Optakt: Inter – Real Madrid, Champions League, 1. spillerunde

3 år 2 uger siden #85 af Elto92
det irriterede mig en smule at alle de andre kampe havde +5 mål og så sidder jeg der i det 70' min og ser L.Vasquez give mig grå hår... geeez.

men dejligt med en sejr. grim affære. ja næsten små kedelig fordi det hang aldrig helt sammen.

elsker camavinga! ja han er lidt urutineret i enkelte situationer men hvor har han været fed at kigge på
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 uger siden #86 af 9eren
Håber det er Aleksander Čeferin der skal trykke på knappen når der skal sendes præmie penge for sejr til Real Madrid

A por la 16
Tú mejor hinchada en las buenas y en las malas

Endrick/Mbappe Papaya rules pls

Ønskelisten plan A.
Castello Lukeba, Yarek Gasiorowski, Davies, Florian Wirtz og Nico Paz
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

3 år 2 uger siden #87 af Fondo_Sur
Ja det så svært ud til tider, men ofte fordi Lucas tabte bolden. Rodrygo er simpelthen bare en bedre højre kant, og bør fremover blive valgt frem for Lucas.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Mølbat

3 år 2 uger siden #88 af Ramos4
Nacho på venstreback er forfærdeligt, for han spiller ikke godt med sin venstre fod. Defensivt var vi skrøbelige alligevel, så Guti kun lige så godt have spillet, og så havde vi da haft noget offensivt i det mindste.

Lucas fatter man jo aldrig en skid af, at han starter. Men Hazard har nok meget godt af ikke at spille weekend-midtuge.

Nu stiller vi nok stærkeste i Valencia i weekenden, og så håber jeg at vi roterer lidt mod Mallorca i midtugen. Bare for at gå helt FM praktisk på den.

3 år 2 uger siden #89 af Dios

Fondo_Sur post=141820 skrev: Ja det så svært ud til tider, men ofte fordi Lucas tabte bolden. Rodrygo er simpelthen bare en bedre højre kant, og bør fremover blive valgt frem for Lucas.

Enig, og det siger egentlig alt om problemet derude. For Rodrygo er jo ikke en skide god højrekant.

Han er bare den eneste som kan fungere i opspillet samt skabe noget fremadrettede på egen hånd.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

3 år 2 uger siden #90 af Mathiaska

Kiwes post=141806 skrev: ​Godt resultat. Horribel spil. Ancelotti skuffer mig BIG TIME! Jeg gider ikke se Nacho igen på backen og jeg gider ikke se Lucas og jeg gider slet ikke at se det negative, defensive pis spil. 

​Du tror vel ikke i ramme alvor at måden holdet spillede på var Carlos plan? Man kunne se hvor frustreret han var på sidelinjen. Det var meget tydeligt at ingen gjorde hvad de havde aftalt i første halvleg. Inter kom ud med en fantastisk intensitet og spillede virkelig godt. Carlo fik talt spillerne op i pausen og vi er det bedste hold i anden halvleg. 

Lucas var ikke god igår og er generelt endnu ikke kommet igang i denne sæson, det samme kan siges om Nacho. Skidt start på sæsonen for ham. Men det bliver bedre. 

Det er virkelig forbløffende at der kan være så mange negative indlæg efter vi har vundet i en svær udekamp mod de italienske mestre i en kamp hvor vi ikke rammer vores topniveau - og i hvad 4., 5. kamp med ny træner og spillestil. Der er nogen herinde der har et sygt sygt billede af hvordan fodbold fungerer. 

Sidste redigering: 3 år 2 uger siden ved Mathiaska.
Følgende bruger(e) sagde tak: Matamoro

3 år 2 uger siden #91 af DeLaRed
Dybt uenig i at Nacho har fået en SÅ skidt start på seasonen, korttidshukommelsen er intakt!

Mod Alaves spiller Nacho en brand kamp, ham rydder simpelhen alt op i forsvaret, havde det ikke været for vires positive offensiv i den kamp var han en klar MOTM!

Vi lukker godt nok 3 mål ind mod Levante men den kamp vil mest af alt blive huske for Militao der sejlede i forsvaret og at Levante var super heldige på deres sidste mål! Men der var flere situationer hvor Nacho får lukket med for Levantes angreb.

Enig i at Nacho ikke spillede en stor kamp mod Celta, MEN hverken Miguel, Militao eller Casemiro gjorde den kamp nemmere rent defensivt, så her er der tale om et kollektivt problem!

Og i gårsdagens kamp spiller hele holdet skidt i 1. Halvej, Nacho spiller VB hvilket han rent defensivt gør bedre end de takter vi har set fra Miguel indtil videre i denne season, så ud fra et defensivt synspunkt var det den rigtige beslutning, omend det sp rigtigt nok kostede noget offensivt da Nacho ikke er så stærk i udfordringerne som Miguel, men det gir bare ingen mening at give Nacho skylden for Inter’s mange chancer, der var masser af fejl fra hele holdet før pausen og så var Inter’s intensitet på et helt andet niveau end Reals fra kampens start og derfor fik de overtaget indtil pausen!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

3 år 2 uger siden #92 af Ramos4
Nacho er god, men ikke som venstreback. Det er bare svært at føre bolden frem med sin dårlige fod i moderne fodbold, og det så vi i går.

3 år 2 uger siden #93 af 9eren
Lige et optimisme indlæg!

Rodrygo, hvor var det fedt at det lige var ham der garnede igår. Har de store forvetninger til ham, Vini og flere andre.

Håber også at Blanco, Arribas og Jovic kan være med på denne bølge !

A por la 16
Tú mejor hinchada en las buenas y en las malas

Endrick/Mbappe Papaya rules pls

Ønskelisten plan A.
Castello Lukeba, Yarek Gasiorowski, Davies, Florian Wirtz og Nico Paz

3 år 2 uger siden #94 af Kiwes

Mathiaska post=141826 skrev:

Kiwes post=141806 skrev: ​Godt resultat. Horribel spil. Ancelotti skuffer mig BIG TIME! Jeg gider ikke se Nacho igen på backen og jeg gider ikke se Lucas og jeg gider slet ikke at se det negative, defensive pis spil. 

​Du tror vel ikke i ramme alvor at måden holdet spillede på var Carlos plan? Man kunne se hvor frustreret han var på sidelinjen. Det var meget tydeligt at ingen gjorde hvad de havde aftalt i første halvleg. Inter kom ud med en fantastisk intensitet og spillede virkelig godt. Carlo fik talt spillerne op i pausen og vi er det bedste hold i anden halvleg. 

Lucas var ikke god igår og er generelt endnu ikke kommet igang i denne sæson, det samme kan siges om Nacho. Skidt start på sæsonen for ham. Men det bliver bedre. 

Det er virkelig forbløffende at der kan være så mange negative indlæg efter vi har vundet i en svær udekamp mod de italienske mestre i en kamp hvor vi ikke rammer vores topniveau - og i hvad 4., 5. kamp med ny træner og spillestil. Der er nogen herinde der har et sygt sygt billede af hvordan fodbold fungerer. 

​Jeg forholder mig kun til spillerne han sendte på banen og jeg var ikke imponeret. Hvad taktikken var skal jeg ikke sige, men når man smider Lucas ind og Nacho på backen så har jeg svært ved ikke at tænke andet end det handler om defensiv stabilitet. Kedeligt!

3 år 2 uger siden #95 af Matamoro
Kampen mod Inter afslørede flere ting.
Modric får problemer mod meget løbestærke hold. Han tog flere pauser igår.

Ancelotti tror ikke for alvor på Isco og heller ikke på Asensio som en del af midtbanen.

Hazard er en færdig mand i Real Madrid.

3 år 2 uger siden #96 af Elto92
​Ja nu ved jeg at Hazard er kronisk skadet, men hvad bygger du det på, når du siger han er færdig.

Jeg er bare bange for at vi allerede peaker nu, og så får vi et tamt hold at se efter jul.. sådan plejer det jo at være med ance

Leveret af Kunena Forum