Optakt: Real Madrid - Osasuna, LaLiga, 11. spillerunde

2 år 5 måneder siden #37 af Kiwes
​La liga er så uendelig elendigt...jeg magter ikke at se på flere at de der 11 mand i eget felt lorte hold....og det kommer til at ske I næste kamp mod Elche også. Marcelo havde jo 2 gyldne muligheder til sidst for at score men også han er så fucking elendig.
​Fuck det hele jeg er vred.
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #38 af JesperThomsen
​Amatør Real Madrid!! Man bliver så træt af alt deres ævl med de vil vinde La Liga osv osv., men hvad med at udnyt chancerne og konkurrenternes pointtab..! Drømmekamp mod Barcelona skulle nødigt følges op på hjemmebane! Nøj de mangler en god anfører der får holdet samlet og kæmper til det sidste 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #39 af Ramos4
Det meste må sgu falde tilbage på Ancelotti. Begår de samme fejl igen og igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #40 af Dragam

Ramos4 post=143091 skrev: Sindssygt trist at Marcelo bare vader ind og tager Miguels plads på holdet. Miguel får åbenbart ikke mere spilletid i denne sæson.

​Miguel har da også været en katastrofe i de kampe han har fået...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #41 af Fondo_Sur
Marcelo.. skulle bare have sparket den i kassen i stedet for flere indlæg.

Osasuna stod dog godt, men det er lige netop mod disse hold der parkerer bussen, at en sejr kunne have været lækkert.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #42 af Ramos4

Dragam post=143113 skrev:

Ramos4 post=143091 skrev: Sindssygt trist at Marcelo bare vader ind og tager Miguels plads på holdet. Miguel får åbenbart ikke mere spilletid i denne sæson.

​Miguel har da også været en katastrofe i de kampe han har fået...

​Defensivt måske. Men det er jo ikke fordi Marcelo løber med tilbage heller. 
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #43 af elle44
De havde nu chancer nok. Men fodbolden tabte endnu en gang i den spanske liga i denne sæson. Den mindst seværdige af de største ligaer, og selvfølgelig også den hvor der bliver spillet mindst bold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #44 af Bismo
Ancelotti er i hvert fald ikke manden, som skal løfte det her hold op til det næste niveau. Det så vi allerede i weekenden, hvor vi jo nærmest spillede som om Barca stadig bestod af Messi, Xavi, Iniesta og co.. en gang kujon bold mod Young Boys of Barcelona.

I aften var det som at se Zidanes hold fra sidste sæson. Indlæg, indlæg og atter indlæg, som bare bliver pillet ned af Osasunas forsvar. De chancer, vi har, er på baggrund af individuelle præstationer. I starten af sæsonen så det ellers ud til, at de havde indøvet nogle mønstre og havde arbejdet på spil i de små rum. Det var der desværre intet af i aften.
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved Bismo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #45 af Bismo

-#7- post=143109 skrev: ​0-0 kamp på en sen onsdag aften. Det er fandme øv. 

​Ja man føler sig snydt :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #46 af DeLaRed

Cristiano7 post=143108 skrev: Vildt at vi bliver ved med at lave lorte indlæg efter indlæg.

Vildt at vi ikke sætter en angriber ind.

Vildt at man fortsætter med Asensio på kanten i starten.

Vildt at Ancelotti ikke har lært noget.

Nå men godnat.

​Vildt at du saa Asensio spille paa kanten, for der spillede han ikke en eneste minut (hint, han spillede en fri rolle og var overalt paa banen, han havde masser af loeb ind i feltet, var med i stort set alle Madrid kontra angreb og ligger op til 1. halvej stoerste chance som Cama braender paa det skammeligste. Carvajal daekkede hele heojere kanten indtil Rodrygo kom paa banen)

Og pa ingen maade vildt at Ancelotti holder Knold og Tot paa baenken hele kampe, Benzema er vores eneste angriber paa La Liga niveau, VILDT at alle andre ikke har indset det paa nuvaerende tidspunkt!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #47 af Kiwes
​Jeg synes egentlig ikke at det er Ancelotti's skyld at vi smider point. Jeg havde startet med samme 11, nok Rodrygo for Asensio. Camavinga spillede dog ikke nogen god kamp. Jeg tænker at Jovic simpelthen ikke var klar. Jeg tror og håber da ikke at Ancelotti har sagt, bare lav indlæg på indlæg. Som jeg ser det har vi bare ikke kvaliteten til at åbne en betondefensiv op. Vi er bedst når vi har plads og kan slå kontra. Det var det samme under Zidane og det er det samme under Ancelotti. Når man spiller mod en 8-2 formation så er det bare ikke let...og det burde sku være bandlyst. Når alt det så er sagt havde vi chancer nok til at vinde.

Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #48 af Ramos4

Kiwes post=143120 skrev: ​Jeg synes egentlig ikke at det er Ancelotti's skyld at vi smider point. Jeg havde startet med samme 11, nok Rodrygo for Asensio. Camavinga spillede dog ikke nogen god kamp. Jeg tænker at Jovic simpelthen ikke var klar. Jeg tror og håber da ikke at Ancelotti har sagt, bare lav indlæg på indlæg. Som jeg ser det har vi bare ikke kvaliteten til at åbne en betondefensiv op. Vi er bedst når vi har plads og kan slå kontra. Det var det samme under Zidane og det er det samme under Ancelotti. Når man spiller mod en 8-2 formation så er det bare ikke let...og det burde sku være bandlyst. Når alt det så er sagt havde vi chancer nok til at vinde.

​Marcelo kommer ind og var (selvfølgelig) slet ikke skarp nok pga. lang tid ude. Miguel har rent faktisk spillet glimrende offensivt.
Hvis Jovic ikke er klar, så har vi Mariano.

To gange 0-0 og et 1-2 nederlag i vores seneste tre hjemmekampe er hvert fald ikke godt nok, lige meget hvis skyld det er :/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce