Optakt: Real Madrid - Sheriff Tiraspol, Champions League, 2. spillerunde

7 måneder 3 uger siden #49 af longwind
Altså også et virkeligt lækkert Fifa Street-skill han lige fyrer af der! Det er ren samba som i gamle dage :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 3 uger siden #50 af DeLaRed
Der skulle 3 klokkeklare straffespark til at dommeren måtte give sig!

Donde está la biblioteca?

7 måneder 3 uger siden #51 af JesperThomsen

Dragam post=142425 skrev: Personligt ser jeg casemiro som den største hæmsko for vores spil - alt for stationær, alt for langsom både fysisk og i spil. Bidrager med tæt på ingen ting i det åbne spil, og er ofte for langsom til at fange sin mand i defensiven.

​Den defensive version af Hazard

7 måneder 3 uger siden #52 af elle44
Hvis Benz ikke scorer nu er det bare ikke meant to be

7 måneder 3 uger siden #53 af DeLaRed
Sådan Benz!!!

7 måneder 3 uger siden #54 af longwind

Ramos4 post=142427 skrev:

longwind post=142423 skrev:

Ramos4 post=142420 skrev:

longwind post=142418 skrev: Hazard er banens svageste. Hold kæft han gør det dårligt.

I øvrigt kan man undre sig over hvorfor vi skal have Nacho på højre back når han udelukkende deltager i angreb. Smid dog Asensio ind. De angriber jo ikke.

​Hazard og Vini er grunden til at vi ikke fører. De har intet slutprodukt. 

​Synes du er for hård ved Vini. Han er stadig langt bedre end sidste sæson, selvom det ikke lige lykkes for ham lige nu. Han gør jo 100x mere end Hazard.

​Ja og sidste år var han lort :D Vini har mange frie chancer, men sparker jo helt vildt dårligt stadigvæk.

Synes i øvrigt ikke der er straffe der, men okay.

​Synes stadig hans spark er blevet bedre. Der er trods alt mening med galskaben nu, han ved hvad han vil, selvom teknikken stadig halter lidt. Sidste år sparkede han bare i blinde. Han har overbevist mig i denne sæson, selvom jeg også var skeptisk. Så må vi se om jeg ender med at have været naiv når sæsonen slutter.

7 måneder 3 uger siden #55 af longwind

Dragam post=142425 skrev: Personligt ser jeg casemiro som den største hæmsko for vores spil - alt for stationær, alt for langsom både fysisk og i spil. Bidrager med tæt på ingen ting i det åbne spil, og er ofte for langsom til at fange sin mand i defensiven.

​Casemiro er verdens bedste defensive midt og bidrage rmed sindssygt meget, også i opspillet. Når han altså er fit. Lige nu er han totalt udmattet, og har været det i 3-4 kampe. Han trænger desperat til en pause.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

7 måneder 3 uger siden #56 af DeLaRed
What, skiftede vi lige begge vores backs udmed offensive spillere??? Shit Ance har Balls!

7 måneder 3 uger siden #57 af Ramos4

longwind post=142433 skrev:

Ramos4 post=142427 skrev:

longwind post=142423 skrev:

Ramos4 post=142420 skrev:

longwind post=142418 skrev: Hazard er banens svageste. Hold kæft han gør det dårligt.

I øvrigt kan man undre sig over hvorfor vi skal have Nacho på højre back når han udelukkende deltager i angreb. Smid dog Asensio ind. De angriber jo ikke.

​Hazard og Vini er grunden til at vi ikke fører. De har intet slutprodukt. 

​Synes du er for hård ved Vini. Han er stadig langt bedre end sidste sæson, selvom det ikke lige lykkes for ham lige nu. Han gør jo 100x mere end Hazard.

​Ja og sidste år var han lort :D Vini har mange frie chancer, men sparker jo helt vildt dårligt stadigvæk.

Synes i øvrigt ikke der er straffe der, men okay.

​Synes stadig hans spark er blevet bedre. Der er trods alt mening med galskaben nu, han ved hvad han vil, selvom teknikken stadig halter lidt. Sidste år sparkede han bare i blinde. Han har overbevist mig i denne sæson, selvom jeg også var skeptisk. Så må vi se om jeg ender med at have været naiv når sæsonen slutter.

​Vi er vel enige om, at Mbappe havde scoret tre gange i dag? Vi kan kun krydse fingre og håbe, at Vinis mange afbrændere ikke koster. Det er ikke holdbart. Vi elsker ham alle sammen (næsten) men når han har tre afbrændere i en CL semi, så kan vi ikke bruge al den goodwill han har opsparet til noget.

Jeg tror han ender med samme skæbne som Higuain. God start, fanfavorit, men afbrændere i vigtige kampe betyder exit fra klubben. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

7 måneder 3 uger siden #58 af Kiwes
​SÅDAN BENZ! KOM SÅ EN MERE!

7 måneder 3 uger siden #59 af Fondo_Sur
Der var da ikke straffe, men synes godt at han kunne give den første efter Vini-tricks.

7 måneder 3 uger siden #60 af Kratmus

DeLaRed post=142435 skrev: What, skiftede vi lige begge vores backs udmed offensive spillere??? Shit Ance har Balls!

Ja, vi har 2 defensive spillere og 7 offensive spillere inde! Derudover en målmand og Jovic ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.