Optakt: Inter – Real Madrid, Champions League, 1. spillerunde

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #73 af Brylle

longwind post=141801 skrev: Rodrygo er sindssygt skarp til at afslutte. Vil næsten driste mig til at sige at han er verdensklasse til det. Tror også han kunne gøre mere gavn centralt i banen.

​I teorien passer han vel perfekt til at komme ind på højrekanten i systemet og spille det lige så centralt som Hazard. Jeg synes også han er god til at skabe bredde og løbe mod forsvaret. Generelt er han faktisk bare virkelig intelligent

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #74 af Kiwes
​Godt resultat. Horribel spil. Ancelotti skuffer mig BIG TIME! Jeg gider ikke se Nacho igen på backen og jeg gider ikke se Lucas og jeg gider slet ikke at se det negative, defensive pis spil. 

3 år 2 måneder siden #75 af Bismo
Camavinga har skræmmende meget potentiale. Knægten er kun 18! Han sprudler af selvtillid og søger hele tiden bolden. Jeg er i hvertfald imponeret.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, JesperThomsen, Dragam

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #76 af Brylle
​Jeg synes slet ikke det er så negativt som mange af jer gør det til. Vi slår de italienske mestre som virkelig er gode. 2. halvleg blev domineret i meget høj grad og flere spillere bidrog meget positivt. Læg dertil at vi kun lige er startet under Ancelotti. Alaba gør det generelt godt trods et par skøre ting. Hans spil op fra bagkæden er guld værd! Rodrygo og Camavinga er kampafgørende. Vinicius fortsætter med at udfordre og kommer hele tiden forbi. Benzema har gode momenter trods lidt for mange boldtab og Casemiro tager i denne sæson langt mere ansvar når han er på bolden. Carvajal og Nacho var også rigtig gode. Jeg er egentlig godt tilfreds med i dag. 3 point mod et virkelig godt hold.

3 år 2 måneder siden #77 af madrid2000
​Den dårlige person på banen var dommeren. Kæft en ringe præstation.

Jeg synes vi spiller en ok kamp. Man skal huske, at vi spiller på udebane mod de italienske mestre. 

I første halveg mistede vi bolden meget, men i anden halveg synes vi spiller en rigtig god kamp. Velverde, Carvajal og Vasquez gjorde det godt på højre siden. 

Vi vinder dog ene og alene fordi Courtois står en kanon kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

3 år 2 måneder siden #78 af Lars1991

Kiwes post=141806 skrev: ​Godt resultat. Horribel spil. Ancelotti skuffer mig BIG TIME! Jeg gider ikke se Nacho igen på backen og jeg gider ikke se Lucas og jeg gider slet ikke at se det negative, defensive pis spil. 

Helt enig med Nacho, men hvem ville du se i stedet for Lucas? Så gjorde han det altså heller ikke dårligere. Asensio og Rodrygo er jo ikke bedre. Hazard er selvfølgelig meget bedre, men ham vil man nok ikke satse med.

3 år 2 måneder siden #79 af Kiwes

Lars1991 post=141810 skrev:

Kiwes post=141806 skrev: ​Godt resultat. Horribel spil. Ancelotti skuffer mig BIG TIME! Jeg gider ikke se Nacho igen på backen og jeg gider ikke se Lucas og jeg gider slet ikke at se det negative, defensive pis spil. 

Helt enig med Nacho, men hvem ville du se i stedet for Lucas? Så gjorde han det altså heller ikke dårligere. Asensio og Rodrygo er jo ikke bedre. Hazard er selvfølgelig meget bedre, men ham vil man nok ikke satse med.

​Du siger det selv - det handler om at satse og ikke spille kujonspil. Det har jeg fået nok af under Zidane. Ind med Miguel for Nacho så sker der ting og sager frem i banen. Lucas ud og Hazard ind og få få spillet til at flyde, som det slet ikke gjorde idag. Lucas kridter linjen og gør nærmest intet der ude alligevel.

3 år 2 måneder siden #80 af 9eren
Der er stadig pladser at kæmpe om her for spillerne. Rodrygo, Camavinga, Asensio osv. sørme en bred trup vi har!

Galactico downfall version 2

3 år 2 måneder siden #81 af Lars1991

Kiwes post=141811 skrev:

​Du siger det selv - det handler om at satse og ikke spille kujonspil. Det har jeg fået nok af under Zidane. Ind med Miguel for Nacho så sker der ting og sager frem i banen. Lucas ud og Hazard ind og få få spillet til at flyde, som det slet ikke gjorde idag. Lucas kridter linjen og gør nærmest intet der ude alligevel.

Okay.. forstår godt du vil spille mere offensivt, det ville jeg også. Alaba eller Miguel på backen. Men selvfølgelig skal man da ikke satse med Hazard i 5. kamp i sæsonen, hold nu op :D

3 år 2 måneder siden #82 af Kiwes

Lars1991 post=141813 skrev:

Kiwes post=141811 skrev:

Okay.. forstår godt du vil spille mere offensivt, det ville jeg også. Alaba eller Miguel på backen. Men selvfølgelig skal man da ikke satse med Hazard i 5. kamp i sæsonen, hold nu op :D

​Når shit..du mener i forhold til skade. Jeg troede du mente at det var at satse fordi det måske vil koste lidt på balancen. Hvis han ikke er klar, skal han self ikke spille, så nemt er det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

3 år 2 måneder siden #83 af mohbar
​PSG spiller 1-1 mod selveste Brugge fra Belgien, og Mbappe bliver skadet i kampen Neymar og Messi stjæler rampelyset og Mbappe bærer læsset

Vi vinder 1-0 mod Seria A mestre på mægtige San Siro

Bør Mbappe ikke bare gå i hi frem til januar 22 hvor han kan skrive under med os :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 2 måneder siden #84 af DeLaRed
I en kamp som denne giver det imo ingen mening at satse defensive med Miguel (med mindre man var kommet bagud), som tidligere naevnt, Ance kunne bare have byttet plads med Nacho og Alaba, saa havde vi faaet den fornoedne kvalitet frem i banen, uden at miste paa defensiven...Tror dog det drejer sig om at Ance gerne vil have spiller Alaba ind i midter forsvaret, og hvis det er hans plan var beslutningen idag vel ogsaa mere lang sigtet.

Jeg mener Lucas var det helt store problem idag, det skabte en ubalnce i vores angreb, og han boed langt fra ind med nok defensivt til at kunne forsvare at han skulle have start pladsen. Lidt aergelig at Ance ikke i det mindste reagere direkte efter pausen. Og det er sandt at vi har noget decideret hoejre wing (vi saa jo igen hvor ligegyldig Rodrygo er derude, han er staerk o boksen men ikke paa hoejre kant i det opbyggende spil), men der er jo mulighed for at aendre formationen en smule, for at kunne faa nogle af de spillere paa banen man har paa baenken (man kunne f.eks have lagt Camavinga ind centralt og saa lade Fede gaa laengere op paa banen og saa overlade bredde paa hoejre side til Dani, bare en af de mange muligheder Ance har at goere godt med).

Synes dog reaktionen efter halvej var god fra stort set hele holdet, og vi faar 3 point med fra den, paa papiret, svaereste kamp i gruppe spillet. God start med masser af plads til forbedring, og saa skal vi heller ikke undervurdere hvor godt Inter egentlig spillede i 1. halvej, de loeb roeven ud af bukserne i pres- spillet og kaempede virkleig for at faa et maal, men saa er det godt at de loeb ind i Courtois paa det forkerte tidspunkt (set med Inter briller)

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum