Optakt: Real Madrid - Sheriff Tiraspol, Champions League, 2. spillerunde

7 måneder 3 uger siden #61 af elle44
Synes virkelig Camavinga laver nogle fede ting, den der hovedstødsaflevering til vini fx. Meget seværdig spiller.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 3 uger siden #62 af Dragam

longwind post=142434 skrev:

Dragam post=142425 skrev: Personligt ser jeg casemiro som den største hæmsko for vores spil - alt for stationær, alt for langsom både fysisk og i spil. Bidrager med tæt på ingen ting i det åbne spil, og er ofte for langsom til at fange sin mand i defensiven.

​Casemiro er verdens bedste defensive midt og bidrage rmed sindssygt meget, også i opspillet. Når han altså er fit. Lige nu er han totalt udmattet, og har været det i 3-4 kampe. Han trænger desperat til en pause.

​Det er jeg ikke enig i, men carlo var enig i at han skulle ud ihvertfald.

7 måneder 3 uger siden #63 af Kratmus

Fondo_Sur post=142438 skrev: Der var da ikke straffe, men synes godt at han kunne give den første efter Vini-tricks.

Forklar mig lige, hvordan der Ikke var straffe? 

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, DeLaRed

7 måneder 3 uger siden #64 af mohbar
​betragtninger

Camavinga bliver en af de absolutte bedste på holdet indenfor max 6 måneder

Hazard er helt overflødig. Vi er faktisk bedre uden ham

Vinicius er uskarp men den der laver de uventede ting og skaber meget ravage for modstander forsvaret

UEFA kan, ligesom LaLiga, ikke lide Real pt...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 måneder 3 uger siden #65 af Ramos4
Alt går også bare ind i vores ende. Alt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018

7 måneder 3 uger siden #66 af longwind

Ramos4 post=142436 skrev:

longwind post=142433 skrev:

Ramos4 post=142427 skrev:

longwind post=142423 skrev:

Ramos4 post=142420 skrev:

longwind post=142418 skrev: Hazard er banens svageste. Hold kæft han gør det dårligt.

I øvrigt kan man undre sig over hvorfor vi skal have Nacho på højre back når han udelukkende deltager i angreb. Smid dog Asensio ind. De angriber jo ikke.

​Hazard og Vini er grunden til at vi ikke fører. De har intet slutprodukt. 

​Synes du er for hård ved Vini. Han er stadig langt bedre end sidste sæson, selvom det ikke lige lykkes for ham lige nu. Han gør jo 100x mere end Hazard.

​Ja og sidste år var han lort :D Vini har mange frie chancer, men sparker jo helt vildt dårligt stadigvæk.

Synes i øvrigt ikke der er straffe der, men okay.

​Synes stadig hans spark er blevet bedre. Der er trods alt mening med galskaben nu, han ved hvad han vil, selvom teknikken stadig halter lidt. Sidste år sparkede han bare i blinde. Han har overbevist mig i denne sæson, selvom jeg også var skeptisk. Så må vi se om jeg ender med at have været naiv når sæsonen slutter.

​Vi er vel enige om, at Mbappe havde scoret tre gange i dag? Vi kan kun krydse fingre og håbe, at Vinis mange afbrændere ikke koster. Det er ikke holdbart. Vi elsker ham alle sammen (næsten) men når han har tre afbrændere i en CL semi, så kan vi ikke bruge al den goodwill han har opsparet til noget.

Jeg tror han ender med samme skæbne som Higuain. God start, fanfavorit, men afbrændere i vigtige kampe betyder exit fra klubben. 

​Var Higuaín en fanfavorit? :D Husker at Calleti var mere populær. Men Mappé er jo også en helt anden type, foruden selvfølgelig også at være bedre. Synes ikke Vini har haft mange klare afbrændere i dag, og tror bestemt heller ikke at Mbappe havde scoret 3 på tilsvarende chancer. Dog muligt at han havde fundet bedre chancer.

Anyway så beholder jeg de romantiske briller på... for now...

7 måneder 3 uger siden #67 af Henke
Hvornår (hvorfor) er Vinicius blevet fredet for at blive skiftet ud?
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

7 måneder 3 uger siden #68 af Kiwes
​GÅ NU IND I FORSVARET MILITAO DIN KÆMPE IDIOT!

7 måneder 3 uger siden #69 af longwind
Så forsvarer man ham og så laver han sådan et skud der... For helvede :D
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Ramos4

7 måneder 3 uger siden #70 af Ramos4
Endnu en genial Vini afslutning :D

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 måneder 3 uger siden #71 af elle44

longwind post=142445 skrev:

Ramos4 post=142436 skrev:

longwind post=142433 skrev:

Ramos4 post=142427 skrev:

longwind post=142423 skrev:

Ramos4 post=142420 skrev:

longwind post=142418 skrev: Hazard er banens svageste. Hold kæft han gør det dårligt.

I øvrigt kan man undre sig over hvorfor vi skal have Nacho på højre back når han udelukkende deltager i angreb. Smid dog Asensio ind. De angriber jo ikke.

​Hazard og Vini er grunden til at vi ikke fører. De har intet slutprodukt. 

​Synes du er for hård ved Vini. Han er stadig langt bedre end sidste sæson, selvom det ikke lige lykkes for ham lige nu. Han gør jo 100x mere end Hazard.

​Ja og sidste år var han lort :D Vini har mange frie chancer, men sparker jo helt vildt dårligt stadigvæk.

Synes i øvrigt ikke der er straffe der, men okay.

​Synes stadig hans spark er blevet bedre. Der er trods alt mening med galskaben nu, han ved hvad han vil, selvom teknikken stadig halter lidt. Sidste år sparkede han bare i blinde. Han har overbevist mig i denne sæson, selvom jeg også var skeptisk. Så må vi se om jeg ender med at have været naiv når sæsonen slutter.

​Vi er vel enige om, at Mbappe havde scoret tre gange i dag? Vi kan kun krydse fingre og håbe, at Vinis mange afbrændere ikke koster. Det er ikke holdbart. Vi elsker ham alle sammen (næsten) men når han har tre afbrændere i en CL semi, så kan vi ikke bruge al den goodwill han har opsparet til noget.

Jeg tror han ender med samme skæbne som Higuain. God start, fanfavorit, men afbrændere i vigtige kampe betyder exit fra klubben. 

​Var Higuaín en fanfavorit? :D Husker at Calleti var mere populær. Men Mappé er jo også en helt anden type, foruden selvfølgelig også at være bedre. Synes ikke Vini har haft mange klare afbrændere i dag, og tror bestemt heller ikke at Mbappe havde scoret 3 på tilsvarende chancer. Dog muligt at han havde fundet bedre chancer.

Anyway så beholder jeg de romantiske briller på... for now...

​Higuain var helt bestemt fan favorit. Bernabeu elskede ham, især i de første par sæsoner. 

7 måneder 3 uger siden #72 af Brylle

Henke post=142446 skrev: Hvornår (hvorfor) er Vinicius blevet fredet for at blive skiftet ud?

​Det er generelt præmissen når man kan ændre et kampbillede på egen hånd :-)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.