Marca: Ingen vil have nr. 4

1 måned 4 uger siden #13 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Marca: Ingen vil have nr. 4
Man kunne forestille sig CR7 i sin kommende bog. Jeg valgte R. Madrid fra fordi Raúl spillede i nummer 7. Kapitel 4’side 55.

Hvad kan vi ellers lukke ud i en kedelig sommer periode ?

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #14 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Marca: Ingen vil have nr. 4
kunne det tænkes at netop denne begrænsning på numre, har gjort at vi den dag idag har ikoniske numre som nr.7, nr 10

1 måned 3 uger siden #15 af PMO
Besvaret af PMO på emne Marca: Ingen vil have nr. 4
Her er en vild tanke. Spil med det nummer du bliver tildelt. Det er et tal. Kom videre. 

1 måned 3 uger siden #16 af Estadio Santiago Bernabéu

BBB post=139568 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=139563 skrev:

BBB post=139560 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=139550 skrev:

Madridista02 post=139549 skrev: Fuldstændig til grin regel, at spillerne SKAL bære et nummer fra 1-25. Hvorfor indføre denne regel? Lad dog spillerne spille i lige netop det nummer de ønsker. Burde være som Italien hvor du ser alt fra 1-99.

Sandt

Men forestil dig hvis Real Madrid kunne pensionere de ikoniske legenders spillertrøjenumre efter endt karriere. Vores spillere vil have nummer 31-77 nu. Og CR7 ville aldrig kunne købes i Manchester United fordi nr. 7 ville være pensioneret mange år før portugiseren kom til.

​Han blev ellers købt på et tidspunkt, hvor nummer 7 var optaget. Det gik da meget godt.

Men CR7 ville aldrig kunne købes til klubben hvis han ikke kunne få nummer 7 i Real Madrid fordi nummeret var permanent udgået.

​Det påstår du. Det tror jeg ikke på. Han blev købt, og han tog nummer 9. Det indikerer som minimum det modsatte.

Haha så han ville bare droppe sit mega brand og spille med nummer 9 på ryggen? :)

Næ nej du. Han tog et år i nummer 9 fordi han vidste at Raúls nummer 7 ville blive ledig præcis 12 måneder siden. Jeg er endda 100,0 % overbevist om at Ronaldo og klubben havde en aftale om at Ronaldo skulle vente maks 1 år på at få sit nummer.

1 måned 3 uger siden #17 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Marca: Ingen vil have nr. 4
Alaba har rigeligt store nosser til at tage nr. 4, det er jeg sikker på. Ellers må Vallejo få det og så får vi det (forhåbentlig) aldrig at se.

Mht. at pensionere numre, så synes jeg det er en fjollet idé. Det er da fedt at se de legendariske numre, så man bliver mindet om historiens vingesus. Det giver i øvrigt kun mening i amerikansk sport, hvor man har alle 99 tal i brug.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

1 måned 3 uger siden #18 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Marca: Ingen vil have nr. 4

Estadio Santiago Bernabéu post=139575 skrev:

BBB post=139568 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=139563 skrev:

BBB post=139560 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=139550 skrev:

Madridista02 post=139549 skrev: Fuldstændig til grin regel, at spillerne SKAL bære et nummer fra 1-25. Hvorfor indføre denne regel? Lad dog spillerne spille i lige netop det nummer de ønsker. Burde være som Italien hvor du ser alt fra 1-99.

Sandt

Men forestil dig hvis Real Madrid kunne pensionere de ikoniske legenders spillertrøjenumre efter endt karriere. Vores spillere vil have nummer 31-77 nu. Og CR7 ville aldrig kunne købes i Manchester United fordi nr. 7 ville være pensioneret mange år før portugiseren kom til.

​Han blev ellers købt på et tidspunkt, hvor nummer 7 var optaget. Det gik da meget godt.

Men CR7 ville aldrig kunne købes til klubben hvis han ikke kunne få nummer 7 i Real Madrid fordi nummeret var permanent udgået.

​Det påstår du. Det tror jeg ikke på. Han blev købt, og han tog nummer 9. Det indikerer som minimum det modsatte.

