Optakt: Real Madrid - Osasuna, LaLiga, 11. spillerunde

2 måneder 3 uger siden #49 af Kiwes

Ramos4 post=143121 skrev:

Kiwes post=143120 skrev: ​Jeg synes egentlig ikke at det er Ancelotti's skyld at vi smider point. Jeg havde startet med samme 11, nok Rodrygo for Asensio. Camavinga spillede dog ikke nogen god kamp. Jeg tænker at Jovic simpelthen ikke var klar. Jeg tror og håber da ikke at Ancelotti har sagt, bare lav indlæg på indlæg. Som jeg ser det har vi bare ikke kvaliteten til at åbne en betondefensiv op. Vi er bedst når vi har plads og kan slå kontra. Det var det samme under Zidane og det er det samme under Ancelotti. Når man spiller mod en 8-2 formation så er det bare ikke let...og det burde sku være bandlyst. Når alt det så er sagt havde vi chancer nok til at vinde.

​Marcelo kommer ind og var (selvfølgelig) slet ikke skarp nok pga. lang tid ude. Miguel har rent faktisk spillet glimrende offensivt.
Hvis Jovic ikke er klar, så har vi Mariano.

To gange 0-0 og et 1-2 nederlag i vores seneste tre hjemmekampe er hvert fald ikke godt nok, lige meget hvis skyld det er :/

​Vi kan hurtigt blive enig om at det er uendeligt ringe og totalt utilgiveligt...og jeg er overbevist om at vi kommer til at se den præcise samme kamp i næste runde mod Elche som også spiller med 11 i eget felt. Forhåbentlig er Modric klar, ham kunne vi godt have brugt. Når man spiller mod sådanne hold - for mig - er vores backs nærmest den vigtigste faktor og der er vores bare ALT ALT for ringe offensivt.
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 uger siden #50 af Ramos4
Det skræmmende er, at Mbappe heller ikke kan spille mod en lav blok. Vi skal have indøvet en måde at bryde det op på. Jeg nægter at tro på, at vi ikke kan gøre det bedre end nu.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 måneder 3 uger siden #51 af Ramos4

Kiwes post=143122 skrev:

Ramos4 post=143121 skrev:

Kiwes post=143120 skrev: ​Jeg synes egentlig ikke at det er Ancelotti's skyld at vi smider point. Jeg havde startet med samme 11, nok Rodrygo for Asensio. Camavinga spillede dog ikke nogen god kamp. Jeg tænker at Jovic simpelthen ikke var klar. Jeg tror og håber da ikke at Ancelotti har sagt, bare lav indlæg på indlæg. Som jeg ser det har vi bare ikke kvaliteten til at åbne en betondefensiv op. Vi er bedst når vi har plads og kan slå kontra. Det var det samme under Zidane og det er det samme under Ancelotti. Når man spiller mod en 8-2 formation så er det bare ikke let...og det burde sku være bandlyst. Når alt det så er sagt havde vi chancer nok til at vinde.

​Marcelo kommer ind og var (selvfølgelig) slet ikke skarp nok pga. lang tid ude. Miguel har rent faktisk spillet glimrende offensivt.
Hvis Jovic ikke er klar, så har vi Mariano.

To gange 0-0 og et 1-2 nederlag i vores seneste tre hjemmekampe er hvert fald ikke godt nok, lige meget hvis skyld det er :/

​Vi kan hurtigt blive enig om at det er uendeligt ringe og totalt utilgiveligt...og jeg er overbevist om at vi kommer til at se den præcise samme kamp i næste runde mod Elche som også spiller med 11 i eget felt. Forhåbentlig er Modric klar, ham kunne vi godt have brugt. Når man spiller mod sådanne hold - for mig - er vores backs nærmest den vigtigste faktor og der er vores bare ALT ALT for ringe offensivt.

Havde vi dog bare en venstreback, der tidligere har været fløj og angriber, med et fantastisk indlæg ;) Måske endda home grown. Ønsketænkning. ​

2 måneder 3 uger siden #52 af 9eren
Opgav efter 1 halvleg at tro på vi vil smide den ind i målet. Damn vi er pivringe offensivt i nogle af de kampe hvor vi skal skabe kampen

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

2 måneder 3 uger siden #53 af Kiwes

Ramos4 post=143123 skrev: Det skræmmende er, at Mbappe heller ikke kan spille mod en lav blok. Vi skal have indøvet en måde at bryde det op på. Jeg nægter at tro på, at vi ikke kan gøre det bedre end nu.

​Ja Mbappe vil ikke have gjort nogen forskel. En Carvajal i form så kan han sikkert give noget til offensive og så må Miguel kunne bruges i sådanne kampe. Ja han er elendig defensivt, men vi har brugt for kvalitet og overtal på kanten og det giver Mendy i hvert fald ikke.

2 måneder 3 uger siden #54 af Cristiano7

DeLaRed post=143119 skrev:

Cristiano7 post=143108 skrev: Vildt at vi bliver ved med at lave lorte indlæg efter indlæg.

Vildt at vi ikke sætter en angriber ind.

Vildt at man fortsætter med Asensio på kanten i starten.

Vildt at Ancelotti ikke har lært noget.

Nå men godnat.

