Marca: Ingen vil have nr. 4

2 år 8 måneder siden #25 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Marca: Ingen vil have nr. 4
Cristiano var aldrig gået med til at spille i et andet nummer end nummer 7 i mange sæsoner. Det kan enhver sige sig selv.

Ligesom Ronaldo Fenomeno også fik ét år med 11'eren og så fik 9'eren.

Vi får heller ikke Mbappe til at spille i lad os bare sige 18'eren i tre-fire år indtil et andet nummer ville blive ledigt.

De store spillere skal nok få deres nummer, om det så er fordi forgængeren stopper eller giver nummeret fra sig frivilligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #26 af BBB
Besvaret af BBB på emne Marca: Ingen vil have nr. 4

Estadio Santiago Bernabéu post=139587 skrev:

BBB post=139585 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=139581 skrev: Jeg mener..seriøst.. det bidrager med intet at skrive at det er absurd uden at komme med et argument eller en kilde til information. Så er det bare Bold.dk trolling. Jeg accepterer at jeg kan tage fejl men pointen står stadig: At det i længden er en kæmpe ulempe for klubben at pensionere numre. Selv hvis vi kunne gå til 99. Real Madrid kommer også til at have legender om 99 legender.​


Men du slynger jo bare en påstand ud, som ikke er underbygget af noget. Historien har jo modbevist dig.


Hvordan? Du er velkommen til at bidrage med nogle argumenter. Vi ved at Ronaldo kom til Real Madrid og at Raúl kun havde ét år tilbage af sin Real Madrid tid. Derefter fik han nummer 7. Vi ved at Ronaldo fik nummer 7 i Real Madrid. Hvori består "Historien har jo modbevist dig"?

Er det fordi I har glemt hvordan det foregik i 2009? Vi talte alle sammen om at Ronaldo skulle spille en enkelt sæson i nummer 9 i stedet for sit nummer 7 men at han med sikkerhed ville få sit nummer 7 som forventet. Han er jo CR7. Det var han også længe før Real Madrid.

​Han kom til klubben og begyndte på CR9. Hvis han vidste, at Raul ville smutte efter et år, så havde han jo ikke ændret sit varemærke, men blot beholdt det, fordi han stadig spillede i 7'eren på landsholdet. Det er vildt nok, at jeg skal komme med argumenter for at modbevise din påstand, når du bare gætter løs. Det er jo umuligt at bevise en negativ som "Ronaldo ville ikke komme, hvis det som skete i virkeligheden faktisk skete - og du må ikke referere til virkeligheden". 

Hvis det nu var definitivt, at Raul skulle stoppe efter 09/10, hvorfor skulle Mourinho så tage en samtale med Raul om hans fremtidige rolle. Så ville han jo bare være stoppet. Tror du, at klubben havde plukket nummer 7 af Raul for at give trøjen til Ronaldo? Ronaldo havde måske et varemærke, men der var stadig tale om 24-årig knægt kontra klubbens anfører. Det ville jo aldrig være sket.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #27 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Marca: Ingen vil have nr. 4
​@BBB

Hvis du tror at klubben på nogen måde ville tøve med at smide Raúl ud og give 7'eren til Ronaldo, så synes jeg slet ikke du har set Perez' kynisme. Og det var jo så præcis det der skete. Perez har smidt Casillas, Guti, Redondo, Raúl med flere ud, som om de var ligegyldige. 
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Ramos4.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #28 af Estadio Santiago Bernabéu
BBB stop stop stop

​Du skriver det her: “Historien har jo modbevist dig.”

Jeg beder dig forklare mig hvordan historien har modbevist mig (din påstand)

Så skal du ikke begynde på sådan noget her:

“Det er vildt nok, at jeg skal komme med argumenter for at modbevise din påstand, når du bare gætter løs. Det er jo umuligt at bevise en negativ”

Jamen så skulle du ikke skrive at historien har modbevist mig, vel smarte? Tænk før du skriver.

Venligst forklar hvordan historien har modbevist mig. Eller hold din mund.
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #29 af PMO
Besvaret af PMO på emne Marca: Ingen vil have nr. 4

Estadio Santiago Bernabéu post=139598 skrev: BBB stop stop stop

​Du skriver det her: “Historien har jo modbevist dig.”

Jeg beder dig forklare mig hvordan historien har modbevist mig (din påstand)

Så skal du ikke begynde på sådan noget her:

“Det er vildt nok, at jeg skal komme med argumenter for at modbevise din påstand, når du bare gætter løs. Det er jo umuligt at bevise en negativ”

Jamen så skulle du ikke skrive at historien har modbevist mig, vel smarte? Tænk før du skriver.

Venligst forklar hvordan historien har modbevist mig. Eller hold din mund.


Niveauet falder mere og mere herinde. Forleden var det “Administrationen” som langede ud efter en bruger og nu skal en anden “holde mund”. Fuldstændig unødvendigt og det gør det meget, meget svært at tage det seriøst. 
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Kimbo, Madridista02, 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #30 af Estadio Santiago Bernabéu

PMO post=139600 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=139598 skrev: BBB stop stop stop

​Du skriver det her: “Historien har jo modbevist dig.”

Jeg beder dig forklare mig hvordan historien har modbevist mig (din påstand)

Så skal du ikke begynde på sådan noget her:

“Det er vildt nok, at jeg skal komme med argumenter for at modbevise din påstand, når du bare gætter løs. Det er jo umuligt at bevise en negativ”

Jamen så skulle du ikke skrive at historien har modbevist mig, vel smarte? Tænk før du skriver.

Venligst forklar hvordan historien har modbevist mig. Eller hold din mund.


Niveauet falder mere og mere herinde. Forleden var det “Administrationen” som langede ud efter en bruger og nu skal en anden “holde mund”. Fuldstændig unødvendigt og det gør det meget, meget svært at tage det seriøst. 


Eller.. og hør mig ud her.. fordi det er en vild idé..

Han kunne også bare uddybe hvordan historien har modbevist mig som han blev bedt om i stedet for at påstå noget og bagefter skrive at det er en umulighed. I know.. crazy idea..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #31 af PMO
Besvaret af PMO på emne Marca: Ingen vil have nr. 4

Estadio Santiago Bernabéu post=139602 skrev:

PMO post=139600 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=139598 skrev: BBB stop stop stop

​Du skriver det her: “Historien har jo modbevist dig.”

Jeg beder dig forklare mig hvordan historien har modbevist mig (din påstand)

Så skal du ikke begynde på sådan noget her:

“Det er vildt nok, at jeg skal komme med argumenter for at modbevise din påstand, når du bare gætter løs. Det er jo umuligt at bevise en negativ”

Jamen så skulle du ikke skrive at historien har modbevist mig, vel smarte? Tænk før du skriver.

Venligst forklar hvordan historien har modbevist mig. Eller hold din mund.


Niveauet falder mere og mere herinde. Forleden var det “Administrationen” som langede ud efter en bruger og nu skal en anden “holde mund”. Fuldstændig unødvendigt og det gør det meget, meget svært at tage det seriøst. 


Eller.. og hør mig ud her.. fordi det er en vild idé..

Han kunne også bare uddybe hvordan historien har modbevist mig som han blev bedt om i stedet for at påstå noget og bagefter skrive at det er en umulighed. I know.. crazy idea..


Og her er endnu en vild ide. Det kunne du bede ham om på en ordentlig måde, især når du selv tidligere har følt dig trådt over tæerne. 
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Kimbo, Evden, Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #32 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Marca: Ingen vil have nr. 4
Jeg fornemmer vi nærmer os en classic Kassow nedsmeltning :D
*henter popcorn*

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #33 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Marca: Ingen vil have nr. 4
Alaba snupper nummer 4. Jeg glæder mig sgu til at se ham bære arven videre i dét nummer!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #34 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Marca: Ingen vil have nr. 4

Daniel post=139607 skrev: Alaba snupper nummer 4. Jeg glæder mig sgu til at se ham bære arven videre i dét nummer!

​Jeg glæder mig super meget til at se ham i den hvide trøje og selvfølgelig skal han tage nummer 4.
Der findes ikke en Ramos 2, men derfor kan en anden type sagtens bære trøjen med ære.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #35 af Thomaskjensen
Dejligt at han tager nr. 4 det er trods alt bare et nummer :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #36 af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg er blevet bedt om at trække mig og det vil jeg naturligvis respektere.

Hala Madrid y Nada Mas​
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum