigtigt noget som har stoppet klubben før kan man sige.. 

DC19
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved -#7-.

5 år 1 måned siden #24 af Real HWL
​Cheftræner: Carlo Ancelotti
Sportsdirektør: Luis Campos
Fysik træner: Antonio Pintus

Det lyder sku da meget godt :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, El Siete, DeLaRed

Leveret af Kunena Forum