Optakt: Alavés - Real Madrid, LaLiga, 1. spillerunde

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 11 måneder siden #37 af Madridista02

DeLaRed post=140351 skrev: Militao? Det var børnesygdom nr.1 i denne season. Ja ja, han har et kæmpe potentiale, men med disse fejl er han stadig eb klasse under Nacho! Bliver dette mund den eneste gang i denne season?

​Haha, sad bare og ventede på, at du kommenterede dette. Man kan sgu altid regne med dig og din negativitet over for Militao.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #38 af Kiwes
​Nu skal han simpelthen vågne op! Ellers så det ud.

4 år 11 måneder siden #39 af longwind
Hvad fanden var nu det der fra Militao?? Han går totalt fejl af en simpel og forudsigelig bold.

4 år 11 måneder siden #40 af Dragam
​Synes virkelig det er ærgerligt, at de andre RM spillere pr defination ikke spiller bale i dybden - han er giftig når han bliver spillet dybt.
​Også tydeligt at bale bliver frustreret over at han aldrig får den dybt på et af hans mange løb.
Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved Dragam.

4 år 11 måneder siden #41 af DeLaRed

Madridista02 post=140354 skrev:

DeLaRed post=140351 skrev: Militao? Det var børnesygdom nr.1 i denne season. Ja ja, han har et kæmpe potentiale, men med disse fejl er han stadig eb klasse under Nacho! Bliver dette mund den eneste gang i denne season?

​Haha, sad bare og ventede på, at du kommenterede dette. Man kan sgu altid regne med dig og din negativitet over for Militao.

​Haha, i det mindste så er jeg pålidelig...og så har jeg jo ret ;-)

Donde está la biblioteca?

4 år 11 måneder siden #42 af DeLaRed
Se lige hvordan Nacho rydder op gang på gang, så vigtigt at han starter denne season hvor han slap før sommeren!

Donde está la biblioteca?

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 11 måneder siden #43 af Madridista02

DeLaRed post=140359 skrev: Se lige hvordan Nacho rydder op gang på gang, så vigtigt at han starter denne season hvor han slap før sommeren!

​Ja Nacho og Militao er en bundsolid konstellation. Hvis Carvajal kommer i topform i denne sæson, så ser vores forsvar ret godt ud.

Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 år 11 måneder siden #44 af longwind
Fed frisure Vini. Nu kan han ligne Kelvin både i spillestil og udseende.
Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved longwind.

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
4 år 11 måneder siden #45 af Madridista02

DeLaRed post=140358 skrev:

Madridista02 post=140354 skrev:

​Haha, i det mindste så er jeg pålidelig...og så har jeg jo ret ;-)

​Flere store spillere har lavet kæmpe brølere igennem deres karriere. Ramos er et godt eksempel. 

4 år 11 måneder siden #46 af Ramos4
Ret skal være ret, Militao har lavet mange fine aktioner.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

4 år 11 måneder siden #47 af Kiwes

Ramos4 post=140363 skrev: Ret skal være ret, Militao har lavet mange fine aktioner.

​Nej det har han fandme ik. Lige siden hans kæmpe brøler har han lignet en seriespiller. Tør intet, spiller altid til målmanden i stedet for at spille os ud af presset og ligner en mand der træffer alle de forkerte beslutninger. Der bliver 1 fra mig af. Min mening self.
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
4 år 11 måneder siden #48 af Madridista02
En dejlig klassisk Ancelotti indskiftning med tre minutter igen. Gad vide hvad han egentlig tænker, at de indskiftede spillere skal have ud af det. Kunne være interessant, at høre Ancelottis vurdering af disse beslutninger.

Leveret af Kunena Forum