Optakt: Barcelona – Real Madrid, LaLiga, 10. spillerunde

1 måned 6 dage siden #73 af mohbar

longwind post=143023 skrev: Haha hvem ellers? Kampens spiller :D

​Hahahaha fordi Hans position ændrede sig med Carvajal
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 6 dage siden #74 af longwind
Kan Real Madrid ikke sende Pep en frugtkurv som tak for at han prakkede Eric Garcia på Barcelona? Kæft en gave.

1 måned 6 dage siden #75 af Dragam
Kan kun gentage hvad jeg sagde - mendy ser godt nok tung ud efter han er kommet tilbage

1 måned 6 dage siden #76 af Kiwes

Dragam post=143027 skrev: Kan kun gentage hvad jeg sagde - mendy ser godt nok tung ud efter han er kommet tilbage

​Skal vi nu ikke lige give ham en chance han har været ude et halvår...
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

1 måned 6 dage siden #77 af Ramos4
Hey guys. Sorry for min dårlige indstilling før. Jeg var unødvendigt frustreret.

Synes stadig vi gav unødig meget initiativ væk. Barca er simpelthen ikke særlig gode og vi gav dem muligheden for at vinde kampen imo.

Dejligt med Mendy tilbage. Man er bare tryg ved ham. Tryg tryg tryg. Alaba er klasse i begge ender. Ringe kamp af Benz til gengæld. Vini er blevet bedre i sine beslutninger trods alt.

Fedt med 4. El Clasico sejr på stribe. Ubesejret i 5 i træk. 1 Barca sejr i seneste 9 på Camp Nou. Returkampen kan blive vores Clasico-sejr nummer 100!

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Brylle, Chamartin, elle44, longwind

1 måned 6 dage siden #78 af Chamartin
​Sådan set enig i, at vi overlod initiativet til Barcelona, selv om vi faktisk havde bolden lige meget. Dette kan synes frusterende med tanke på, hvor dårlige de er. Man sidder unægtelig tilbage med tanken om, at det her Barca hold kunne have fået en snitter, hvis Madrid havde sluppet håndbremsen lidt. 

Men hey, vinderen har altid ret og Ancelotti havde jo nok set, at en forsigtig kontrolleret tilgang ville give Madrid gode omstillingsmuligheder. Lidt større skarphed havde resulteret i 2-3 kasser yderligere. 
Benzema fik i hvert fald ikke hevet guldbolden hjem i dette sidste forsøg og Barcelona havde reelt ikke noget at tilbyde i 2. halvleg. Når de sætter Luke De Jong på banen for at jage en udligning, føler man sig egentligt ret tryg.  

Det er godt at Mendy er tilbage, men lige han var nu skyldig i reduceringen. Han skal ikke og plejer heller ikke at tillade et indlæg som det, der gav en reducering. Men det var så også  kun hans anden kamp på et halvt år, så det skal nok blive bedre. 

Håber ikke Valverdes skade er alvorlig. 

Sidste redigering: 1 måned 6 dage siden ved Chamartin.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Ramos4

1 måned 6 dage siden #79 af Real HWL
​Dejligt med en sejr idag. Syntes vi spiller en taktisk klog kamp. Men er jeg den eneste der sidder med fornemmelsen af at Real holder lidt igen? Burde vi ikke bare have kørt det her tandløse Barca hold midt over. Jeg syntes Real spillede lidt med håndbremsen trukket. 
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 måned 6 dage siden #80 af elle44

Real HWL post=143033 skrev: ​Dejligt med en sejr idag. Syntes vi spiller en taktisk klog kamp. Men er jeg den eneste der sidder med fornemmelsen af at Real holder lidt igen? Burde vi ikke bare have kørt det her tandløse Barca hold midt over. Jeg syntes Real spillede lidt med håndbremsen trukket. 

​Jeg synes det er på grænsen til skandaløst, for at være helt ærlig. Jeg er glad for sejren, men når man så hvor langsomt Barca spillede, så skulle de jo ydmyges. Taktikken blev sat efter klubben Barcelona, og ikke efter det hold de reelt besidder, i skrivende stund. 
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 måned 6 dage siden #81 af Real HWL

elle44 post=143034 skrev:

Real HWL post=143033 skrev: ​Dejligt med en sejr idag. Syntes vi spiller en taktisk klog kamp. Men er jeg den eneste der sidder med fornemmelsen af at Real holder lidt igen? Burde vi ikke bare have kørt det her tandløse Barca hold midt over. Jeg syntes Real spillede lidt med håndbremsen trukket. 

​Jeg synes det er på grænsen til skandaløst, for at være helt ærlig. Jeg er glad for sejren, men når man så hvor langsomt Barca spillede, så skulle de jo ydmyges. Taktikken blev sat efter klubben Barcelona, og ikke efter det hold de reelt besidder, i skrivende stund. 

Jeg syntes ikke det er skandaløst. Synes vi spiller en okay kamp. Men jeg er skuffet over vi ikke giver den lidt mere gas. For som du selv skriver, så skal det her barca hold ydmyges. Jeg havde været rigtig skuffet hvis det havde været på bernabeu. Men vi bliver jo beriget med et klasse mål af Alaba... Hold kæft en kasse!! Den kan man se igen og igen :)

Sidste redigering: 1 måned 6 dage siden ved Real HWL.

1 måned 6 dage siden #82 af elle44

Real HWL post=143035 skrev:

elle44 post=143034 skrev:

Jeg syntes ikke det er skandaløst. Synes vi spiller en okay kamp. Men jeg er skuffet over vi ikke giver den mere gas i 2. halvleg. For som du selv skriver, så skal det her barca hold ydmyges. Jeg havde været rigtig skuffet hvis det havde været på bernabeu. Men vi bliver jo beriget med et klasse mål af Alaba... Hold kæft en kasse!! Den kan man se igen og igen :)

På grænsen til ;) 

Nu skal jeg heller ikke sidde her at være sur, ovenpå en sejr. Men vi har bare sjældent haft så gode muligheder for at ydmyge dem. Og så vælger man desværre at respektere dem lidt for meget efter min mening. 

Jeg synes også det er underligt at man vælger at stille sig tilbage, og samtidig stille med en boldspillende midtbane med Kroos og Modric. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 måned 6 dage siden #83 af Ramos4
Det er ikke kun det, at vi havde muligheden for at tvære dem ud - det er lige så meget det, at vi kunne have foræret Barca et point med vores afventede spil. Barca havde rent faktisk chancer. Okay, Benzema var også ukarakteristisk uskarp, men det havde været skandaløst hvis Barcelona havde fået point med fra kampen - og det kunne de snildt have fået.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Fondo_Sur

1 måned 6 dage siden #84 af Fondo_Sur
Ja, det virkede som om, at Real Madrid ikke havde nogen taktik mens Barca havde. Og derfor foregik spillet på deres præmisser.

Det er dog nok mere sandt, at Real Madrid havde indstillet sig på at spille kontrafodbold, hvor vores fine tre offensive spillere kunne skinne igennem. Og det var sådan Real Madrid fik sine mål.

Real Madrid skal bare ikke gemme sig i nogen kampe. Heller ikke på Camp Nou. Synes faktisk at Ancelotti skal kritiseres for kampen. Vi så jo ikke alene kampen for at håbe på en sejr, men også for at håbe på en fodboldopvisning.

Det bedre fodbold kommer nok. I mellemtiden må vi bare nyde, at Real Madrid har vundet fire El Clasico i træk.
Sidste redigering: 1 måned 6 dage siden ved Fondo_Sur.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.