Haha så han ville bare droppe sit mega brand og spille med nummer 9 på ryggen? :)

Næ nej du. Han tog et år i nummer 9 fordi han vidste at Raúls nummer 7 ville blive ledig præcis 12 måneder siden. Jeg er endda 100,0 % overbevist om at Ronaldo og klubben havde en aftale om at Ronaldo skulle vente maks 1 år på at få sit nummer.

​Kan godt være jeg tager fejl, men jeg synes at huske at han fik registreret CR9 som varemærke da han skiftede til Real Madrid. Så det med at der skulle ligge en aftale om nummer 7 efter et år er jeg ikke så sikker på
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

1 måned 3 uger siden #19 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Marca: Ingen vil have nr. 4
​Det da også noget af det mest absurde jeg har læst herinde, at en spiller skulle vælge en klub fra på grund af rygnummer :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, BBB, Kimbo

1 måned 3 uger siden #20 af Estadio Santiago Bernabéu

Lars1991 post=139579 skrev: ​Det da også noget af det mest absurde jeg har læst herinde, at en spiller skulle vælge en klub fra på grund af rygnummer :D

Det er ikke desto mindre sandt i CR7s tilfælde.

www.forbes.com/sites/sammay/2020/02/10/c...him/?sh=6451626158b9

Hvis du ikke vil tilføje nogle argumenter og blot svine andre brugere til, så kan du finde en anden hjemmeside. Skriv længere sætninger med indhold.

1 måned 3 uger siden #21 af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg mener..seriøst.. det bidrager med intet at skrive at det er absurd uden at komme med et argument eller en kilde til information. Så er det bare Bold.dk trolling. Jeg accepterer at jeg kan tage fejl men pointen står stadig: At det i længden er en kæmpe ulempe for klubben at pensionere numre. Selv hvis vi kunne gå til 99. Real Madrid kommer også til at have legender om 99 legender.​

1 måned 3 uger siden #22 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Marca: Ingen vil have nr. 4

Lars1991 post=139579 skrev: ​Det da også noget af det mest absurde jeg har læst herinde, at en spiller skulle vælge en klub fra på grund af rygnummer :D

​det er utroligt ja. Man får absurd opstød!

alaba tager 4eren i morgen. Det bør han! 

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved 9eren.

1 måned 3 uger siden #23 af BBB
Besvaret af BBB på emne Marca: Ingen vil have nr. 4

Estadio Santiago Bernabéu post=139581 skrev: Jeg mener..seriøst.. det bidrager med intet at skrive at det er absurd uden at komme med et argument eller en kilde til information. Så er det bare Bold.dk trolling. Jeg accepterer at jeg kan tage fejl men pointen står stadig: At det i længden er en kæmpe ulempe for klubben at pensionere numre. Selv hvis vi kunne gå til 99. Real Madrid kommer også til at have legender om 99 legender.​

Men du slynger jo bare en påstand ud, som ikke er underbygget af noget. Historien har jo modbevist dig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, 9eren

1 måned 3 uger siden #24 af Estadio Santiago Bernabéu

BBB post=139585 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=139581 skrev: Jeg mener..seriøst.. det bidrager med intet at skrive at det er absurd uden at komme med et argument eller en kilde til information. Så er det bare Bold.dk trolling. Jeg accepterer at jeg kan tage fejl men pointen står stadig: At det i længden er en kæmpe ulempe for klubben at pensionere numre. Selv hvis vi kunne gå til 99. Real Madrid kommer også til at have legender om 99 legender.​

Men du slynger jo bare en påstand ud, som ikke er underbygget af noget. Historien har jo modbevist dig.

Hvordan? Du er velkommen til at bidrage med nogle argumenter. Vi ved at Ronaldo kom til Real Madrid og at Raúl kun havde ét år tilbage af sin Real Madrid tid. Derefter fik han nummer 7. Vi ved at Ronaldo fik nummer 7 i Real Madrid. Hvori består "Historien har jo modbevist dig"?

Er det fordi I har glemt hvordan det foregik i 2009? Vi talte alle sammen om at Ronaldo skulle spille en enkelt sæson i nummer 9 i stedet for sit nummer 7 men at han med sikkerhed ville få sit nummer 7 som forventet. Han er jo CR7. Det var han også længe før Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.