​Vildt at du saa Asensio spille paa kanten, for der spillede han ikke en eneste minut (hint, han spillede en fri rolle og var overalt paa banen, han havde masser af loeb ind i feltet, var med i stort set alle Madrid kontra angreb og ligger op til 1. halvej stoerste chance som Cama braender paa det skammeligste. Carvajal daekkede hele heojere kanten indtil Rodrygo kom paa banen)

Og pa ingen maade vildt at Ancelotti holder Knold og Tot paa baenken hele kampe, Benzema er vores eneste angriber paa La Liga niveau, VILDT at alle andre ikke har indset det paa nuvaerende tidspunkt!

​Asensio startede på højrekanten. Der kom så kun indlæg fra Carjaval som er ikke den allerbedste til indlæg. Vi ville have fået mere ud af Asensio på andre måder. 

En angriber på banen - ville have givet Benzema eller de andre spillere mere plads. Du er altid negativt overfor Jovic og Mariano, så det er ikke overraskende. Men sæt dog en af dem i feltet som kan tiltrække 2 mænd og frigive plads til din yndlings Benz i stedet for Vasquez, Marcelo og Hazard. 
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved Cristiano7.

2 måneder 3 uger siden #55 af Kiwes
​Ancelotti: "Why not using Jovic or Mariano? We didn't need more physical presence in the area. The players on the pitch should have gone more into the penalty area."

Ja det har du fuldstændig ret i, vi har behov for flere spillere i boksen! Så husk det nu til næste kamp!
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 måneder 3 uger siden #56 af Lars1991
​Nu er det altså heller ikke en La Liga-special at de fleste hold pakker sig imod storhold. Bayern, City, Liverpool etc møder altså det samme i deres ligaer. Så det ikke en undskyldning eller noget meget "dårligt produkt" at gøre. Det bare sådan fodbold er :D 

Jeg synes vi havde rigtig gode 20 minutter i starten af anden halvleg, men så døde det lidt igen og det blev til håbefulde indlæg og dovne skud udefra i stedet for at blive ved med at presse på med pasningsspillet. Jeg synes indskiftninger tog brodden af vores angreb også, 2 på midten var ikke nok, men kunne egentlig godt lide ideen. Marcelo havde også et rigtig godt indhop, men han skulle heller ikke noget defensivt. Jeg synes faktisk også Rodrygo var ret god, han begynder sgu at vise mere og mere, håber det bliver ved!

Men ja alt i alt en uacceptabel præstation. Asensio skal ikke være kant og man tog et sats med Camavinga som vel gjorde mere skade end gavn. Men fint nok at give ham chancen, og det vel risikoen ved det.

2 måneder 3 uger siden #57 af Ramos4

Kiwes post=143128 skrev: ​Ancelotti: "Why not using Jovic or Mariano? We didn't need more physical presence in the area. The players on the pitch should have gone more into the penalty area."

Ja det har du fuldstændig ret i, vi har behov for flere spillere i boksen! Så husk det nu til næste kamp!

​Fuldstændig håbløst at vores træner ikke mener vi behøver mere fysik i feltet. Skal vi banke bolde ind mod Hazard eller hvad er meningen? Der er da en verden til forskel på at have en boksangriber at sigte mod og så fløjspillere der aldrig nogensinde kommer først på et højt indlæg...come on

Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Cristiano7

2 måneder 3 uger siden #58 af Kiwes

Ramos4 post=143130 skrev:

Kiwes post=143128 skrev: ​Ancelotti: "Why not using Jovic or Mariano? We didn't need more physical presence in the area. The players on the pitch should have gone more into the penalty area."

​Fuldstændig håbløst at vores træner ikke mener vi behøver mere fysik i feltet. Skal vi banke bolde ind mod Hazard eller hvad er meningen? Der er da en verden til forskel på at have en boksangriber at sigte mod og så fløjspillere der aldrig nogensinde kommer først på et højt indlæg...come on

Ancelotti: "Sandheden er, at Jovic ikke var hundrede procent. Han er kommet ud af et knæproblem, og jeg foretrak at sætte Hazard, som har gjort det godt."​

Forhåbentlig havde Jovic kommet ind hvis han var klar.

Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved Kiwes.

2 måneder 3 uger siden #59 af Ramos4
Hazard, som har gjort det godt? Fuuuck me.

Hvorfor er Mariano med i kamptruppen? Hvis han aldrig skal bruges alligevel, så lad os da kalde op Arriba op eller en anden spiller, som Ancelotti gerne vil bruge.

Og hvorfor var Jovic med, hvis Carlo ikke mener han er klar efter sine knæproblemer?

Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

2 måneder 3 uger siden #60 af Dragam

Ramos4 post=143123 skrev: Det skræmmende er, at Mbappe heller ikke kan spille mod en lav blok. Vi skal have indøvet en måde at bryde det op på. Jeg nægter at tro på, at vi ikke kan gøre det bedre end nu.

​Selvfølgelig kan han ikke det... han lever på sin hurtighed, hvilket han ikke kan bruge, når der ikke er noget plads at løbe i. Der var et ramaskrig sidst jeg sammenlignede ham med Bale, men han er ligesom Bale en udpræget kontra spiller.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.