Optakt: Alavés - Real Madrid, LaLiga, 1. spillerunde

4 år 11 måneder siden #61 af Real HWL

Brylle post=140376 skrev: ​Langt bedre end forventet. Fin fodbold, Alaba er en fryd for øjet og rigtig mange enkeltstående gode præstationer. Benzema, Nacho, Modric især og et stærkt indhop af Vinicius. Hazard og Bale gjorde det meget fint. 

Fed attitude af Alaba undervejs i kampen!

Alaba er bare en fantastisk fodboldspiller, sikke en chef... Jeg er allerede helt forelsket i ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #62 af DeLaRed
Nacho, Modric og Benzema spillede paa et hoejt niveau isaer efter pausen.

Hazard og Fede startede ikke paa bedste vis, men spillede sig alle op efter pausen. Bale gjorde det fint kampen igennem, ville vaere fedt at se Madrid smide lidt flere bolde i feltet nu hvor han tager saa mange loeb derind.

Courtois og Casemiro gjorde hvad de skulle idag.

Og saa var det fedt at se saa meget energi fra Vini og Rodrygo da de blev skiftet ind, det kan potentielt blive en rigtig god duo at saette paa banen samtidig med 25-30 minutter igen.

Militao spiller som saadanne fint den foerste time, men saa laver han en kaempe "Castilla-agtig" fejl, og det er sku ikke godt nok. Han skal stramme op til naeste kamp.

Anonym 1. halvej fra Vazquez, ud over at han var taet paa at begaa et straffe spark. Er med i det foerst maal, men ud over det er han konstant fejlpaceret defensivt og koere i det store hele lidt sit eget spil i kampen.

Overordnet en rigtig staerk start paa seasonen, haaber dog vi faar mere af 2. halvejs spil og mindre af 1. halvej spil i naeste kamp.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

4 år 11 måneder siden #63 af Fondo_Sur
Så ligner det Real Madrid igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Ramos4

4 år 11 måneder siden #64 af Dios
​Jeg håber mere end nogensinde på, at Mbappé kommer denne sæson. Sikke en trio det kan blive oppe foran, hvis Hazard kan holde sig fri fra muskelskaderne. Han ser skarp ud, om end han stadig mangler 20-25%. En Hazard i den forfatning gør bare, at vores angreb bliver mere flydende, men han er også den eneste som gang på gang tager de dybdeløb i det rum Benzema efterlader. Er virkelig vild med det.

Jeg må nok indrømme, at jeg stadig ikke er helt vild med ideen om, at Nacho eller Militao skal være fast mand inde centralt, og jeg er slet ikke vild med ideen om dem sammen. Begge spillere går altid all in i duellerne, og bevæger sig gerne meget ud af position. Vi så hvor store chancer det kan betyde når Nacho så misser sin takling i episoden hvor Lucas har hånd på. Håber vi lander Pau Torres, hvis han kan indfinde sig i, at Alaba fuldstændig er chefen over dem alle dernede. Han er da en gude signing.

Virkelig fin start af Ancelotti, og jeg håber virkelig på, at han får bygget videre på det her. Højere pres, om end der skal trænes mange timer på den del. Langt mere bevægelighed og gode løb uden bold. 
Fantastisk hvad man kan med meget få taktiske ændringer. Det bedste er stadig at vores træner ikke hedder Zidane, og kampen idag ville vel være noget nær det bedste fodbold vi har set under Zidane i hans 2. periode.
Er kæmpe stor hånd til Alaves. Dejligt og se dem spille fodbold på den måde, og med virkelig stor kvalitet. Virkelig fedt at se, selvom det gav os store problemer i hele første halvleg. 

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 11 måneder siden #65 af 9eren

Ramos4 post=140373 skrev:

9eren post=140372 skrev: Fedt offensivt hold vi har nu men vi må nok vente på Mbappe

​Hvad helvede bringer du det på banen for? VIL du bare dreje det her til noget negativt?

​ignorerede kæresten dig i går aftes ?

Ved ikke hvad du snakker om og min besked var ikke til dig!
Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved 9eren.

4 år 11 måneder siden #66 af BBB
Jeg vågnede op helt våd af sved af at drømme om Nacho's mål.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 11 måneder siden #67 af 9eren
Vinicius har gjort mig kåd, Damn en præstation i går!

Ancelotti er lige hvad vi har haft brug for taktisk og spillemæssigt. Den anden halvleg var fed og velspillet.

Håber at Carvajal snart bliver ordentlig klar og Mendy.

4 år 11 måneder siden #68 af Ramos4

9eren post=140385 skrev:

9eren post=140372 skrev: Fedt offensivt hold vi har nu men vi må nok vente på Mbappe

​Hvad helvede bringer du det på banen for? VIL du bare dreje det her til noget negativt?

​Vi har vundet 4-1 over Alaves og din første tanke er at skrive noget om, at vi ikke får Mbappe. Hvem var beskeden til? Hvem i alverden kunne få glæde af det indlæg?

Gud hvor er du ulidelig.

Jeg skal nok ignorere dine indlæg fra nu af. De er jo heller ikke tiltænkt mig, kan jeg forstå. Og gudskelov for det :D

Edit: Hvis du direkte svarede nogen, så citer dem sgu da. Som det står lige nu, nævner du bare at vi ikke får Mbappe midt i en tråd om noget helt andet. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved Ramos4.

4 år 11 måneder siden #69 af Lars1991
​Er/var Ceballos egentlig skadet eller lignende, eller var han bare fundet for let til truppen?

4 år 11 måneder siden #70 af Daniel

Lars1991 post=140396 skrev: ​Er/var Ceballos egentlig skadet eller lignende, eller var han bare fundet for let til truppen?

Ceballos er skadet. Ude i en måneds tid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 11 måneder siden #71 af 9eren

Ramos4 post=140392 skrev:

9eren post=140385 skrev:

​Vi har vundet 4-1 over Alaves og din første tanke er at skrive noget om, at vi ikke får Mbappe. Hvem var beskeden til? Hvem i alverden kunne få glæde af det indlæg?

Gud hvor er du ulidelig.

Jeg skal nok ignorere dine indlæg fra nu af. De er jo heller ikke tiltænkt mig, kan jeg forstå. Og gudskelov for det :D

Edit: Hvis du direkte svarede nogen, så citer dem sgu da. Som det står lige nu, nævner du bare at vi ikke får Mbappe midt i en tråd om noget helt andet. 

​du kunne også have valgt at ignorere det før, men du følte det nødvendigt at skulle fortælle mig det. Du snakker om hvem der kan få glæde at mit indlæg. Der er vel ingen der får glæde af du leger drama queen. Kom videre!

Hala Madrid y nada mas

4 år 11 måneder siden #72 af Thomaskjensen
Lukker den enligt ønskemål. 
Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved Thomaskjensen.

Leveret af Kunena Forum