- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Optakt: Real Madrid - Sheriff Tiraspol, Champions League, 2. spillerunde
Optakt: Real Madrid - Sheriff Tiraspol, Champions League, 2. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er jeg ikke enig i, men carlo var enig i at han skulle ud ihvertfald.longwind post=142434 skrev:
Casemiro er verdens bedste defensive midt og bidrage rmed sindssygt meget, også i opspillet. Når han altså er fit. Lige nu er han totalt udmattet, og har været det i 3-4 kampe. Han trænger desperat til en pause.Dragam post=142425 skrev: Personligt ser jeg casemiro som den største hæmsko for vores spil - alt for stationær, alt for langsom både fysisk og i spil. Bidrager med tæt på ingen ting i det åbne spil, og er ofte for langsom til at fange sin mand i defensiven.
Fondo_Sur post=142438 skrev: Der var da ikke straffe, men synes godt at han kunne give den første efter Vini-tricks.
Forklar mig lige, hvordan der Ikke var straffe?
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Camavinga bliver en af de absolutte bedste på holdet indenfor max 6 måneder
Hazard er helt overflødig. Vi er faktisk bedre uden ham
Vinicius er uskarp men den der laver de uventede ting og skaber meget ravage for modstander forsvaret
UEFA kan, ligesom LaLiga, ikke lide Real pt...
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018
Var Higuaín en fanfavorit? :D Husker at Calleti var mere populær. Men Mappé er jo også en helt anden type, foruden selvfølgelig også at være bedre. Synes ikke Vini har haft mange klare afbrændere i dag, og tror bestemt heller ikke at Mbappe havde scoret 3 på tilsvarende chancer. Dog muligt at han havde fundet bedre chancer.Ramos4 post=142436 skrev:
Vi er vel enige om, at Mbappe havde scoret tre gange i dag? Vi kan kun krydse fingre og håbe, at Vinis mange afbrændere ikke koster. Det er ikke holdbart. Vi elsker ham alle sammen (næsten) men når han har tre afbrændere i en CL semi, så kan vi ikke bruge al den goodwill han har opsparet til noget.longwind post=142433 skrev:
Synes stadig hans spark er blevet bedre. Der er trods alt mening med galskaben nu, han ved hvad han vil, selvom teknikken stadig halter lidt. Sidste år sparkede han bare i blinde. Han har overbevist mig i denne sæson, selvom jeg også var skeptisk. Så må vi se om jeg ender med at have været naiv når sæsonen slutter.Ramos4 post=142427 skrev:
Ja og sidste år var han lort :D Vini har mange frie chancer, men sparker jo helt vildt dårligt stadigvæk.longwind post=142423 skrev:
Synes du er for hård ved Vini. Han er stadig langt bedre end sidste sæson, selvom det ikke lige lykkes for ham lige nu. Han gør jo 100x mere end Hazard.Ramos4 post=142420 skrev:
Hazard og Vini er grunden til at vi ikke fører. De har intet slutprodukt.longwind post=142418 skrev: Hazard er banens svageste. Hold kæft han gør det dårligt.
I øvrigt kan man undre sig over hvorfor vi skal have Nacho på højre back når han udelukkende deltager i angreb. Smid dog Asensio ind. De angriber jo ikke.
Synes i øvrigt ikke der er straffe der, men okay.
Jeg tror han ender med samme skæbne som Higuain. God start, fanfavorit, men afbrændere i vigtige kampe betyder exit fra klubben.
Anyway så beholder jeg de romantiske briller på... for now...
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018
Higuain var helt bestemt fan favorit. Bernabeu elskede ham, især i de første par sæsoner.longwind post=142445 skrev:
Var Higuaín en fanfavorit? :D Husker at Calleti var mere populær. Men Mappé er jo også en helt anden type, foruden selvfølgelig også at være bedre. Synes ikke Vini har haft mange klare afbrændere i dag, og tror bestemt heller ikke at Mbappe havde scoret 3 på tilsvarende chancer. Dog muligt at han havde fundet bedre chancer.Ramos4 post=142436 skrev:
Vi er vel enige om, at Mbappe havde scoret tre gange i dag? Vi kan kun krydse fingre og håbe, at Vinis mange afbrændere ikke koster. Det er ikke holdbart. Vi elsker ham alle sammen (næsten) men når han har tre afbrændere i en CL semi, så kan vi ikke bruge al den goodwill han har opsparet til noget.longwind post=142433 skrev:
Synes stadig hans spark er blevet bedre. Der er trods alt mening med galskaben nu, han ved hvad han vil, selvom teknikken stadig halter lidt. Sidste år sparkede han bare i blinde. Han har overbevist mig i denne sæson, selvom jeg også var skeptisk. Så må vi se om jeg ender med at have været naiv når sæsonen slutter.Ramos4 post=142427 skrev:
Ja og sidste år var han lort :D Vini har mange frie chancer, men sparker jo helt vildt dårligt stadigvæk.longwind post=142423 skrev:
Synes du er for hård ved Vini. Han er stadig langt bedre end sidste sæson, selvom det ikke lige lykkes for ham lige nu. Han gør jo 100x mere end Hazard.Ramos4 post=142420 skrev:
Hazard og Vini er grunden til at vi ikke fører. De har intet slutprodukt.longwind post=142418 skrev: Hazard er banens svageste. Hold kæft han gør det dårligt.
I øvrigt kan man undre sig over hvorfor vi skal have Nacho på højre back når han udelukkende deltager i angreb. Smid dog Asensio ind. De angriber jo ikke.
Synes i øvrigt ikke der er straffe der, men okay.
Jeg tror han ender med samme skæbne som Higuain. God start, fanfavorit, men afbrændere i vigtige kampe betyder exit fra klubben.
Anyway så beholder jeg de romantiske briller på... for now...
Det er generelt præmissen når man kan ændre et kampbillede på egen hånd :-)Henke post=142446 skrev: Hvornår (hvorfor) er Vinicius blevet fredet for at blive skiftet ud?