Optakt: Real Madrid – Cádiz, LaLiga, 18. spillerunde

4 år 7 måneder siden #13 af mohbar
​Det må være den suverænt elendigstw kamp af Vazquez nogensinde -modstanderen tager i betragtning.

Og Hazard er ikke overraskende heller ikke så udslagsgivende. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #14 af Vinícius
Jeg tror det er Vazquez, der træner indlæg med Courtois til træning. Den sidder der hver gang

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

4 år 7 måneder siden #15 af Kiwes
​Nu kan jeg ikke mere...Lucas er bare ikke god nok!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

4 år 7 måneder siden #16 af elle44
Ej men de indlæg Lucas…..

4 år 7 måneder siden #17 af DeLaRed

mohbar post=144131 skrev: ​Det må være den suverænt elendigstw kamp af Vazquez nogensinde -modstanderen tager i betragtning.

Og Hazard er ikke overraskende heller ikke så udslagsgivende. 

​What??? 4-5 ud af 10 kampe er dette Vazquez’ offensive niveau, dette er absolut intet nyt!

Donde está la biblioteca?

4 år 7 måneder siden #18 af Ramos4
Fandme ikke god reklame for La Liga. Alt for mange hold der parkerer bussen. Det får jo Serie A til at ligne et festfyrværkeri.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Ramos4. Begrundelse: *får

4 år 7 måneder siden #19 af Dragam

DeLaRed post=144130 skrev: Cadiz tvinger Real til at angribe i højre, så vist på tide at bytte side imellem Vini og Eden, for at ryste posen lidt!

​Det er også fordi mendy trækker helt op foran og ligger sig i mellemrummet, så der ikke er plads til Vini kan bevæge sig, istedet for at holde bredden på backen... italesætter det hver kamp, og det er ved at gøre mig sindssyg !!

4 år 7 måneder siden #20 af madrid2000
​Isco og Vasquez på den højre side giver mig kvalme. Vasquez er bare så elendig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, DeLaRed

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 7 måneder siden #21 af Brylle
​Det er godt nok stationært... Hazard går rundt og kigger, Benzema finder ikke meget plads og Valverde skal åbenbart stå stationært ude på kanten i stedet for at komme med løb i feltet og bidrage med noget power derinde. Der er ingen bevægelse.

4 år 7 måneder siden #22 af Kiwes
​Hazard ud og Jovic ind. Hazard er blevet en tro kopi af Isco, det er virkelig skræmmende hvor meget de ligner hinanden. Har intet fart og kan derfor ikke anden end bare at varme bolden. Kommer aldrig forbi modstanderen.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Fondo_Sur, Dragam

4 år 7 måneder siden #23 af elle44

Kiwes post=144140 skrev: ​Hazard ud og Jovic ind. Hazard er blevet en tro kopi af Isco, det er virkelig skræmmende hvor meget de ligner hinanden. Har intet fart og kan derfor ikke anden end bare at varme bolden. Kommer aldrig forbi modstanderen.

​Tænkte det samme, troede Isco havde fået trøje nr. 7. Jovic ind og skabe mere plads i feltet hvis det alligevel bare er indlæg og langskud, så kan Modric og Valverde banke nedfaldsboldene ind tættere på feltet. 

god kamp af Militao 

4 år 7 måneder siden #24 af Fondo_Sur
Casemiro er bare dum nogle gange. Fuldstændig unødvendigt at trække en karantæne på den kontra, hvor Cadiz angriberen stod overfor tre forsvarspillere alene i midtercirklen.

Leveret af Kunena Forum