Optakt: Real Madrid – Cádiz, LaLiga, 18. spillerunde
Og Hazard er ikke overraskende heller ikke så udslagsgivende.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
What??? 4-5 ud af 10 kampe er dette Vazquez’ offensive niveau, dette er absolut intet nyt!mohbar post=144131 skrev: Det må være den suverænt elendigstw kamp af Vazquez nogensinde -modstanderen tager i betragtning.
Og Hazard er ikke overraskende heller ikke så udslagsgivende.
Donde está la biblioteca?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det er også fordi mendy trækker helt op foran og ligger sig i mellemrummet, så der ikke er plads til Vini kan bevæge sig, istedet for at holde bredden på backen... italesætter det hver kamp, og det er ved at gøre mig sindssyg !!DeLaRed post=144130 skrev: Cadiz tvinger Real til at angribe i højre, så vist på tide at bytte side imellem Vini og Eden, for at ryste posen lidt!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Brylle
- Gæst
-
Tænkte det samme, troede Isco havde fået trøje nr. 7. Jovic ind og skabe mere plads i feltet hvis det alligevel bare er indlæg og langskud, så kan Modric og Valverde banke nedfaldsboldene ind tættere på feltet.Kiwes post=144140 skrev: Hazard ud og Jovic ind. Hazard er blevet en tro kopi af Isco, det er virkelig skræmmende hvor meget de ligner hinanden. Har intet fart og kan derfor ikke anden end bare at varme bolden. Kommer aldrig forbi modstanderen.
god kamp af Militao