Marca: Ingen vil have nr. 4

2 dage 13 timer siden #37 af Thomaskjensen
Jeg er moderator på et andet ganske stort forum, hvor jeg også sidder med i styrelsen, og jeg kan bare sige at rigtig mange skulle havde været banned for livstid på Madridista.

Der kan vi godt have en voksen samtale uden at blande ind vores mødre eller bede folk holde mund.

Så en opfordring til styrelsen er at sætte sammen retningslinjer for god dialog, samt sikre at i ved hvem der skriver herinde. Det er nemt at trolle når man gemmer sig bag et synonym, og ikke en rigtig person.
Det kommer sikkert til at koste nogle brugere, men jeg mener som PMO at nivået herinde er ret lavt (ikke at jeg trækker det specielt meget op), og min lyst til at bruge tid herinde er meget lavt for tiden da alt bliver til en konflikt.

Tænk over at vi alle herinde er fans af verdens bedste klub, burde det ikke forene os?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 dage 10 timer siden #38 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Marca: Ingen vil have nr. 4
Det bliver rigtig spændende med Alaba i nummer 4. Glæder mig til at se ham spille på banen. Håber stadig at Ancelotti gør noget ud af at spille Mendy central og lad os kører en form for 3 mands forsvar.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

2 dage 9 timer siden #39 af BBB
Besvaret af BBB på emne Marca: Ingen vil have nr. 4
​Kassow
Jeg startede med at skrive, at Ronaldo kom hertil og fik nummer 9. Det er historien, som modbeviser dig.

edit:
er vi stadig i gang med at tale om eksempler om mødre?
Sidste redigering: 2 dage 9 timer siden ved BBB.

2 dage 9 timer siden #40 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Marca: Ingen vil have nr. 4

BBB post=139624 skrev: ​Kassow
Jeg startede med at skrive, at Ronaldo kom hertil og fik nummer 9. Det er historien, som modbeviser dig.

edit:

Men du er vel med på, at der selvfølgelig har været en snak og nogle garantier Perez og Cristiano imellem?

Det er blåøjet at tro at Ronaldo ville have fundet sig i, at spille med nr. 9 i mange sæsoner.
Lad os lege at 9'eren også var besat. Tror du at Ronaldo ville have spilet i nr. 8 eller 12 etc. i tre-fire sæsoner?

Sådanne ting er selvfølgelig planlagt. Så er der spillere der er mere ligeglade, eller en Beckham der pludselig hiver 23'eren ud af ærmet. Men det ville ikke passe til Cristiano.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

2 dage 8 timer siden #41 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Marca: Ingen vil have nr. 4
​Selvfølgelig har de snakket om det, det da ikke nogen hemmelighed at nogle spillere meget gerne vil have et bestemt nummer. Men hvis Raul havde været 25 år, og nummer 7 derfor var optaget de næste 10 år, så havde Ronaldo jo aldrig nogensinde valgt Real Madrid fra af den grund. Så havde de nok godt kunne finde et andet nummer sammen :D
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

2 dage 5 timer siden #42 af BBB
Besvaret af BBB på emne Marca: Ingen vil have nr. 4

Ramos4 post=139630 skrev:

BBB post=139624 skrev: ​Kassow

edit:

Men du er vel med på, at der selvfølgelig har været en snak og nogle garantier Perez og Cristiano imellem?

Det er blåøjet at tro at Ronaldo ville have fundet sig i, at spille med nr. 9 i mange sæsoner.
Lad os lege at 9'eren også var besat. Tror du at Ronaldo ville have spilet i nr. 8 eller 12 etc. i tre-fire sæsoner?

Sådanne ting er selvfølgelig planlagt. Så er der spillere der er mere ligeglade, eller en Beckham der pludselig hiver 23'eren ud af ærmet. Men det ville ikke passe til Cristiano.

​Hvis der har været en snak om Rauls nummer, så har det været den samme snak, som der var med Beckham, da han kom til Real Madrid.

Jeg tror ikke på, at der har været garantier om, at Ronaldo ville få nummeret et år senere. Der kan sagtens have været en aftale om, at han ville få den efter Raul, men det er en helt anden diskussion.

2 dage 4 timer siden #43 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Marca: Ingen vil have nr. 4
Sandheden skal nok findes et sted i midten. Jeg tror nu Perez er kynisk nok til det meste.

Okay, Cristiano med Di Stéfanos 9'er havde måske også været noget portugiseren kunne gå med til.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.