Optakt: Barcelona – Real Madrid, LaLiga, 10. spillerunde

1 måned 6 dage siden #49 af Daniel
​Vini Jr. har været fuldstændig fremragende i første halvleg. Han er bare klasse. Med mål, uden mål, med oplæg, uden oplæg. Vini Jr. er stemplet ind på den europæiske fodboldscene! 

Militão og Alaba har været gode. Alabas mål var utroligt. Han bryder selv bolden, spiller den videre til Vini Jr., fortsætter sit løb, da Vini smider den ind i banen til Rodrygo, der så igen kan spille den bredt til Alaba, der bare hakker den smukt i rusen. 

Herudover spiller Benzema fint. Det samme med Kroos. Jeg er lidt mere loren med vores centrale midtbane i al almindelighed. De har ikke fået ordentlig styr på kampen. Det skal de i anden halvleg. 

God anden halvleg, madridistas!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 6 dage siden #50 af Brylle

Ramos4 post=143000 skrev:

Brylle post=142998 skrev:

Ramos4 post=142996 skrev:

Brylle post=142995 skrev:

Ramos4 post=142993 skrev:

Brylle post=142992 skrev:

Ramos4 post=142985 skrev:

Brylle post=142983 skrev:

Ramos4 post=142981 skrev: Dårligste Barca-hold i årevis og vi giver dem al tid og plads i verden.

​Tja så længe de kun har lidt småting på dødbolde, så er det vel fint

​Hvilken kamp ser du? De havde lige en kæmpe chance igen. De har vel bolden 80% af tiden og det synes jeg slet ikke er nødvendigt.

​Jeg ser FC Barcelona mod Real Madrid :-) 
De har haft en enkelt mulighed hvor Vazquez sejler. Jeg kan derudover fortælle dig at boldbesiddelsen er helt lige fordelt, at Barcelona endnu ikke har ramt målet og at deres langsomme opspil faktisk gør at Benzema, Vinicius og Rodrygo har virkelig gode forudsætninger for at skabe noget. Så den der "hvilken kamp ser du" er helt på månen mate.

Dest har trods alt en stor afbrænder, men det er jo netop fordi vi bliver overløbet i stedet for at give dem lidt plads.

​Det var dig selv der skrev at "​Tja så længe de kun har lidt småting på dødbolde, så er det vel fint". Nu ændrer du det så til, at de rent faktisk HAR plads. De har haft to kæmpe chancer - forstår ikke hvordan du får det til en. Men okay :/

​Nej jeg har ikke ændret noget som helst. Dest-chancen var jo netop på en omstilling og jeg advokerer for at det er super fint at man går et par skridt længere ned. Det gør jo netop at vi ikke mister en fra bagkæden, så der bliver helt frit modsat. Så når holdet endelig står dernede, kommer der jo ikke det store. Så ideen om at Barcelona har bolden, gør mig intet ting. Det er sgu ikke ændret. 

"​​Tja så længe de kun har lidt småting på dødbolde, så er det vel fint"

​Ej nu er du jo bare underlig. De har småting på dødbolde NÅR VI STÅR DERNEDE. Det gjorde vi jo netop ikke da Dest sparkede den over. Lad nu være med at putte ord i munden på folk.

​Jeg kan kun forholde mig til, hvad du skriver :) Du skrev direkte, at de kun havde ting på dødbolde. 

Let's not fight. Let's make love.

​Så er det også spild af tid. God kamp.

1 måned 6 dage siden #51 af Chamartin

Ramos4 post=142985 skrev:

Brylle post=142983 skrev:

Ramos4 post=142981 skrev: Dårligste Barca-hold i årevis og vi giver dem al tid og plads i verden.

​Tja så længe de kun har lidt småting på dødbolde, så er det vel fint

​Hvilken kamp ser du? De havde lige en kæmpe chance igen. De har vel bolden 80% af tiden og det synes jeg slet ikke er nødvendigt.

Nope. Boldbesiddelsen har været helt lige - 50-50.

1 måned 6 dage siden #52 af mohbar
​Det bliver værre og værre på vores højreback!!!!!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Dragam

1 måned 6 dage siden #53 af Dragam

mohbar post=143004 skrev: ​Det bliver værre og værre på vores højreback!!!!!!!!

​Forstår ikke hvorfor vi ikke får nacho på højre backen
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

1 måned 6 dage siden #54 af Ramos4
Ej jeg er helt væk. Barca skaber intet jo.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

1 måned 6 dage siden #55 af Brylle
​Rodrygo overrasker altså virkelig i forhold til sin modenhed og den måde han hjælper til i defensiven! Selvfølgelig ønsker man en del fra ham den anden vej, men de får altså ikke lov at gå forbi ham, og samtidig kommer han godt ud af alle situationerne med bolden dernede!

1 måned 6 dage siden #56 af longwind
Jeg er glad for at det ser ud til at Mendy stadig er stærk. Jeg var ret bekymret for hans fremtid da jeg så billederne af ham fra i sommers hvor hans ben var vildt tynde, men han ser ud til stadig at have sin styrke. Skønt
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

1 måned 6 dage siden #57 af Kiwes

1 måned 6 dage siden #58 af longwind
Rodrygos defensive indsats i dag har været enorm.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Real HWL, Brylle, mohbar, Dragam

1 måned 6 dage siden #59 af mohbar

longwind post=143010 skrev: Rodrygos defensive indsats i dag har været enorm.

​Takket være Vazquez ;-)

1 måned 6 dage siden #60 af JesperThomsen
​Altså I må gerne udnytte nogle chancer til 2-0 ;-)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.