Cadena SER: Real Madrid forhandler med Carlo Ancelotti

5 år 1 måned siden #25 af Estadio Santiago Bernabéu
​Sportsdirektør: Luis Campos
Fysik træner: Antonio Pintus

Det lyder sgu da meget godt :D
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #26 af Real HWL

Estadio Santiago Bernabéu post=138496 skrev: ​Sportsdirektør: Luis Campos

Personligt har jeg kun positive minder om tiden med Carlo. Jeg syntes vi spillede fantastisk fodbold under ham. Det var sidste gang jeg bare kunne sætte mig med en kold øl og nyde Real Madrid spille.

Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved Real HWL.

5 år 1 måned siden #27 af Kiwes

​Det lyder faktisk som et RIGTIG godt setup. Jeg håber virkelig at Luis Campos kommer! 
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Estadio Santiago Bernabéu

5 år 1 måned siden #28 af El Chino
​Sjovt hvordan nogen bruger Barca til at tale klubben ned. Sidste år blev de afvist af en af deres største koryfæer Xavi. I stedet ansætter de Koeman, som de fleste dårlig vidste stadig var aktiv. Han praktiser noget fodbold som strider imod hele deres filosofi. Og deres seneste indkøbspolitik er Juve om igen.

Er godt klar over at der er mange mere spændende trænere derude, men Ancelotti er for mig et rigtigt godt valg. Han kender klubben og kravene. Derudover har han indfriet forventninger i alle klubber han har været. Mesterskab i Italien, Tyskland, England og Frankrig samt 3 x CL. 

Sidst han var i klubben vandt han La decima i første sæson. Semi finale i CL og 2. plads i la liga med 2 point til Barca i 2. sæson. 

Mon ikke han går efter en Grand Slam den her gang ;-)

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles

5 år 1 måned siden #29 af Bismo
Forvent ikke den store udrensning. Marcelo, Isco og co forsætter højst sandsynligt. Bale og James bliver hentet tilbage som "forstærkninger". Måske får Jovic en chance til. 

Smh...

Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved Bismo.

5 år 1 måned siden #30 af Vinícius
Jeg ser det ærlig talt som en opgradering fra Zidane. Carlo kunne få selv Bale og James til at se god ud - noget som Zidane ikke rigtigt har kunnet. Måske kan vi få noget ud af Bale i sin sidste sæson, og måske give ham lysten til fodbold tilbage - evt. med henblik på et salg eller en forstærkning til bænken eller en midlertidig forstærkning indtil køb af Mbappe(hvis muligt).

Og som en sidebemærkning ser jeg også Alaba som en opgradering, der langt overgår alt hvad Barca endnu har opnået i dette transfervindue.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

5 år 1 måned siden #31 af Estadio Santiago Bernabéu

Real HWL post=138497 skrev:

Personligt har jeg kun positive minder om tiden med Carlo. Jeg syntes vi spillede fantastisk fodbold under ham. Det var sidste gang jeg bare kunne sætte mig med en kold øl og bare nyde Real Madrid spille.

Samme her. Det var mere et udtryk for at de to førnævnte er førsteprioritet og Ancelotti må gerne følge med. Han kommer nok ikke til at få holdet op på Zidane-niveau men mindre kan også gøre det.

5 år 1 måned siden #32 af -#7-
​Angående Bale så var Carlo jo ude og sige i sin bog at Bale mere eller mindre var skyld i hans afsked med Real Madrid i første omgang, så hvis Bale synes hans forhold med Zidane var skidt, så tror jeg ikke han skal forvente at det bliver meget bedre med Carlo. 

DC19

5 år 1 måned siden #33 af Ramos4

Real HWL post=138495 skrev: ​Cheftræner: Carlo Ancelotti
Sportsdirektør: Luis Campos

Det lyder sku da meget godt :D

​OG de nye trøjer ser ret fede ud. OG vi spiller på Bernabéu igen snart.

Holy shit, det har været nogle lange år med kedelig fodbold. Tænk hvis det blev fedt at se Real Madrid spille igen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

5 år 1 måned siden #34 af PMO

Estadio Santiago Bernabéu post=138502 skrev:

Real HWL post=138497 skrev:

Personligt har jeg kun positive minder om tiden med Carlo. Jeg syntes vi spillede fantastisk fodbold under ham. Det var sidste gang jeg bare kunne sætte mig med en kold øl og bare nyde Real Madrid spille.

Samme her. Det var mere et udtryk for at de to førnævnte er førsteprioritet og Ancelotti må gerne følge med. Han kommer nok ikke til at få holdet op på Zidane-niveau men mindre kan også gøre det.

Mindre kan vel netop ikke gøre det? Det kan selvfølgelig blive nødvendigt at skure væsentligt ned for ambitionerne, hvis det er den samme stamme af spillere som møder ind efter ferien. 

5 år 1 måned siden #35 af Dios
​Fedt det lader til spillerne får endnu en ven på trænerposten. Det er lige hvad spillerne har brug for. Perez kan vel også kun være glad, da Ancelotti vel ikke rigtig kræver særlig meget magt på transfermarkedet. 
Alle vinder undtagen dem som elsker at blive underholdt af fodbold. Ancelotti havde præcis ligesom alle andre trænere en periode på 1 måned eller 2 hvor alt spillede. Resten af tiden var det igen på tilfældigheder. 
Men okay. Noget skulle der til, og før Zidane's afsked skrev jeg alt vil være bedre end Zidane, og holder jeg sådan set fast i. 

Og hvem var ham internet tossen som spillede op, fordi jeg nævnte Ancelotti som en mulighed. Hvor er du? :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jakobsif555, Kialpe

5 år 1 måned siden #36 af Ramos4

Dios post=138508 skrev: ​Fedt det lader til spillerne får endnu en ven på trænerposten. Det er lige hvad spillerne har brug for. Perez kan vel også kun være glad, da Ancelotti vel ikke rigtig kræver særlig meget magt på transfermarkedet. 
Alle vinder undtagen dem som elsker at blive underholdt af fodbold. Ancelotti havde præcis ligesom alle andre trænere en periode på 1 måned eller 2 hvor alt spillede. Resten af tiden var det igen på tilfældigheder. 
Men okay. Noget skulle der til, og før Zidane's afsked skrev jeg alt vil være bedre end Zidane, og holder jeg sådan set fast i. 

Og hvem var ham internet tossen som spillede op, fordi jeg nævnte Ancelotti som en mulighed. Hvor er du? :D

​Löw har sagt han ikke skal være klubtræner lige nu.

Hvem er det der skal ind? Man må også bare være realistisk og sige, at en Conte-type aldrig kommer til at fungere i Madrid.

Planen er vel at køre Raúl eller Xabi i stilling, men de vurderes ikke klar endnu. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum