Optakt: Alavés - Real Madrid, LaLiga, 1. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lars1991 post=140323 skrev: Jeg synes jeg kan se nogen lovende takter offensivt når vi har bolden under kontrol. Der er mere mod til at spille spillerne centralt og tage nogle chancer. Det ser lidt spændende ud!
Vi har dog problemer med at få etableret boldbessidelse, vi har det svært når vi har bolden nede i bagerste kæde. Vi smider den rigtig meget væk dernede fra. Derudover er vores høje pres ligeså dårligt som altid og de spiller den let igennem os.
Må også tag det i mig igen. Synes det var en OK start med siden da er det bare blevet værre og værre. Alt for mange tekniske fejl. Skuffende, men vel forventeligt.
Håber og tror på, at vi nok skal få mere intensitet og pres på med tiden. Jeg er fortrøstningsfuld - tror ikke Ancelotti vil være tilfreds med den samme langsomme Zidane-bold, selvom vi er startet sådan ud indtil videre. Tænker spillerne lige skal igang.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
Skuffende at vi ikke toer at smide Fede i boksen paa hjoerne spark og saa lade Eden og Vasquez blive tilbage.
Fede ligner ikke en spiller der er 100% endnu, han bevaeger sig, men det er ret langsomt, synes ikke vi har set hans vanlige agressivitet.
Synes det er godt at se Hazard der ligner en der kan foelge med i tempoet og ikke er bange for at slaa sig, synes ogsaa han har arbejdet overraskende haardt rent defensivt, men offensivt bliver det for stresset og for nemt at laese indtil videre.
Helt som ventet kunne Vazquez nemt have lavet et straffe spark med begge arme flagrende vaek fra kroppen, det er mere held end forstand med ham i eget felt.
Synes det hele bliver for statisk og langsomt naar vi kommer ind paa banens sidste 3. del, og naar det gaar hurtigt mister vi bolden. Og derfor, da det trods alt gaelder 3 point, saa smider jeg gerne Ancelottis ideer vaek i 2. halvej for at se Alaba smide nogle dybe indlaeg ind i feltet nu da vi endelig har en anden (Bale) end Benzema der ligger derinde, og kunne man ogsaa faa Fede med i boksen saa kan der maaske ske noget.
Donde está la biblioteca?