Optakt: Inter – Real Madrid, Champions League, 1. spillerunde

3 år 2 måneder siden #97 af Bismo

Matamoro post=141832 skrev: Kampen mod Inter afslørede flere ting.
Modric får problemer mod meget løbestærke hold. Han tog flere pauser igår.

Ancelotti tror ikke for alvor på Isco og heller ikke på Asensio som en del af midtbanen.

Hazard er en færdig mand i Real Madrid.

​Hazard ligefrem færdig? Det er mere plausibelt, at han blev sparet mod et aggressivt spillende hold, der går all-in på tacklingerne. Modric var bare træt, men kunne desværre ikke hviles i så vigtig en kamp. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #98 af DeLaRed
Enig med @Bismo, Modric og Casemiro har set traette ud efter landskamps pausen, men det er der ikke noget at sige til, de faar stort set ingen pauser, og naar vi ikke har Kroos saa SKAL Modric spille i saa vigtig en kamp, men giv ham 7-10 dages pause og saa er en saadanne kamp ikke noget problem for ham. (Haaber virkelig Ance hviler ham i naeste kamp)

Tror ikke vi skal tvivle paa Ance's kaerlighed til Isco, saa ham faar vi helt sikkert at se meget mere til, men heldigvis er Ance ikke helt tabt bag en vogn og smider Isco ind fra start i en saa vigtig CHL kamp. #klogt

Asensio kan du have ret i, isaer efter Camavinga er kommet til og har faaet saa staerk en start. Det bliver svaert for Ance at finde spilletid til Asensio paa midtbanen, paa naer disse sene indskiftninger han har faaet indtil videre...men mon ikke han i lyser af Bales skade faar et par kampe paa hoejre kanten igen(selvom det sjaeldent fungere), det kan ikke blive meget daarligere end LV igaar!

Donde está la biblioteca?

3 år 2 måneder siden #99 af Ramos4

Elto92 post=141833 skrev: ​Ja nu ved jeg at Hazard er kronisk skadet, men hvad bygger du det på, når du siger han er færdig.

Jeg er bare bange for at vi allerede peaker nu, og så får vi et tamt hold at se efter jul.. sådan plejer det jo at være med ance

​Ja det var godt nok tamt efter jul i 2014, hvor vi slog Bayern 4-0 i Tyskland (5-0 samlet), vandt Copa del Rey finalen over Barca og vandt Champions League finalen. Vi var jo helt væk efter jul. 

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

3 år 2 måneder siden #100 af 9eren
Det er alligevel et eksempel der ret gammelt og jeg tror der menes januar måned som i efter jul. Nu ved jeg godt at julen varer lige til påske men vi har godt nok haft mange blackouts når julen er overstået. Sådan ca ved 3-4 januar og lidt frem.

Galactico downfall version 2

3 år 2 måneder siden #101 af Ramos4

9eren post=141837 skrev: Det er alligevel et eksempel der ret gammelt og jeg tror der menes januar måned som i efter jul. Nu ved jeg godt at julen varer lige til påske men vi har godt nok haft mange blackouts når julen er overstået. Sådan ca ved 3-4 januar og lidt frem.

​Hvordan kan vi have haft "mange" blackouts når julen er overstået? Carlo har kun stået i spidsen for os i to juleperioder...

Hvis et "tamt" hold efter jul under Ancelotti betyder at vi senere hen vinder 4-0 over Bayern og tager CL og Copa del Rey, så er jeg okay tilfreds må jeg sige.

Vi gik døde én gang under Ancelotti. I '15. Carlo havde ikke tiltro til reserverne, men det var ikke hans skyld, at vi skulle til Doha eller sådan noget og spille en ligegyldig træningskamp mod Milan i vinteren.

Carlo var her 2 sæsoner og vi gik død én ud af de to gange. Hvis det er en kendt ting, at Ancelottis hold altid går ned efter jul, så er det gået min næse forbi hvert fald.

Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Ramos4.

3 år 2 måneder siden #102 af Thomaskjensen
Uden jeg har nogen statastik eller noget så har jeg også for mig at vi ofte spiller dårligt efter jul, og det er måske nøglen til alle vore CL titler, at vi lader det gå lidt af helvede til i en periode hvor der ikke er så mange vigtige kampe at fokusere på.

Så i Januar/februar lader vi spillerne slappe lidt (være skadesfri) for så at være udhvilet og klar til CL og afslutningen på LaLiga.

Igen ingen statistik, bare en fornemmelse jeg har at vi bevidst lader drengene spille på 80% efter jul.

3 år 2 måneder siden #103 af Ramos4

Thomaskjensen post=141839 skrev: Uden jeg har nogen statastik eller noget så har jeg også for mig at vi ofte spiller dårligt efter jul, og det er måske nøglen til alle vore CL titler, at vi lader det gå lidt af helvede til i en periode hvor der ikke er så mange vigtige kampe at fokusere på.

Så i Januar/februar lader vi spillerne slappe lidt (være skadesfri) for så at være udhvilet og klar til CL og afslutningen på LaLiga.

Igen ingen statistik, bare en fornemmelse jeg har at vi bevidst lader drengene spille på 80% efter jul.

​Argumentet var at det specielt er under Carlo, at det sker.

Og så mener jeg bare, at hvis vi ender med at vinde CL og Copa'en, så forstår jeg ikke hvad problemet er.

3 år 2 måneder siden #104 af Thomaskjensen
@Ramos4, jeg elsker dit profilbilled!

Argumentet herfra er at det sker ret ofte, ikke bare under Carlo.
Og at det er en af grundene til at vi vinder sølvtøj. Så nej, ikke et problem :)

Leveret af Kunena Forum